Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Reactiescore
1.476
1. Je kan je Noord-phalanx niet meer compleet maken doordat Mash-Up en Cacturne ver over de wereldhelft lagen;
2. Er blijft weinig van kwaliteit over om te recruiten. Laten we eerlijk zijn: welk top-account kiest er zonder verplaatsitem onderhand nog voor om in de core te starten? Niemand toch?


Dingen die deze wereld (wederom) pijnlijk duidelijk zijn geworden:
1. Een new-gen (zoals sommige Salt-spelers i.m.o redelijk onterecht bestempeld zijn) beheerst de huidige META aanzienlijk beter en is ruim 2x zo waardevol als een old-gen met een 9-5 baan, vrouw en andere hobby's;
2. Die eenheden speed 2 is leuk op papier, maar spreekt een beperkte groep spelers aan en bevalt nog minder mensen;
3. Sterke recruits zijn lastig te vinden op een wereld met twee pre-mades;
4. Tegen een rim-claim is gewoon weinig te doen, behalve asociaal hard terugjumpen;
5. Je wint meer als je gewoon een enorme klootzak bent en het tegen het randje van 'onethisch' speelt;

Nou, ik denk dat ik zo de visie vanuit mezelf en vele andere Tyrant spelers wel redelijk heb kunnen samenvatten. Dit was absoluut geen bash richting wie dan ook (oke tbh sommige wel), want zelf had ik deze wereld bepaalde zaken ook heel anders aan moeten pakken. Vooral het verliezen van rim-gebied is iets waar ik zelf flink van baal, maar letterlijk alles was al aan Salt verbonden voor ik besefte dat het zo'n wereld zou worden. Tactisch outplayed? Ja eigenlijk wel, maar ook gewoon expres voor gekozen er in het begin niet wederom zo in te staan.
Een aantal mooie punten die tw zeker minder vermakelijk maakt voor een grote groep spelers. Blij dat je dat zelf ook inzit, als meer mensen deze trend gaan volgen zijn de .nl servers over een jaartje een stuk amusanter en relaxeder om op te spelen. Premades met 8 spelers per acc die vanuit de rim sterke phalanxen maken zorgen nu eenmaal voor een gevangenisdillema, heeft de tegenstander dat niet (of met aanmerkelijk minder kwantiteit/kwaliteit) dan staat die tegenstander per definitie kansloos. Doet de tegenstander mee dan is de rest van de wereld kansloos want laten we eerlijk zijn, een derde of zelfs vierde stam is zelden een sterke concurrent voor de wereldwinst.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Blijkt toch wederom dat ik een absolute legende ben
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ben niet gevoelig voor deze groepsdruk
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee dat is wel duidelijk, jij ontwijkt elke soort van druk. Druk op je front weer je af door je te verschuilen achter een stel kleine spelertjes.
En dan beweer je goed te zijn in dit spel :D

Jajoh wat een loser ben ik eigenlijk
 
Reactiescore
7.918
Wat is het uiteindelijk te bereiken doel van de bash op Melvin eigenlijk? Wat willen jullie dat hij gaat doen? Quit, gaat huilen of van een brug springt? Kom gewoon to the point in plaats van dit cryptische gedoe.
 
Reactiescore
447
Wat is het uiteindelijk te bereiken doel van de bash op Melvin eigenlijk? Wat willen jullie dat hij gaat doen? Quit, gaat huilen of van een brug springt? Kom gewoon to the point in plaats van dit cryptische gedoe.
Is het punt niet duidelijk dan? Denk dat ze vragen om zen front dicht te edelen
 
Reactiescore
1.862
Nee dat is wel duidelijk, jij ontwijkt elke soort van druk. Druk op je front weer je af door je te verschuilen achter een stel kleine spelertjes.
En dan beweer je goed te zijn in dit spel :D
Is dit echt zo haha? Ik dacht dat de 1:20 regel daar de reden voor was
 
Bovenaan