Oorlogstopic Salt vs Tyrant

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Denk dat ik deze wereld meer heb bijgedragen dan jijzelf.. ga nu maar weer slapen want je bent elke wereld gewoon de dorpsgek en mascotte , maar hoor niemand praten over de tw skills van jou.. wel over je clowngehalte
Blijkbaar ligt het nog lastig voor jou dat je al 2x het onderspit hebt moeten delven in een direct front met mij en dat respecteer ik
 
Reactiescore
447
Ezra heeft enkel gedeffed op mashup, en stan
Heeft 1 voormidag gedeffed. Voor de rest hebben veel accs zichzelf kunnen verdedigen. Buiten inev vorige massa door omstandigheden
 
Reactiescore
5.609
Ezra heeft enkel gedeffed op mashup, en stan
Heeft 1 voormidag gedeffed. Voor de rest hebben veel accs zichzelf kunnen verdedigen. Buiten inev vorige massa door omstandigheden
Oké, maar doet niks af van het feit dat het klopt toch? Rik float al sinds het begin geloof ik en er zullen er vast meer zijn. Als het nog niet is gebeurd, zou het wellicht in de toekomst wel gaan gebeuren. Punt blijft dat door de activiteit in Salt sterke spelers makkelijker kunnen worden ingezet waar nodig en niet vast zitten aan hun eigen account. Begrijp me ook niet verkeerd, dat is een luxe en slim gedaan. Wij hebben die middelen niet, waardoor nu eenmaal problemen ontstaan. Dat is enkel wat ik aangeef in de reactie op Rik.
 
Reactiescore
1.753
Ezra heeft enkel gedeffed op mashup, en stan
Heeft 1 voormidag gedeffed. Voor de rest hebben veel accs zichzelf kunnen verdedigen. Buiten inev vorige massa door omstandigheden
En daarbij is René gestopt met loggen zodra de eerste incs kwamen zodat hij eventueel kon opvangen dus weet niet of dat noodzakelijk een punt is. Kon bij Tyrant ook evengoed iemand stoppen met loggen als je een vermoeden had, accounts als Noire, DOTN en Kyuka bijvoorbeeld leken me prima bezet om zoiets te kunnen veroorloven. Zeker in combinatie met een inschatting van waar de massa zal toeslaan (al zijn die rode fakes wel fucked up).
 
Reactiescore
519
Deze winst maakt veel goed ga je claimen dat jij het brein was achter die nette walk massa ? Of gewoon een pion .

over w67 mag je lekker trots zijn dat je een acc kapotgekataed hebt als enige stam op die wereld die katas gebruikte ..
Verder is dit een vrij forum.. ik post dus wat ik wil!
als je mn posts niet kan aprecieren kan je gewoon negeren.. ipv elke keer je domheid weer te tonen
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Sta nog niet delete hoor? Mag toch gereflecteerd worden lijkt me.

Voor de rest heeft Salt een aantal goede spelers, MAAR juist de activiteit die ze hebben zorgt ervoor dat deze goede spelers kunnen spelen of vv’en waar nodig. Neem jezelf als voorbeeld, Stan, Ezra, Rene allen in staat te floaten zodat zij (kwalitatief sterke spelers) kunnen spelen waar nodig en de andere zorgen dat de accs blijven draaien etc.

Ik refereer in het laatste stukje naar niet jou maar wel naar andere mensen. Er wordt al wel gedaan alsof Salt gewonnen heeft terwijl dit helemaal nog niet hoeft te zijn.

Het klopt dat wij veel spelers hebben die op accounts kunnen ondersteunen als het account een drukke dag heeft maar dat veranderd niet aan het feit dat Tyrant geeneen keer een blitz of massa heeft kunnen doen met dermate veel impact? Overigens Ezra is nog nooit overgestapt, Stan en Rene allebei ook maar 1x, ikzelf dan wel wat meer maar dat is ook mijn rol binnen Salt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Deze winst maakt veel goed-
Als een winst op een wereld waar ik enkel de eerste week langer dan 5 minuten op een week heb gelogd jou voldoening geeft ben ik zeer blij voor jou, want blijkbaar heb je daar een enorm tekort aan? En dat mensen mij als mascotte zien is niet meer dan normaal, ik ben al een jaartje aan het uitbollen en mensen onthouden uit nature de laatste dingen als het beste :biggrin:
 
Reactiescore
470
Oké, maar doet niks af van het feit dat het klopt toch? Rik float al sinds het begin geloof ik en er zullen er vast meer zijn. Als het nog niet is gebeurd, zou het wellicht in de toekomst wel gaan gebeuren. Punt blijft dat door de activiteit in Salt sterke spelers makkelijker kunnen worden ingezet waar nodig en niet vast zitten aan hun eigen account. Begrijp me ook niet verkeerd, dat is een luxe en slim gedaan. Wij hebben die middelen niet, waardoor nu eenmaal problemen ontstaan. Dat is enkel wat ik aangeef in de reactie op Rik.

Er is 1 actieve floater binnen Salt en dat is Rik, dat andere spelers 24u niet meer loggen bij incommings om op de juiste accounts bij te springen voor dubbele of triple bemanning is binnen tyrant toch ook mogelijk?
 
Reactiescore
519
Daar heb je t verschil.. jij kan je mening vormen over mij , i dont give a fuck
Jij logt 5 minuten per week en ik 12 uur per dag.. wie is dan de MVP?
mn acc heeft deze wereld geen moment onder vv gestaan en dat zal niet gebeuren ook :) aangezien je blijkbaar toch graag mn post leest zal ik jou vanaf nu blokkeren robje.
tyrant wordt even hard gerekt door joa zn massas als ik gerekt werd op w69..
Dan stellen jullie nog minder voor in dit spelletje?
 
Reactiescore
1.918
Ik had liever ook bij 5 of zelf 3 accounts gebleven. Niet elke rit moet gaan met einddoel winst. Met 3 of 5 accounts was de kans dat ik actief bleef veel groter, en ben er zeker van dat elk van deze accounts een leukere wereld zou gehad hebben
w79 cac solo he rob
 
Reactiescore
1.150
Daar heb je t verschil.. jij kan je mening vormen over mij , i dont give a fuck
Jij logt 5 minuten per week en ik 12 uur per dag.. wie is dan de MVP?
mn acc heeft deze wereld geen moment onder vv gestaan en dat zal niet gebeuren ook :) aangezien je blijkbaar toch graag mn post leest zal ik jou vanaf nu blokkeren robje.
tyrant wordt even hard gerekt door joa zn massas als ik gerekt werd op w69..
Dan stellen jullie nog minder voor in dit spelletje?

Dan ben ik trots op Rob. Man wat een ongelofelijk kut leven heb je als je 12 uur per dag logt.
 
Reactiescore
1.150
Tleven is nu eenmaal saai in coronatijden met gesloten horeca.
Dedication is a shame?

Kan ik me voorstellen als je beeldschermpje jouw enige vriend is..
 
Reactiescore
519
Als je al 4 maand thuiszit omdat de horeca plat ligt is tw een leuke bezigheid ja :) wat een nolifer ben ik toch :cool:
 
Reactiescore
1.150
Reactiescore
1.150
Bovenaan