Golden Awards

Reactiescore
261
Beste speler:
Hier moet ik wel voor Qui Intus Diaboli gaan. Ze staan altijd klaar voor iedereen, zijn altijd aanwezig en hebben de stam al behoed voor een aantal lelijke cf’s. Ze toeteren iedereen wakker.. De mannen draaien op volle toeren en staan steady in de top. Het is jammer dat ze een fronter hebben die bang voor ze is want met een dicht front kunnen ze zich echt bewijzen.
Waar men wel voor moet oppassen is dat er een zware jongen genaamd Serkan op het account speelt die moeilijk te controleren is.

Van Tyrant is dit Noire: Ze staan al een tijdje in de top en dat is niet voor niks.

Beste stam:
Op dit moment natuurlijk Salt. Er worden meer winsten gepakt en de massa’s beter afgeslagen. De motivatie en activiteit lijkt ook de gehele wereld beter te zijn bij Salt wat toch altijd knap is om vol te kunnen houden.

De beste stam speler:
Binnen Salt zijn hier genoeg kandidaten voor. Iedereen helpt elkaar waar nodig en is bereid om ver te gaan voor een ander. Ik wil hier toch alle floaters in het zonnetje zetten. Een dag niet loggen (oke dat willen we allemaal natuurlijk heel graag) om een andere account uit de brand te helpen geeft voor mij toch het ultieme stamgevoel. Hulde naar de floaters. (vooral onze vaste floater @rikkert1234 )

Binnen Tyrant heb ik hier geen zicht op. Ik ga hier voor @DragonShield3 omdat hij toch verscheidene vv's heeft gedaan om accounts te deffen. Ook mienmaaiers voor het deffen op TAS.

Het grootste ego:
Laten wij hier maar met de massa meegaan en Melvin benoemen. Als je uitdaging zoekt en zoveel torens pakt en je front niet dichtedelt, ben ik wel benieuwd naar wat die uitdaging nu precies is wat hij zoekt.

Beste leider:
Leiders van de beide stammen hebben met veel tijd en moeite geprobeerd om de stammen en de wereld goed te laten verlopen. Een ondankbare taak, vooral op een wereld waarin de grijze zone vaak wordt opgezocht. Naar omstandigheden is dit goed gedaan en nooit geëscaleerd Mijn complimenten en diepe respect om hier tijd in te steken.

Slechtste leider:
-

Meest onderschatte stam:
In deze fase wordt er niemand onderschat.

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Ik overschat niemand omdat ik een grote noob ben.

Meest onderschatte speler:
Mienmaaiers, omdat de andere accounts toch al een bepaalde status hebben
Het team heeft toch een serieuze massa afgeslagen en een aantal blitzen. En wat ik gehoord heb ook tijdens de belangrijke uren gedeft op The American Recapper en toch met weinig verlies er vanaf gekomen. Wel een beetje onorthodoxe manier maar toch weinig dorpenverlies.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle leden van Salt. Stiekem ben ik toch wel benieuwd hoe de grote Melvin nu echt is in een stam.
Team Noire, Deceiver Of the Nine en REOL zou ik ook wel eens samen mee willen spelen

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Abusing the law aangezien ik dan niet mijn eigen front kan overstacken! :p

Mooiste spelers naam:
@Do Not Eat Yellow Snow . Zij hebben mij geholpen om te stoppen met het eten van gele sneeuw

Mooiste stam naam:
Salt, is toepasselijk voor elke tw speler.

Het tofste topic:
Spotprenten, golden awards, huisdieren en muziektopic

Het domste topic:
-

Favoriete forum poster:
@Absurd. , @Cacturne en @Vleesje

Minst favoriete forum poster:
@IMakeYouHappy

Dikste wannabe op het forum:
@iron maiden

Dikste wannabe in het spel:
@The Pooh

Mooiste profiel foto van spelers:
Deceiver.png

why not.jpg

Mooiste profiel foto van stammen:
baken.jpg

Mooiste actie van de wereld:
1e massa op Noord van Salt.

Meest belovende speler voor de toekomst:
We gaan er maar vanuit dat er nog een toekomst is en dan kies ik voor Cacturne . Hoe snel liggen ze in de safe van Tyrant?

