Spotprenten

Reactiescore
1.363
Tja, kan nu Calamus weer citeren, maar anti-vax spreekt voor zichzelf.
Geloof niet wat op FB staat en bescherm je medemens
Bende moraalnarcisten jullie. Als iemand anders denkt: meteen op de man spelen en schelden met ziektes.
En stereotypes aanduiden. Lekker dom. ;) Jullie mogen van mij n andere mening hebben hoor, ik ben blij dat ik anders denk. Zou gek worden als ik om ieder kuchje bang werd.. Jullie mogen van mij je vol laten spuiten hoor, boeit mij niet. Zolang het maar niet verplicht wordt.
 
Reactiescore
195
Bende moraalnarcisten jullie. Als iemand anders denkt: meteen op de man spelen en schelden met ziektes.
En stereotypes aanduiden. Lekker dom. ;) Jullie mogen van mij n andere mening hebben hoor, ik ben blij dat ik anders denk. Zou gek worden als ik om ieder kuchje bang werd.. Jullie mogen van mij je vol laten spuiten hoor, boeit mij niet. Zolang het maar niet verplicht wordt.
Zotteke
 
Reactiescore
358
Als je het oneens bent met de beslissing van de mods in verband met die stamnaam mag je gerust een supportje indienen en dan zal het bekeken worden.

Laten we hier geen debat voeren over vaccins, dit kan op het serieus vrij forum en de persoonlijke aanvallen mogen jullie er helemaal buiten laten.

Dit is en blijft een topic voor spotprenten over tribalwars-gerelateerde zaken. Hou je hier dan ook aan.
 
Reactiescore
489
Net of de rest dat wel doet . Typisch geval van pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet

Het is vrij duidelijk dat op dit AF geen deftige P&P wordt gevoerd dus houd ik mij hier ook afzijdig. Maar als men mijn stam dingen aan gaat smeren die niet kloppen, heb ik wel het recht om dit even recht te zetten lijkt me. Vandaar, kom met onderbouwde dingen en dan zal er heus wel iets onderbouwd terugkomen richting jullie. Nu zie ik enkel mensen met het vingertje wijzen en wachten tot er er sensatie komt. Maar zo werkt P&P niet en daar ga ik me niet tot verlagen :)

Moet je toch even verhaal halen bij Gaatje hoe dat dan zit ;)

Bro, speel in gaatje en heb zelf mee massa op *DS* opgezet. *DS* is geen mb stam van ons
 
Reactiescore
37
Het is vrij duidelijk dat op dit AF geen deftige P&P wordt gevoerd dus houd ik mij hier ook afzijdig. Maar als men mijn stam dingen aan gaat smeren die niet kloppen, heb ik wel het recht om dit even recht te zetten lijkt me. Vandaar, kom met onderbouwde dingen en dan zal er heus wel iets onderbouwd terugkomen richting jullie. Nu zie ik enkel mensen met het vingertje wijzen en wachten tot er er sensatie komt. Maar zo werkt P&P niet en daar ga ik me niet tot verlagen :)



Bro, speel in gaatje en heb zelf mee massa op *DS* opgezet. *DS* is geen mb stam van ons

Het was ook geen aanval richting jou he. Ik wou enkel duidelijk maken dat beide partijen (ook maai) P&P op een ongekend laag niveau. Dat is ook een van de redenen waarom ik me hier niet deftig in meng allemaal ;)
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Het is vrij duidelijk dat op dit AF geen deftige P&P wordt gevoerd dus houd ik mij hier ook afzijdig. Maar als men mijn stam dingen aan gaat smeren die niet kloppen, heb ik wel het recht om dit even recht te zetten lijkt me. Vandaar, kom met onderbouwde dingen en dan zal er heus wel iets onderbouwd terugkomen richting jullie. Nu zie ik enkel mensen met het vingertje wijzen en wachten tot er er sensatie komt. Maar zo werkt P&P niet en daar ga ik me niet tot verlagen :)



Bro, speel in gaatje en heb zelf mee massa op *DS* opgezet. *DS* is geen mb stam van ons
Ik doe ook aan P&P, dus ik voel me aangesproken door je eerste zin. Laat ik vooropstellen dat er geen 'slechte' politiek & propaganda bestaat, wel kan je het niet eens zijn met de manier waarop iets gebracht wordt. Verder wijs ik (en anderen) inderdaad met het vingertje, de reden ervoor is duidelijk: als de fusie tussen Maai en Gaatje er komt, wordt de wereld kapot gemaakt. Je zou al voor minder met de vinger wijzen.
Daarenboven is er volgens jou een gebrek aan argumentatie en onderbouwing, kijk, meerdere bronnen binnen beide stammen bevestigen het gerucht. Neem daar ook nog eens het feit bij dat het forumoptreden van sommige Maai/Gaatje-spelers niet helemaal geslaagd is: eerst de situatie in alle toonaarden ontkennen, de andere partij beschimpen, in andere posts de situatie enigszins 'goedpraten' en de nadelen ervan op de wereld niet inzien en als laatste, wanneer gevraagd wordt formeel te bevestigen dat er géén gesprekken zijn tussen de beide leidingen, hierop niet in te gaan, hoewel dat nochtans enkel voordelen zou hebben moest het waar zijn. Genoeg stof voor mijzelf en anderen om aan te nemen dat er wel degelijk iets speelt dus?
Imo roepen jullie het een beetje over jezelf uit, en is er dus geen sprake van 'slechte P&P' oid.
 
Reactiescore
760
23552528300c766b741019eaf0b8f7a5.png

https://gyazo.com/23552528300c766b741019eaf0b8f7a5
dit is dus nog mogelijk XD
 
Reactiescore
55
Het is vrij duidelijk dat op dit AF geen deftige P&P wordt gevoerd dus houd ik mij hier ook afzijdig. Maar als men mijn stam dingen aan gaat smeren die niet kloppen, heb ik wel het recht om dit even recht te zetten lijkt me. Vandaar, kom met onderbouwde dingen en dan zal er heus wel iets onderbouwd terugkomen richting jullie. Nu zie ik enkel mensen met het vingertje wijzen en wachten tot er er sensatie komt. Maar zo werkt P&P niet en daar ga ik me niet tot verlagen :)



Bro, speel in gaatje en heb zelf mee massa op *DS* opgezet. *DS* is geen mb stam van ons

Het feit dat ik 3 screenshots kan posten die een MB exposen, 1 die gratis dorpen weggaf en 1 die jullie helpt met aanvallen.
En ook besprekingen tussen Maai en Gaatje geeft.
Als ik een matennaaier was stonden ze hier al :)

Aansmeren is dus niet relevant, is meer een stand-off op basis van privacy
 
Reactiescore
760
maar waar is die fusie dan?
 
Reactiescore
760
idk mensen hebben hier bewijs alles ect over al spys zitten maar ik zie nog geen fusie ofzo ?
 
Reactiescore
760
bedoel het feit dat stabbers deze w er mee wegkomen en mensen er mee gaan samen werken zegt wel genoeg.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
bedoel het feit dat stabbers deze w er mee wegkomen en mensen er mee gaan samen werken zegt wel genoeg.
Stabbers komen er niet mee weg, gezien de topics op het AF. Bovendien hebben stabbers, zeker in de beginfase van de wereld, een veel minder grote invloed dan het doodrekruteren van een wereld. Ik spreek geen van beiden goed uiteraard. Maar jij lijkt dat wel te doen?
 
Bovenaan