Spotprenten

Reactiescore
349
Kan je vertellen dat het gewoon een grote grap is om het AF te fucken, blijkbaar goed gelukt ook nog. Mensen kennen elkaar van andere werelden blabla, laat je niet zo kennen :D

Verdienen jullie allemaal zo weinig in een jaar dan btw? @M. D. Luffy
 
Reactiescore
903
Als je de halve wereld nodig hebt onderhand om iemand te kunnen breken dat is TW toch qua niveau drastisch gedaald maar goed.
 
Reactiescore
903
Kan je vertellen dat het gewoon een grote grap is om het AF te fucken, blijkbaar goed gelukt ook nog. Mensen kennen elkaar van andere werelden blabla, laat je niet zo kennen :D

Verdienen jullie allemaal zo weinig in een jaar dan btw? @M. D. Luffy

je zult maar trots zijn Dat je d’r zoveel in moet pompen.
 
Reactiescore
14
Kan je vertellen dat het gewoon een grote grap is om het AF te fucken, blijkbaar goed gelukt ook nog. Mensen kennen elkaar van andere werelden blabla, laat je niet zo kennen :D

Verdienen jullie allemaal zo weinig in een jaar dan btw? @M. D. Luffy

Ik snap niet dat jij je zo kan verlagen in je posts op AF dat je gewoon durft zeggen dat je eig niet veel kan en gewoon geld spend en iedereen rekruteert om wereldwinst binnen te halen zonder enige vorm van fatsoenlijk gevecht. Hoe durf je dan 1 van de meest gerespecteerde accounts zijnde TasmanianDevil te minachten.
 
Reactiescore
903

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Alsof premades illegaal zijn... gebeurt natuurlijk al van af wereld 2, op elke internationale server. Das echt geen spotprent :p
 
Reactiescore
12
Ik snap niet dat jij je zo kan verlagen in je posts op AF dat je gewoon durft zeggen dat je eig niet veel kan en gewoon geld spend en iedereen rekruteert om wereldwinst binnen te halen zonder enige vorm van fatsoenlijk gevecht. Hoe durf je dan 1 van de meest gerespecteerde accounts zijnde TasmanianDevil te minachten.

Heb je eigenlijk gelezen wat je quote? Want staat iets helemaal anders dan de woorden die jij hem hier in de mond legt.
 
Reactiescore
903
Reactiescore
438
Ik heb geen problemen met Premade stammen zolang ze zich, vanaf het begin van de wereld, duidelijk laten zien.
Stel Maai zou zich verdeeld over twee (of drie) stammen hebben en doen alsof ze een NAP met elkaar zouden hebben dan zou iedereen maar moeten gissen of ze bij elkaar horen of niet.

Dat heeft vele malen meer invloed op hoe de andere stammen het aan zouden moeten pakken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik heb geen problemen met Premade stammen zolang ze zich, vanaf het begin van de wereld, duidelijk laten zien.
Stel Maai zou zich verdeeld over twee (of drie) stammen hebben en doen alsof ze een NAP met elkaar zouden hebben dan zou iedereen maar moeten gissen of ze bij elkaar horen of niet.

Dat heeft vele malen meer invloed op hoe de andere stammen het aan zouden moeten pakken.
'Stel'
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Dit komt vaak genoeg voor hoor. Dan heb ik 10x liever hoe Maai het aanpakt dan dat een premade zich geheel verborgen houdt en zich achter leugens en zogenaamde NAP/BG's verschuilt.
De stel was ironisch mbt maai he
 
Reactiescore
14
Alsof premades illegaal zijn... gebeurt natuurlijk al van af wereld 2, op elke internationale server. Das echt geen spotprent :p

Akkoord, premades zijn een onderdeel van het spel. Maar wat er geen onderdeel is van TW is ‘ niet vechten voor wereldwinst’ en dan kan je zeggen wat je wil maar je kan een premade ook gaan overdrijven en dat is wat er gebeurd is op 77.
 
Reactiescore
349
Ik snap niet dat jij je zo kan verlagen in je posts op AF dat je gewoon durft zeggen dat je eig niet veel kan en gewoon geld spend en iedereen rekruteert om wereldwinst binnen te halen zonder enige vorm van fatsoenlijk gevecht. Hoe durf je dan 1 van de meest gerespecteerde accounts zijnde TasmanianDevil te minachten.

Bro for real, gedraag je eens heel gauw. Dit is de eerste wereld waar dit acc veel pp aan kwijt is en ja een deel is er ook van gekocht waar een shitload is gefarmd in eerdere werelden. Ik ben zelf tegen elke vorm van R2W en mijn stamgenoten weten dat ook, heb ik ook bij iedereen duidelijk gemaakt en daardoor zijn er ook zeker conflicten ontstaan.
En ik minacht niemand, ik leg gewoon uit wat er gaande is op de screen dus doe ff normaal en ga ergens anders zo praten maar niet tegen mij op deze manier.
 
Reactiescore
349
je zult maar trots zijn Dat je d’r zoveel in moet pompen.

Zoveel erin pompen valt echt wel mee, jullie maken er meer van dan het is maar prima. Ik vond je een fijne poster op het AF van wereld 77, goed voor de activiteit etc maar hoe je houding nu is. Slaat nog kant nog wal
 
Reactiescore
903
Zoveel erin pompen valt echt wel mee, jullie maken er meer van dan het is maar prima. Ik vond je een fijne poster op het AF van wereld 77, goed voor de activiteit etc maar hoe je houding nu is. Slaat nog kant nog wal
Is +/- een zelfde soort grap/opmerking als die je zelf post hé? En hoeveel je d’r in pompt idk maakt ook niet uit heb met jouw in principe no prob ofzo, vind alleen gang van zaken jammer dat het zo loopt op een wereld.
 
Reactiescore
438
Noodzakelijk kwaad. Willen we nog kans maken op de winst, na gezien te hebben wat jullie kunnen, zullen we wel nog meer moeten gaan rekruteren vrees ik :/

Dus @CHINA / Mad. / Clowns / Orde; PM's staan open!
Enigste vereiste is dat je kunt laten zien dat je nog MINIMAAL over 25k PP beschikt!
 
Bovenaan