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Hele nacht zitten om fakes te versturen…

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die zijn best doet en weet dat het maar een spelletje is

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn vrienden @The Boy in Quarantine , @The Pooh en @Do Not Eat Yellow Snow . Verder mijn co’s op The Night Pharmacy, team SNOW en niet te vergeten de stam Salt. Het is prettig spelen in de stam en dat geeft toch een stukje extra motivatie.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Een lijstje schrijven een stuk interessanter is dan leren
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste speler:
Hier moet ik wel voor Qui Intus Diaboli gaan. Ze staan altijd klaar voor iedereen, zijn altijd aanwezig en hebben de stam al behoed voor een aantal lelijke cf’s. Ze toeteren iedereen wakker.. De mannen draaien op volle toeren en staan steady in de top. Het is jammer dat ze een fronter hebben die bang voor ze is want met een dicht front kunnen ze zich echt bewijzen.
Waar men wel voor moet oppassen is dat er een zware jongen genaamd Serkan op het account speelt die moeilijk te controleren is.

Van Tyrant is dit Noire: Ze staan al een tijdje in de top en dat is niet voor niks.

Beste stam:
Op dit moment natuurlijk Salt. Er worden meer winsten gepakt en de massa’s beter afgeslagen. De motivatie en activiteit lijkt ook de gehele wereld beter te zijn bij Salt wat toch altijd knap is om vol te kunnen houden.

De beste stam speler:
Binnen Salt zijn hier genoeg kandidaten voor. Iedereen helpt elkaar waar nodig en is bereid om ver te gaan voor een ander. Ik wil hier toch alle floaters in het zonnetje zetten. Een dag niet loggen (oke dat willen we allemaal natuurlijk heel graag) om een andere account uit de brand te helpen geeft voor mij toch het ultieme stamgevoel. Hulde naar de floaters. (vooral onze vaste floater @rikkert1234 )

Binnen Tyrant heb ik hier geen zicht op. Ik ga hier voor @DragonShield3 omdat hij toch verscheidene vv's heeft gedaan om accounts te deffen. Ook mienmaaiers voor het deffen op TAS.

Het grootste ego:
Laten wij hier maar met de massa meegaan en Melvin benoemen. Als je uitdaging zoekt en zoveel torens pakt en je front niet dichtedelt, ben ik wel benieuwd naar wat die uitdaging nu precies is wat hij zoekt.

Beste leider:
Leiders van de beide stammen hebben met veel tijd en moeite geprobeerd om de stammen en de wereld goed te laten verlopen. Een ondankbare taak, vooral op een wereld waarin de grijze zone vaak wordt opgezocht. Naar omstandigheden is dit goed gedaan en nooit geëscaleerd Mijn complimenten en diepe respect om hier tijd in te steken.

Slechtste leider:
-

Meest onderschatte stam:
In deze fase wordt er niemand onderschat.

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Ik overschat niemand omdat ik een grote noob ben.

Meest onderschatte speler:
Mienmaaiers, omdat de andere accounts toch al een bepaalde status hebben
Het team heeft toch een serieuze massa afgeslagen en een aantal blitzen. En wat ik gehoord heb ook tijdens de belangrijke uren gedeft op The American Recapper en toch met weinig verlies er vanaf gekomen. Wel een beetje onorthodoxe manier maar toch weinig dorpenverlies.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Alle leden van Salt. Stiekem ben ik toch wel benieuwd hoe de grote Melvin nu echt is in een stam.
Team Noire, Deceiver Of the Nine en REOL zou ik ook wel eens samen mee willen spelen

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Abusing the law aangezien ik dan niet mijn eigen front kan overstacken! :p

Mooiste spelers naam:
@Do Not Eat Yellow Snow . Zij hebben mij geholpen om te stoppen met het eten van gele sneeuw

Mooiste stam naam:
Salt, is toepasselijk voor elke tw speler.

Het tofste topic:
Spotprenten, golden awards, huisdieren en muziektopic

Het domste topic:
-

Favoriete forum poster:
@Absurd. , @Cacturne en @Vleesje

Minst favoriete forum poster:
@IMakeYouHappy

Dikste wannabe op het forum:
@iron maiden

Dikste wannabe in het spel:
@The Pooh

Mooiste profiel foto van spelers:
Bekijk bijlage 26193

Bekijk bijlage 26194

Mooiste profiel foto van stammen:
Bekijk bijlage 26195

Mooiste actie van de wereld:
1e massa op Noord van Salt.

