[Inschrijftopic] WvW #320 wie leid, zal lijden?

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
ik ben benieuwd wat @Tigor93 hier op te zeggen heeft, ik heb wel begrepen dat cL en tigor een liefdesverhouding hebben online dus misschien heeft het daar iets mee te maken ook FAM?

Spieder wil je dit aub verwijderen je speelt met de privelevens van tigor en mij

Of kan jij dir verwjjderen voor me fam dit hoort niet op het AF
 
Reactiescore
1.698
Hierover:




Ik schrijf me in na lang twijfelen, jij reageert daar positief op.. was ik blij om.. Tigor schrijft daaronder nog, en afgelopen nacht kom ik erachter dat het al gespeeld is. Waarom heb jij mij dan niet gemist tijdens het potje?

Ik had geen tijd om jou te missen. Was bezig met actief zijn en proberen dit potje te winnen.
 
Reactiescore
993
Hierover:




Ik schrijf me in na lang twijfelen, jij reageert daar positief op.. was ik blij om.. Tigor schrijft daaronder nog, en afgelopen nacht kom ik erachter dat het al gespeeld is. Waarom heb jij mij dan niet gemist tijdens het potje?

dus jij wacht sinds inschrijving nog steeds op je rol?
En dan komt het niet in je op, om tijdens het wachten eens te checken of het potje al bijna gaat beginnen??!

Ik kan hier alleen maar om lachen...ook ben je blijkbaar vergeten.
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, ik had er al meerdere malen om gevraagd, maar niemand die normaal antwoord geeft. Dus ik vind het logisch dat ik boos word door deze situatie. Jouw reactie zegt mij voldoende.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Jongens,

Fam allereerst mijn excuses ik heb die van jou echt over het hoofd gezien. Ik heb voor jou inschrijving de lijst gekopieerd en in excel gedropt, en ben van daar uit verder gegaan zonder nog te checken. Toen heeft CI mij een pm gedaan. En heb ik hem toegevoegd.
Als er zo iets gebeurt mag je me gerust aanspreken als het potje al bezig is, of zelfs ervoor. Of er na of wanneer je er echt mee zit. Maar ik zou zeker niet iemand buitensluiten dat zou ik zelfs niet over mijn hart krijgen.

En als je echt snel antwoord wil best via discord of whatsapp. ^^
Nogmaals mijn excuses.

Staat beide los van elkaar en al zie ik iedereen even graag ik heb mijn liefje thuis waar ik heel gelukkig mee ben ;)
 
Bovenaan