Golden awards

Reactiescore
195
oelewapper wordt niet weggespeeld hoor :)
Zou nog maar eens je feiten checken, jullie zitten er erg vaak naast ;)
kijk eens naar de spelers akte van Generaal Iroh sloebertje ,
453069A6-17DA-4250-A1B9-C8ECFE18DB97.jpeg


wat een slechte spelers toch he die CHINA zoals jij en je groepje ze wilt afschilderen, maar qua spel laten ze meer zien dan jullie en ook al pakken jullie ons met een massa jullie blijven zielige boosters, 0,0 skills moesten jullie succes boeken. Zien we al aan tidal met zijn gekochte boosts :) zoals ik in een vorige post al zei, lekker boosts kopen met de kerst enveloppe van de oma

EDBEAAF4-EBB1-4ACA-AF9F-F3727B35B09F.jpeg

en de hele tijd die oude stabverhalen erbij nemen maar zef wel clusterfucks aanmoedigen. Weer een nieuwe deze nacht aka die rode stip. Dat is al nummer 2.

BC0BC723-5B96-4735-B428-35F81946A085.jpeg

je akte bevestigd ook wat ik zeg, of waren de troepen van je tegenstanders op rooftocht? Oh....... ;)A75E0B52-2135-4C23-87B5-624319273F53.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.365
kijk eens naar de spelers akte van Generaal Iroh sloebertje ,



wat een slechte spelers toch he die CHINA zoals jij en je groepje ze wilt afschilderen, maar qua spel laten ze meer zien dan jullie en ook al pakken jullie ons met een massa jullie blijven zielige boosters, 0,0 skills moesten jullie succes boeken. Zien we al aan tidal met zijn gekochte boosts :)

en de jouwe bevestigd ook wat ik zeg, of waren de troepen van je tegenstanders op rooftocht? Oh....... ;)Bekijk bijlage 25915
Hoe werd jij ookalweer in de afgelopen werelden gerekt mn chickie? :)
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
134
Beste speler: Road Runner
Beste stam: Trump
De beste stam speler: Supergirl
Het grootste ego: Oelewapper
Beste leider: Noo-Noo de stofzuiger
Slechtste leider: Anonymous Threat.
Meest onderschatte stam: CHINA
Meest overschatte stam: Maai
Meest overschatte speler: Oelewapper
Meest onderschatte speler: Road Runner
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noo-Noo de Stofzuiger
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oelewapper
Mooiste spelers naam: Road Runner (runt toch elke wereld)
Mooiste stam naam: High Quality (is t toch niet)
Het tofste topic: W77 is toch dood
Het domste topic: spotprenten
Favoriete forum poster: We Like Hot Chicks
Minst favoriete forum poster: Rara est Fides.
Dikste wannabe op het forum: @InactiveAsAlways

Prachtig lijstje!
 
Reactiescore
10
kijk eens naar de spelers akte van Generaal Iroh sloebertje ,
Bekijk bijlage 25916


wat een slechte spelers toch he die CHINA zoals jij en je groepje ze wilt afschilderen, maar qua spel laten ze meer zien dan jullie en ook al pakken jullie ons met een massa jullie blijven zielige boosters, 0,0 skills moesten jullie succes boeken. Zien we al aan tidal met zijn gekochte boosts :) zoals ik in een vorige post al zei, lekker boosts kopen met de kerst enveloppe van de oma

Bekijk bijlage 25917

en de hele tijd die oude stabverhalen erbij nemen maar zef wel clusterfucks aanmoedigen. Weer een nieuwe deze nacht aka die rode stip. Dat is al nummer 2.

Bekijk bijlage 25918

je akte bevestigd ook wat ik zeg, of waren de troepen van je tegenstanders op rooftocht? Oh....... ;)Bekijk bijlage 25915

Ksssssttttt ga terug naar je grot!
 
Reactiescore
1.892
Reactiescore
12
Ik wil graag ook een shoutout doen naar de leiding en de core spelers achter Center. Hoewel de stam wellicht niet geslaagd is zoals gehoopt (HET bastion in het midden), hebben zij wel het beste geprobeerd te maken van de situatie en geprobeerd verweer te bieden waar er op andere werelden om is gaan liggen (Alones/Waste op 76 bijv.). Getuigd van sportiviteit en strijdlust. Kan ik wel waarderen.

Bedankt voor deze eervolle vermelding! Was leuk om na precies 34 werelden verder nog eens het veld te betreden. Kleine cultuurshock ondergaan ivm 5 jaar geleden (zo zie je maar dat iedereen een dagje ouder wordt.) , maar zeker waardige spelers.

Center. is voor ons een geslaagd project, zeker als je naar verslagen tegenstanders kijkt tov "bestaands"tijd. Nu had ik wel verwacht dat er meer gevechten en minder diplomatiek aan te pas kwam, maar is nu eenmaal zo.

Betreffende Anonymous, fijne gasten. Kennen het spelletje en gebruiken de diplomatische kneepjes sterk in hun voordeel. Kan je ze het kwalijk nemen? Nee. Is het de manier van old school spelers? Waarschijnlijk ook nee. But let's be honest, ze gaan als een trein. Ik ben getuige eerste rij dat ze niet bang zijn zelf een grote pion uit te schakelen. Qua defense nog weinig weerstand gehad, dus vind hun positie en aanvalspositie een logisch gevolg.

Ondanks 90% zonder CO-speler te gedaan hebben & met 'amper' 1500 PP uiterst tevreden van het resultaat.

PS; W78, see you in the rim.
 
Reactiescore
280
Mooie argumentatie! Echt top! Kan je vertellen dat 80 tot 90% zonder mbs gebeurd want de mbs zoals je kan zien zitten voornamelijk in de rim en gaan lekker voor zichzelf aan de gang.

Ik weet niet in hoeverre dit voor jou geldt maar je stamgenoot Tokkiptok heeft vrijwel al z'n eerste 20 dorpen met behulp van MB's geëdeld. Moeten jullie zelf weten want dit is toegestaan maar het is zeker niet zo dat Maai zonder MB's groot is geworden.
 
Bovenaan