Meest belovende speler voor de toekomst:
We gaan er maar vanuit dat er nog een toekomst is en dan kies ik voor Cacturne . Hoe snel liggen ze in de safe van Tyrant?

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Hele nacht zitten om fakes te versturen…

Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die zijn best doet en weet dat het maar een spelletje is

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn vrienden @The Boy in Quarantine , @The Pooh en @Do Not Eat Yellow Snow . Verder mijn co’s op The Night Pharmacy, team SNOW en niet te vergeten de stam Salt. Het is prettig spelen in de stam en dat geeft toch een stukje extra motivatie.

Ik wil graag nog meedelen dat:
Een lijstje schrijven een stuk interessanter is dan leren

Thanks Sander <3
 
Reactiescore
241
Thankyou en niet thankyou!
Ik deed CTRL+F op 'Noire' en het zag er goed uit... Niets is minder waar.
Ik vind het toch vreemd want ben de laatste tijd hier niet meer zoveel te zien, toch? :biggrin:
 
Reactiescore
447
Thankyou en niet thankyou!
Ik deed CTRL+F op 'Noire' en het zag er goed uit... Niets is minder waar.
Ik vind het toch vreemd want ben de laatste tijd hier niet meer zoveel te zien, toch? :biggrin:
Houden zo :p
 
Reactiescore
5.686
Gelukkig hebben we pee en pee kanon drakenschild op Norey.
 
Reactiescore
919
De beste stam speler:
Binnen Salt zijn hier genoeg kandidaten voor. Iedereen helpt elkaar waar nodig en is bereid om ver te gaan voor een ander. Ik wil hier toch alle floaters in het zonnetje zetten. Een dag niet loggen (oke dat willen we allemaal natuurlijk heel graag) om een andere account uit de brand te helpen geeft voor mij toch het ultieme stamgevoel. Hulde naar de floaters. (vooral onze vaste floater @rikkert1234 )

Binnen Tyrant heb ik hier geen zicht op. Ik ga hier voor @DragonShield3 omdat hij toch verscheidene vv's heeft gedaan om accounts te deffen. Ook mienmaaiers voor het deffen op TAS.

Meest onderschatte speler:
Mienmaaiers, omdat de andere accounts toch al een bepaalde status hebben
Het team heeft toch een serieuze massa afgeslagen en een aantal blitzen. En wat ik gehoord heb ook tijdens de belangrijke uren gedeft op The American Recapper en toch met weinig verlies er vanaf gekomen. Wel een beetje onorthodoxe manier maar toch weinig dorpenverlies.

Dankuu
 
Reactiescore
1.237
Eerst en vooral, iedereen bedankt voor de vele nominaties van ons account, appreciëren we.

Beste speler:
Denk dat deze wereld van niveau toch één van de beste werelden is van het laatste jaar-laatste jaren. Ook al is schedel niet altijd de makkelijkste in omgang, het account blijft een zeer stabiele factor in Salt en zorgt er voor dat bepaalde dingen niet blijven liggen.

Binnen Tyrant heb ik niet echt een idee wie ik hier op één moet zetten, zijn een aantal accounts zoals Kyuka, Noire en DoTN die een zeer stabiele groei en wereld hebben en lijken ook mee te zitten achter het plannen van de massa's binnen Tyrant. Als ik één account op één moet zetten ga ik voor Noire.

Beste stam:
Op dit moment is Salt aan de winnende hand, ik denk dat dit verdiend is en dat we op dit moment ook de stabielere/"betere" stam zijn. Zoals al eerder aangegeven door menig Tyrant leden hebben ze wat problemen met activiteit en die problemen merk ik amper tot nooit binnen onze stam.

De beste stam speler:
Ik ga hier vooral de Floaters zetten, ik denk dat iedereen in stambelang denkt of toch zoveel mogelijk dat doet binnen Salt, de floaters zorgen er dan extra voor dat bij enige activiteits problemen deze perfect opgevangen worden.

