Top/flopstammen

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.017
Je moet goed beseffen dat, uitgaande dat er gesprekken gaande zijn tussen twee stammen (Maai + Gaatje of welke andere stammen dan ook), je dit niet aan de grote klok wilt hangen voor iets volledig rond is.

Zoals je zelf aan geeft zijn er zowel in Maai als Gaatje spelers die dit niet willen (wat overigens geheel begrijpelijk is), dat er gesprekken plaats vinden betekend nog niet dat het ook doorgezet zal worden.
Stel er zijn een paar spelers in Mad. en Orde die een fusie tussenbeide wel zien zitten dan betekent het nog niet dat, ongeacht of die het helemaal met elkaar eens zijn, de rest ermee akkoord zal zijn en het ook daadwerkelijk doorgezet zal worden.

Hoe vaak zijn gesprekken wel niet stuk gelopen op edellijnen of spelers die elkaar van andere werelden (soms vele tientallen werelden geleden) kennen en niet met elkaar in een stam willen zitten. Dit hebben we denk ik allemaal wel meegemaakt.

Persoonlijk ga ik er vanuit dat als er nog dusdanige grote beslissingen genomen worden, vanuit welke stam of stammen dan ook, dat er genoeg respect zal zijn naar de rest van de wereld om dit toe te lichten. Tot die tijd zou ik, net als ikzelf doe, er vanuit gaan dat er geen grote veranderingen in de wereld zullen komen.
Allemaal best, maar het gaat er vooral om dat er 0 duidelijkheid is vanuit Maai/Gaatje. Meer nog, ze beweren dat er geen plannen of gesprekken zijn. En dat terwijl er meerdere mensen, van binnen die stammen, zijn die het tegendeel bevestigen. Als de leiders van die stammen gewoon vanaf het begin duidelijk hadden gemaakt dat UBM later in de wereld ging overstappen naar Maai oid, dan was er geen probleem geweest. Maar nu proberen ze tevergeefs hun onschuld uit te roepen, die overduidelijk niet correct is.

En dan is het nu enkel maar gissen naar de reden waarom ze deze eventuele fusie proberen te maskeren?
 
Reactiescore
358
Als iemand die eigenlijk niks met deze wereld te maken heeft, moet ik wel zeggen dat de afgelopen pagina's best fun waren om te lezen. Ik raad vooral de personen die hier proberen te ontkennen dat er sprake is van een fusie aan om eens een paar rondjes WvW mee te pikken. Dan leer je misschien hoe je iets kan ontkennen zonder er kei hard mee door de mand te vallen.

Wat een niveau. :D
 
Reactiescore
2.064
Mijn naam is rene aangenaam!
 
Reactiescore
438
UBM is nooit deel geweest van de premade. Verder raad ik je aan mijn post nog eens te lezen aangezien je hem denk ik voor 3/4e over hebt geslagen kijkende naar je post.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.017
UBM is nooit deel geweest van de premade. Verder raad ik je aan mijn post nog eens te lezen aangezien je hem denk ik voor 3/4e over hebt geslagen kijkende naar je post.
Daarom zei ik ook 'oid', het was slechts een voorbeeld, een mogelijke situatie. Maar goed, het is ondertussen duidelijk dat Gaatje en Maai op z'n minst gesprekken voeren over een mogelijke fusie. Wellicht kan jij me helpen begrijpen waarom voorheen dit in alle talen ontkend werd?
 
Reactiescore
2.064
Gaatjes moeten ook gemaaid worden mijn vriend
 
Reactiescore
489
Daarom zei ik ook 'oid', het was slechts een voorbeeld, een mogelijke situatie. Maar goed, het is ondertussen duidelijk dat Gaatje en Maai op z'n minst gesprekken voeren over een mogelijke fusie. Wellicht kan jij me helpen begrijpen waarom voorheen dit in alle talen ontkend werd?

Bij mijn weten voerde UBM met alle stammen gespreken maar hielden wij ons afzijdig tot de wereld wat meer gevorderd is. Dat wij vanaf het begin tot de premade hoorden is ook foutief, zijn gewoon eens aangesproken. Net zoals Orde dit deed, net zoals Mad dit deed en zowat elke grote stam.
Speel al effe niet meer zo actief, maar lees hier veel bullshit omtrent ons account :p
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Bij mijn weten voerde UBM met alle stammen gespreken maar hielden wij ons afzijdig tot de wereld wat meer gevorderd is. Dat wij vanaf het begin tot de premade hoorden is ook foutief, zijn gewoon eens aangesproken. Net zoals Orde dit deed, net zoals Mad dit deed en zowat elke grote stam.
Speel al effe niet meer zo actief, maar lees hier veel bullshit omtrent ons account :p
UBM is nooit deel geweest van de premade. Verder raad ik je aan mijn post nog eens te lezen aangezien je hem denk ik voor 3/4e over hebt geslagen kijkende naar je post.

Well well well
 
Reactiescore
438
Omdat die stam de wereld kapot maakt, als de fusie doorgaat? Niet zo moeilijk toch.

