Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
736
Meep meep, here comes the whine jeep :redface:
 
Reactiescore
864
50k pp in je account pompen is wel een goede manier om #1 te staan.

Dat is tegenwoordig de normaalste gang van zaken in een startfase, daarom is het ook helemaal niet meer interessant om vanaf dag 1 gelijk te starten aangezien de beurs pas interessant is na 5/6 dagen. Hierdoor ben je met boosten veel goedkoper uit en is je ligging ook nog eens beter.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Dat is tegenwoordig de normaalste gang van zaken in een startfase, daarom is het ook helemaal niet meer interessant om vanaf dag 1 gelijk te starten aangezien de beurs pas interessant is na 5/6 dagen. Hierdoor ben je met boosten veel goedkoper uit en is je ligging ook nog eens beter.

Wat is het verschil tussen 50k pp pompen of 3 dorpen internen?
 
Reactiescore
193
Dat is tegenwoordig de normaalste gang van zaken in een startfase, daarom is het ook helemaal niet meer interessant om vanaf dag 1 gelijk te starten aangezien de beurs pas interessant is na 5/6 dagen. Hierdoor ben je met boosten veel goedkoper uit en is je ligging ook nog eens beter.

Dit toont aan dat ik absoluut geen big brain heb :redface:

Onthouden voor de volgende wereld dus.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
15
Kennen we onderand een keer kappen met het over andere werelden te hebben?

W74 was flop en een complete waste of time.
En dat speeder hier dan zo komt doen is helemaal komisch.
Ga je hier ook laatste paar dagen een mb/du stabben omdat jij anders niet hoger op de rang ken komen?

Ik hoop dat die hier ook speeld kunnen we direct katas trappe :)

Hypocriete gast
 
Reactiescore
1.525
Kennen we onderand een keer kappen met het over andere werelden te hebben?

W74 was flop en een complete waste of time.
En dat speeder hier dan zo komt doen is helemaal komisch.
Ga je hier ook laatste paar dagen een mb/du stabben omdat jij anders niet hoger op de rang ken komen?

Ik hoop dat die hier ook speeld kunnen we direct katas trappe :)

Pardon?
 
Reactiescore
1.525
Niet zo janken man. Die gast (Astri) heeft nooit als mb of du gediend en was onderdeel van de mb stam en ik had geen idee waarom? Heeft in tegen stelling tot de mb's die wél clears leverden en dorpen af stonden niks gedaan wat zij wel deden. Toen we hem benaderden de laatste paar weken voor het sluiten van de wereld voor het internen van een aantal dorpen had ie nog een arrogante houding ook. Nergens op de wereld was meer een moraalbreker te vinden, hij had uberhaupt mazzel dat ie er nog lag, laat staan één die z'n werk niet deed en jij durft me hier uit te maken voor stabber vanwege dát?!
 
Reactiescore
271
Niet zo janken man. Die gast (Astri) heeft nooit als mb of du gediend en was onderdeel van de mb stam en ik had geen idee waarom? Heeft in tegen stelling tot de mb's die wél clears leverden en dorpen af stonden niks gedaan wat zij wel deden. Toen we hem benaderden de laatste paar weken voor het sluiten van de wereld voor het internen van een aantal dorpen had ie nog een arrogante houding ook. Nergens op de wereld was meer een moraalbreker te vinden, hij had uberhaupt mazzel dat ie er nog lag, laat staan één die z'n werk niet deed en jij durft me hier uit te maken voor stabber vanwege dát?!

Hij is wel degelijk aangenomen als DU van tdm en is lekker barbjes gaan pakken.
Dat jullie hem naderhand nooit om de dorpen vragen kan hij daar wat aan doen dan?

Hij is ook niet aangenomen als mb dus hoezo moet iemand clears leveren dan? Hij lag daar enkel vlaggenfarm/du net als iedere andere wereld.

Plus als iemand geen du van jou is want laten we eerlijk zijn da wil niemand tog?
Moet hij jou dan dorpen geven om nog ff de laatste week een stamgenoot voorbij te gaan? dacht het niet.

Dus als hij dan nee zecht en zecht dat da via tdm moe gaan jij hem aanvalt en hij je dus 20 edelclears teruggeeft waarna je nog terugkrabbelt ook en vrede aanbied ( haha bang van een du)

Dan heb je da aangeboden en dan loop je 2 dagen voor eind wereld samen met tdm ( die nog steeds geen pm heeft gezonden voor dorpjes want als de baas het vraagt krijgt die ze wel gewoon)
Opeens met hoeveel treinen binnen dacht er 40 gezien te hebben?

Maar als jij denk zo eerlijk te spelen doe je ding waar lig je hier ga ik nu jou kant op lieverd :engel:
 
Bovenaan