Binnen Tyrant ga ik puur af op ODS-rang, Noire staat hier ver boven de rest van Tyrant en dat geeft toch wel weg dat dit account zeer stamgericht speelt.

Het grootste ego:
Meestal heb ik op werelden een goede band met mijn vijandige buur accounts, het blijft namelijk toch een spelletje, hier lig ik naast "The one and only" Melvin, direct ook het antwoord op wie ik vind dat het grootste ego heeft.

Beste leider:
Ik denk niet dat één van beide leidingen deze wereld zonder fouten afgewerkt heeft (inclusief mezelf), hier behoort voor mij persoonlijk geen van beide stamleidingen.

Slechtste leider:
Zelfde antwoord als bovenstaand, denk dat beide leidingen deze titel met momenten mochten krijgen.

Meest onderschatte stam:
Beetje een standaard antwoord maar ik denk dat menig Tyrant leden Salt onderschat hebben, denk niet dat dit geleid heeft tot extra verliezen of iets dergelijks.

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Simpel antwoord, Simon. Altijd cocky doen via pm en als er dan uiteindelijk dorpen verloren gaan op het account "was hij er niet" of "wist hij al 24uur op voorhand dat hij target was" of "lagen er al cfs toen je op het account kwam". Als je verliezen lijd be man enough to admit it, anders verlies je alle credibiliteit voor mij.

Meest onderschatte speler:
DNEYS, eerst en vooral zijn het gewoon allemaal leuke gasten, de eerste massa van Tyrant op Snow toonde in mijn ogen al aan dat ze onderschat werden. Eveneens het proper wegknallen van beide cfs van Mienmaaiers was gewoon een goede move, velen hadden de moed al opgegeven na het krijgen van twee zo laag verkregen CF's.

Bij Tyrant zet ik hier DoTN, ik wist dat Elko voor een stabiel account zou zorgen maar had rapper verwacht dat ze inactief zouden worden. Positief verrast op dat gebied dus.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik kan eigenlijk altijd wel met iedereen overweg binnen de stam. Ben erg blij met Salt op dit moment, het is echt een gezellig groepje en vermaak me prima. Tuurlijk had ik wat mensen die nu in Tyrant zitten er graag bij gehad, maar het kan niet altijd feest zijn.

Van Tyrant zou ik wel eens in de stam willen zitten van de start met Mien, Elko, Rob, Tom.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Melvin, Simon.

Mooiste spelers naam:
Miennaaiers vind ik een geweldige naam.

Mooiste stam naam:
Ik vind zowel Tyrant als Salt mooie namen.

Het tofste topic:
Spotprenten topic als er niet te veel discussies zijn in dat topic.

Het domste topic:
Alles wat te maken heeft met de praktijken van Too Hot for this Planet.

Favoriete forum poster:
Global Knowledge, Boy Meets World.

Minst favoriete forum poster:
Too Hot for this Planet, kerel snapt het spelletje niet echt denk ik.
Calamus Incendium.

Mooiste actie van de wereld:
De massa van Joachim was een pracht exemplaar.

Meest belovende speler voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Voor mezelf zijn VB's altijd een probleem, grootste blunder is zoals iedere wereld wederom VB's weghalen die nog maar een paar uur staan.

Voor wie heb je nu echt respect:
Heel team QID, hoe deze mensen met mij kunnen samen spelen is soms maar de vraag. De manier dat we alles samen oplossen vind ik gewoon geweldig.

Cacturne begon deze wereld niet geweldig maar de comeback die ze gemaakt hebben is geweldig, daarbovenop zijn het gewoon één voor één topkerels en zorgen ze voor een groot deel voor de goede sfeer die er heerst in Salt.

Van Tyrant heb ik respect voor Mien en Joeri voor het carryen van Stan en mij in Valorant. :oops:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Er zijn eigenlijk te veel mensen die ik op zou willen noemen...

