Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het ligt verdedigend inderdaad erg goed, wat laf en lijkt me persoonlijk minder leuk spelen maar het is inderdaad niet dom. Je verliest alleen elke kans om aanvallend een impact te hebben op de wereld met je account, een account dat naar horen zeggen actief en sterk bezet is. Ook naar horen zeggen heeft Tyrant er daar niet veel van, daarom vind ik het een vreemde keuze.

Kan hem wel toelichten:

Qui Intus is zover ik deze wereld heb kunnen zien één van de betere account, zo niet het beste, account van Salt incl. dikke nacht bezetting. Daarbij heeft het account een lijn van zo'n 3 vakjes breed en 7,5 miljoen punten.

Tel die 3 dingen bij elkaar op en je kan vast zelf ook wel de conclusie trekken dat de kans dat we via dat account de phalanx gaan breken praktisch 0 is. Dan kunnen we wel dom een offensief sterker front pakken, maar daarmee verhogen we ook de defensieve lasten.

Ik denk dat er heel veel dingen zijn die Tyrant nodig heeft, maar een extra lastiger front met cf's is daar geen van.
 
Reactiescore
3.540
Kan hem wel toelichten:

Qui Intus is zover ik deze wereld heb kunnen zien één van de betere account, zo niet het beste, account van Salt incl. dikke nacht bezetting. Daarbij heeft het account een lijn van zo'n 3 vakjes breed en 7,5 miljoen punten.

Tel die 3 dingen bij elkaar op en je kan vast zelf ook wel de conclusie trekken dat de kans dat we via dat account de phalanx gaan breken praktisch 0 is. Dan kunnen we wel dom een offensief sterker front pakken, maar daarmee verhogen we ook de defensieve lasten.

Ik denk dat er heel veel dingen zijn die Tyrant nodig heeft, maar een extra lastiger front met cf's is daar geen van.

Serkan van QiD is een agressief beestje maar de rest van QiD doet geen vlieg kwaad hoor, als je dat front pakt krijg je hoogstens wat meer kerstkaarten. En als je geluk hebt de opblaascactussen die voor Jens waren bedoeld.
 
Reactiescore
470
Kan hem wel toelichten:

Qui Intus is zover ik deze wereld heb kunnen zien één van de betere account, zo niet het beste, account van Salt incl. dikke nacht bezetting. Daarbij heeft het account een lijn van zo'n 3 vakjes breed en 7,5 miljoen punten.

Tel die 3 dingen bij elkaar op en je kan vast zelf ook wel de conclusie trekken dat de kans dat we via dat account de phalanx gaan breken praktisch 0 is. Dan kunnen we wel dom een offensief sterker front pakken, maar daarmee verhogen we ook de defensieve lasten.

Ik denk dat er heel veel dingen zijn die Tyrant nodig heeft, maar een extra lastiger front met cf's is daar geen van.

Tactisch is het momenteel slim ja omdat het noorden van Tyrant alle def nodig heeft maar dit was 1 maand geleden niet het geval. Het was voor ons ook wel redelijk makkelijk in te schatten dat er geen massa zou komen in het zuiden en als die er kwam dat er amper front slagkracht was om de massa te laten slagen. Logisch dat je tegen QID weinig kans hebt de phalanxen te breken maar tegen snow waren die er genoeg, zon 30 velden front en meerdere edelaars maar ook hier laten jullie neutrale spelers en zelfs BB dorpen van 3/6k aan het front liggen . Defensief waren er weinig risicos tot een paar dagen terug door de 2 diepe torens van Mienmaaiers dus waarom edelen jullie dan ook hier het front niet dicht?
 
Reactiescore
449

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.444
Is deze wereld nou al gespeeld?

Tyrant probeert zich momenteel te herpakken door de bemanning te verbeteren op account's. Ze hebben gevraagd of ze hiervoor de tijd zouden kunnen krijgen dmv het aangaan van een NAP tussen Salt en Tyrant. Momenteel is daar overleg over binnen Salt.

Ik denk dat iedereen wel enigszins teleurgesteld is met de eindstrijd op deze wereld, maar de kans en haalbaarheid van het herstellen van een gigantisch rommelig Tyrant is natuurlijk ontzettend klein.
 
Reactiescore
1.752
Oh geloof me, 100%. Wij beide weten hoe 73 ging, dit is een soort replica.
Moraal van het verhaal: volgende werelden de stamnaam altijd met een 's' vooraan. Dat is het enige logische verband dat we hieruit kunnen halen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Moraal van het verhaal: volgende werelden de stamnaam altijd met een 's' vooraan. Dat is het enige logische verband dat we hieruit kunnen halen.
Hoe gaan we Avril Lavigne met een s gaan schrijven?
 
Reactiescore
972
Tyrant probeert zich momenteel te herpakken door de bemanning te verbeteren op account's. Ze hebben gevraagd of ze hiervoor de tijd zouden kunnen krijgen dmv het aangaan van een NAP tussen Salt en Tyrant. Momenteel is daar overleg over binnen Salt.

Ik denk dat iedereen wel enigszins teleurgesteld is met de eindstrijd op deze wereld, maar de kans en haalbaarheid van het herstellen van een gigantisch rommelig Tyrant is natuurlijk ontzettend klein.

Thanks voor de update! Wel zonde, had meer van Tyrant verwacht tbf.

Alleen was er (gelukkig) nooit zo'n slechte sfeer in Imago als in Tyrant.

En dat is gebaseerd op jouw oogpunt van buiten Tyrant? Als dat zo is, is het wel erg slecht gesteld met Tyrant...
 
Bovenaan