Dat is alles behalve waar.
Er is genoeg kwantiteit en kwaliteit naast Maai en Gaatje aanwezig op de wereld (en W76 die over niet al te lang op het einde zal zijn) om het tegen hun samen op te kunnen nemen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dat is alles behalve waar.
Er is genoeg kwantiteit en kwaliteit naast Maai en Gaatje aanwezig op de wereld (en W76 die over niet al te lang op het einde zal zijn) om het tegen hun samen op te kunnen nemen.

Ja doei, als gaatje in maai opgaat als fusie is de wereld doodgerekruteerd. Iedereen die op deze wereld heeft gespeeld en een idee heeft van de huidige verhoudingen kan dat zien.
 
Reactiescore
358
Dat is alles behalve waar.
Er is genoeg kwantiteit en kwaliteit naast Maai en Gaatje aanwezig op de wereld (en W76 die over niet al te lang op het einde zal zijn) om het tegen hun samen op te kunnen nemen.

"Als alle stammen op deze wereld even hun eigen plannen en conflicten neerleggen en samen gaan werken, dan komt er misschien toch nog iets interessants van de wereld. Zoniet, genieten wij lekker van de gratis award op ons profiel."
 
Reactiescore
3.576
Dat is alles behalve waar.
Er is genoeg kwantiteit en kwaliteit naast Maai en Gaatje aanwezig op de wereld (en W76 die over niet al te lang op het einde zal zijn) om het tegen hun samen op te kunnen nemen.

Ik snap dat het soms te moeilijk is voor je maar niemand zegt dat Maai en Gaatje samen niet te kloppen zijn. Het gaat over de wereld verpesten/kapot maken. Er is wellicht genoeg kwaliteit en kwantiteit om evenwichtig voor de dag te komen maar je dwingt de rest van de wereld om samen te gaan werken. Stammen die nu vijanden zijn moeten dan verlicht samen gaan werken om aan deze kwantiteit te gaan voldoen, massa's fusies, interns en edellijnen shit moet er aan vooraf gedaan worden tot er een eindstrijd kan losbarsten. Daar heeft NIEMAND zin in, mensen willen gewoon met hun stammetje oorlogje spelen en niet maanden internen en fusies doen om een evenwichtige eindstrijd in te gaan die dan 2 maand duurt, breekt een stam en einde wereld.

Heeft letterlijk niemand iets aan buiten de mensen die geilen op een wereldwinst. Is zo heel moeilijk niet om te begrijpen.
 
Reactiescore
984
Ik snap dat het soms te moeilijk is voor je maar niemand zegt dat Maai en Gaatje samen niet te kloppen zijn. Het gaat over de wereld verpesten/kapot maken. Er is wellicht genoeg kwaliteit en kwantiteit om evenwichtig voor de dag te komen maar je dwingt de rest van de wereld om samen te gaan werken. Stammen die nu vijanden zijn moeten dan verlicht samen gaan werken om aan deze kwantiteit te gaan voldoen, massa's fusies, interns en edellijnen shit moet er aan vooraf gedaan worden tot er een eindstrijd kan losbarsten. Daar heeft NIEMAND zin in, mensen willen gewoon met hun stammetje oorlogje spelen en niet maanden internen en fusies doen om een evenwichtige eindstrijd in te gaan die dan 2 maand duurt, breekt een stam en einde wereld.

Heeft letterlijk niemand iets aan buiten de mensen die geilen op een wereldwinst. Is zo heel moeilijk niet om te begrijpen.

Volledig hiermee eens. Ik zou het niet beter kunnen zeggen.
 
Reactiescore
2.064
Dat is alles behalve waar.
Er is genoeg kwantiteit en kwaliteit naast Maai en Gaatje aanwezig op de wereld (en W76 die over niet al te lang op het einde zal zijn) om het tegen hun samen op te kunnen nemen.

Dus jij denkt dat heel w76 gelijk hier heen komt :O
 
Reactiescore
55
Ik snap dat het soms te moeilijk is voor je maar niemand zegt dat Maai en Gaatje samen niet te kloppen zijn. Het gaat over de wereld verpesten/kapot maken. Er is wellicht genoeg kwaliteit en kwantiteit om evenwichtig voor de dag te komen maar je dwingt de rest van de wereld om samen te gaan werken. Stammen die nu vijanden zijn moeten dan verlicht samen gaan werken om aan deze kwantiteit te gaan voldoen, massa's fusies, interns en edellijnen shit moet er aan vooraf gedaan worden tot er een eindstrijd kan losbarsten. Daar heeft NIEMAND zin in, mensen willen gewoon met hun stammetje oorlogje spelen en niet maanden internen en fusies doen om een evenwichtige eindstrijd in te gaan die dan 2 maand duurt, breekt een stam en einde wereld.

Heeft letterlijk niemand iets aan buiten de mensen die geilen op een wereldwinst. Is zo heel moeilijk niet om te begrijpen.

Leuke woordspeling, doen alsof je verlicht typt ipv verplicht.
Je bent stiekem al mensen tegen Maai en Gaatje aan het rekruteren met je propaganda :eek:
 
Bovenaan