Iedereen van team QID, Cacturne, What the Duck, René, Joppe @interim en Robbe van Shelby, DNEYS, Kevin en Tony van WN. Zal nog mensen vergeten so don't feel offended. :x

Ik wil graag nog meedelen dat:
Blijkt dat Stan als floater wel aanwezig kan zijn bij inkomende massa's (jk only love Stan x).
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Meest onderschatte speler:
Bij Tyrant zet ik hier DoTN, ik wist dat Elko voor een stabiel account zou zorgen maar had rapper verwacht dat ze inactief zouden worden. Positief verrast op dat gebied dus.
Het is inderdaad dat mannetje Elko die mij heeft meegesleurd in de inactiviteit.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Van Tyrant zou ik wel eens in de stam willen zitten van de start met Mien, Elko, Rob, Tom.
Bedankt

Voor wie heb je nu echt respect:
Cacturne begon deze wereld niet geweldig maar de comeback die ze gemaakt hebben is geweldig, daarbovenop zijn het gewoon één voor één topkerels en zorgen ze voor een groot deel voor de goede sfeer die er heerst in Salt.
Bedankt we kenden een lastige start maar mijn volharding, inzet en inzicht hebben ons wederom naar de top geholpen

heil cacturne
 
Reactiescore
2.386

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Eerst en vooral, iedereen bedankt voor de vele nominaties van ons account, appreciëren we.

Beste speler:
Denk dat deze wereld van niveau toch één van de beste werelden is van het laatste jaar-laatste jaren. Ook al is schedel niet altijd de makkelijkste in omgang, het account blijft een zeer stabiele factor in Salt en zorgt er voor dat bepaalde dingen niet blijven liggen.

Binnen Tyrant heb ik niet echt een idee wie ik hier op één moet zetten, zijn een aantal accounts zoals Kyuka, Noire en DoTN die een zeer stabiele groei en wereld hebben en lijken ook mee te zitten achter het plannen van de massa's binnen Tyrant. Als ik één account op één moet zetten ga ik voor Noire.

Beste stam:
Op dit moment is Salt aan de winnende hand, ik denk dat dit verdiend is en dat we op dit moment ook de stabielere/"betere" stam zijn. Zoals al eerder aangegeven door menig Tyrant leden hebben ze wat problemen met activiteit en die problemen merk ik amper tot nooit binnen onze stam.

De beste stam speler:
Ik ga hier vooral de Floaters zetten, ik denk dat iedereen in stambelang denkt of toch zoveel mogelijk dat doet binnen Salt, de floaters zorgen er dan extra voor dat bij enige activiteits problemen deze perfect opgevangen worden.

Binnen Tyrant ga ik puur af op ODS-rang, Noire staat hier ver boven de rest van Tyrant en dat geeft toch wel weg dat dit account zeer stamgericht speelt.

Het grootste ego:
Meestal heb ik op werelden een goede band met mijn vijandige buur accounts, het blijft namelijk toch een spelletje, hier lig ik naast "The one and only" Melvin, direct ook het antwoord op wie ik vind dat het grootste ego heeft.

Beste leider:
Ik denk niet dat één van beide leidingen deze wereld zonder fouten afgewerkt heeft (inclusief mezelf), hier behoort voor mij persoonlijk geen van beide stamleidingen.

Slechtste leider:
Zelfde antwoord als bovenstaand, denk dat beide leidingen deze titel met momenten mochten krijgen.

Meest onderschatte stam:
Beetje een standaard antwoord maar ik denk dat menig Tyrant leden Salt onderschat hebben, denk niet dat dit geleid heeft tot extra verliezen of iets dergelijks.

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
Simpel antwoord, Simon. Altijd cocky doen via pm en als er dan uiteindelijk dorpen verloren gaan op het account "was hij er niet" of "wist hij al 24uur op voorhand dat hij target was" of "lagen er al cfs toen je op het account kwam". Als je verliezen lijd be man enough to admit it, anders verlies je alle credibiliteit voor mij.

Meest onderschatte speler:
DNEYS, eerst en vooral zijn het gewoon allemaal leuke gasten, de eerste massa van Tyrant op Snow toonde in mijn ogen al aan dat ze onderschat werden. Eveneens het proper wegknallen van beide cfs van Mienmaaiers was gewoon een goede move, velen hadden de moed al opgegeven na het krijgen van twee zo laag verkregen CF's.

Bij Tyrant zet ik hier DoTN, ik wist dat Elko voor een stabiel account zou zorgen maar had rapper verwacht dat ze inactief zouden worden. Positief verrast op dat gebied dus.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik kan eigenlijk altijd wel met iedereen overweg binnen de stam. Ben erg blij met Salt op dit moment, het is echt een gezellig groepje en vermaak me prima. Tuurlijk had ik wat mensen die nu in Tyrant zitten er graag bij gehad, maar het kan niet altijd feest zijn.

Van Tyrant zou ik wel eens in de stam willen zitten van de start met Mien, Elko, Rob, Tom.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Melvin, Simon.

Mooiste spelers naam:
Miennaaiers vind ik een geweldige naam.

Mooiste stam naam:
Ik vind zowel Tyrant als Salt mooie namen.

Het tofste topic:
Spotprenten topic als er niet te veel discussies zijn in dat topic.

Het domste topic:
Alles wat te maken heeft met de praktijken van Too Hot for this Planet.

Favoriete forum poster:
Global Knowledge, Boy Meets World.

Minst favoriete forum poster:
Too Hot for this Planet, kerel snapt het spelletje niet echt denk ik.
Calamus Incendium.

Mooiste actie van de wereld:
De massa van Joachim was een pracht exemplaar.

Meest belovende speler voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Voor mezelf zijn VB's altijd een probleem, grootste blunder is zoals iedere wereld wederom VB's weghalen die nog maar een paar uur staan.

Voor wie heb je nu echt respect:
Heel team QID, hoe deze mensen met mij kunnen samen spelen is soms maar de vraag. De manier dat we alles samen oplossen vind ik gewoon geweldig.

Cacturne begon deze wereld niet geweldig maar de comeback die ze gemaakt hebben is geweldig, daarbovenop zijn het gewoon één voor één topkerels en zorgen ze voor een groot deel voor de goede sfeer die er heerst in Salt.

Van Tyrant heb ik respect voor Mien en Joeri voor het carryen van Stan en mij in Valorant. :oops:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Er zijn eigenlijk te veel mensen die ik op zou willen noemen...

Iedereen van team QID, Cacturne, What the Duck, René, Joppe @interim en Robbe van Shelby, DNEYS, Kevin en Tony van WN. Zal nog mensen vergeten so don't feel offended. :x

Ik wil graag nog meedelen dat:
Blijkt dat Stan als floater wel aanwezig kan zijn bij inkomende massa's (jk only love Stan x).
giphy-downsized-large.gif
 
Reactiescore
132
Zo, ik dacht dat de meeste spelers wel zitten te wachten op meningen die er echt toe doen bij zo'n awards, die van een MB.
We zijn immers de waterdragers, de smeerlapkes die overal CF kunnen leggen, het restafval, bron van ergernis en menig discussiepunt. Toch moet de moraalheer altijd beleefd blijven naar ons en verplicht lachen om onze flauwe moppen, want we hebben de macht om een nachtje niet goed op te letten en hop, een nieuwe CF is geboren....

Waarom schrijf ik dit? Omdat ik gewoon heel veel tijd heb nu, ben een horecauitbater in België, en laat dat nu niet de meest actieve sector zijn de laatste maanden.

Beste speler:
Ja, ik kan Moeilijk iemand van Tyrant hier zetten. Mijn enige contact met iemand van Tyrant was met Mien, op de dag dat ik hem vroeg hoeveel kills ons bolwerk gemaakt had de ochtend dat hij zijn CF's verloor paar dagen geleden. Een kort, maar beleefd antwoord was mijn verregaand contact met die stam. Het siert hem alleszins dat hij op zo'n sombere ochtend zijn woordenboek scheldwoorden niet bovenhaalde... Thumbs up!

Ik zal voor TNP gaan, zeer toevallig mijn moraalheer, gewoon omdat ik anders uit de gezellige Whatsappgroep gekickt word.

Beste stam:
gezien de situatie moet ik ook hier voor Salt gaan. Denk dat veel spelers met elkaar in evenwicht liggen, maar het Noorden bij Tyrant heeft nu toch ferme kleppen gekregen.

De beste stam speler:
Valt me vooral op dat er een leuke sfeer zit op wat ik hoor in Salt en de verschillende whatsappgroepen waar ik in zit. Geen ego's, iedereen die zich voor iedereen inzet. Is natuurlijk makkelijk als je aan het winnen bent, maar heb al in verschillende werelden meegedraaid , en dat was zeker toch niet altijd het geval.

Het grootste ego:
We hadden een MB van TNP bij ons in de stam, Dylan, die 100 dorpen wou houden en in ruil wel MB ging zijn. Tot over een paar weken had hij exact 1 dorp veroverd voor TNP, de patser.

Beste leider:
Geen flauw idee, daarom neem ik de beste geleider: dat is zilver...

Slechtste leider:
Pas

Meest onderschatte stam:
Sowieso Baken :cool: TNP en DNEYS waren de eerste spelers die hun RIM volledig veroverd hadden, en dat is toch een prestatie van Baken

Meest overschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
-

Meest onderschatte speler:
Lysai, een speler die in het begin van het spel hoge toppen scheerde, door er een paar duizend PP door te rammen, tot hij op een backtime liep en hij voor de laatste keer wenend gezien is in een draaimolen (op zo een vliegtuig waar je de hoogste kans hebt om de flosh te pakken en je nog eens gratis mag). Heeft helaas de wereld niet kunnen laten zien wat hij in zijn mars had, maar het had indrukwekkend kunnen zijn. Is wel door hem dat ik bij TNP ben terecht gekomen

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
het was gezellig bij de MB's van Baken, bij TNP, en bij Snow, geestige spelers.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Ik heb de gave om met iedereen overweg te kunnen, of tenminste te doen alsof (ben een ex-bankier, wij kunnen dat)

Mooiste spelers naam:
Glenn271197 , maarten221 , apprecieer originaliteit bij het kiezen van namen

Mooiste stam naam:
Wat maakt het uit...

Het tofste topic:
Eender welk topic dat aangemaakt wordt op eender welk wereldforum: jullie slagen er altijd in om het toch over CF's te hebben, NAPS die niet zijn nageleefd, een KATA die per ongeluk op een gebouw schiet (stel je dat voor, in een strategiespel waar je katapulten kan bouwen, dat je die zomaar zou kunnen gebruiken).
Ik zeg altijd, hoe meer spellingsfouten ik lees, en hoe origineler de beledigingen, hoe toffer ik het topic vind! Keep up the good work!


Mooiste actie van de wereld:
Sowieso het bolwerk op Mien

Meest belovende speler voor de toekomst:
We hebben het beste van onszelf nog niet getoond

Grootste blunder:
De keer dat ik een naaktfoto van mijn minnares had doorgestuurd naar mijn schoonmoeder ipv mijn vrienden, waarin ik haar borsten een bijnaam had gegeven. Scheiding verzekerd zo'n fratsen... Of bedoelde jullie een blunder in het spel?

Voor wie heb je nu echt respect:
Voor de zorgsector: al die ziekenhuispakjes zijn open aan de achterkant, en blijkt dat al die Covidpatiënten best op hun buik liggen daar...

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
TNP en Snow: ze lachen beleefd met mijn dwaze opmerkingen, of ze doen alsof.

Ik wil graag nog meedelen dat:
de bijnamen van die borsten Eastside en Westside waren
 
Reactiescore
919
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Ik kan eigenlijk altijd wel met iedereen overweg binnen de stam. Ben erg blij met Salt op dit moment, het is echt een gezellig groepje en vermaak me prima. Tuurlijk had ik wat mensen die nu in Tyrant zitten er graag bij gehad, maar het kan niet altijd feest zijn.

Van Tyrant zou ik wel eens in de stam willen zitten van de start met Mien, Elko, Rob, Tom.

Ik zou ook graag met jou in de stam zitten he Jens

Mooiste spelers naam:
Miennaaiers vind ik een geweldige naam.

Zal ik het dan maar aanpassen?

Voor wie heb je nu echt respect:
Heel team QID, hoe deze mensen met mij kunnen samen spelen is soms maar de vraag. De manier dat we alles samen oplossen vind ik gewoon geweldig.

Cacturne begon deze wereld niet geweldig maar de comeback die ze gemaakt hebben is geweldig, daarbovenop zijn het gewoon één voor één topkerels en zorgen ze voor een groot deel voor de goede sfeer die er heerst in Salt.

Van Tyrant heb ik respect voor Mien en Joeri voor het carryen van Stan en mij in Valorant. :oops:

Graag gedaan je bent al een stuk beter !
 
Bovenaan