Golden awards

Reactiescore
634
Beste speler: Wat maakt de beste speler? Degene met de meeste punten? Degene met de meeste awards van andere werelden? Meeste verslagen tegenstanders? (Troepen vechten immers, punten niet) Moeilijk in te schatten wat zwaarder weegt. Wat mij betreft zijn er meerdere spelers die deze titel winnen.

Anonymous Threat.
Dit account heeft zich al meerdere werelden bewezen, zo recent als W72. Is de huidige nummer 1. Je kunt je afvragen hoeveel zij geboost hebben, maar ze hebben zich offensief al laten gelden. ODD is ten opzichte van de positie op de ranglijst aan de lage kant. De vraag is of zij defensief getest gaan worden, aangezien zij redelijk safe tussen stamgenoten inliggen. Enkel de RIM vaststellen kan nog even duren.

Oelewapper
Over accounts met OD gesproken. Oelewapper staat 2e op de OD ranglijst en heeft alle klappen gevangen die Anonymous Threat. op het moment nog niet gevangen heeft. Ook een account dat recent bewezen heeft tot de absolute top te behoren (Winst W73) en staan dan ook hun mannetje.

Mickey Mouse
Wat mij betreft een positieve verrassing in de top 10. Ik ben lang weggeweest, maar heb niet het idee dat dit account vaak hoog is gekomen. Als aanvoerder van de OD ranglijst hebben zij zichzelf in zowel offensief als defensief opzicht al bewezen. Benieuwd wat zij verder gaan doen deze wereld. Lekker bezig!

Beste stam: Op dit moment is dat Maai. Niet alleen staan ze bovenaan, maar de kwaliteit van de individuele accounts lijkt groter dan die van de andere topstammen.

Orde draait al langere tijd mee in de top en heeft ziczhelf offensief en defensief bewezen tot nu toe. Niet iedereen is fan, maar als een van de eerst gevormde topstammen blijven ze wel doorgaan. Verdient ook wel een nominatie.

De beste stam speler: Durf ik op dit moment niet te zeggen. Heb nog niet echt meegekregen wie de VV-sletten van de topstammen zijn, maar er zullen er deze wereld vast ook weer een paar rondlopen.

Het grootste ego: Too Hot For This Planet lijkt mij, ook al is het vooral omdat Melvin de nominatie vermoedelijk weer krijgt.

Beste leider: anonymous forever en Unidentified Black Male. lijken tot nu toe hun top 3 stammen het meest in de hand te hebben. Weinig negativiteit over naar buiten gekomen en de stammen draaien lekker mee.

Ik wil graag ook een shoutout doen naar de leiding en de core spelers achter Center. Hoewel de stam wellicht niet geslaagd is zoals gehoopt (HET bastion in het midden), hebben zij wel het beste geprobeerd te maken van de situatie en geprobeerd verweer te bieden waar er op andere werelden om is gaan liggen (Alones/Waste op 76 bijv.). Getuigd van sportiviteit en strijdlust. Kan ik wel waarderen.

Slechtste leider: Hoewel ik niet het idee heb dat Incompetent Coplayers. zelf vervelende gasten zijn (integendeel, volgens mij best prima gasten) heeft S L toch veel aan negatieve publiciteit gewonnen. Jammer, want het leek veelbelovend. Ben ook nog fan van het plaatje.

Meest onderschatte stam: Denk dat 4Rus nog wel wat leuks gaat laten zien. Weet niet in hoeverre zij mee zullen gaan draaien voor wereldwinst, maar ze lijken wel wat ervaring/kwaliteit in huis te hebben. Ze zijn er in ieder geval zelf ook heel zeker van :)

Meest overschatte stam: Sense. heeft op een gegeven moment zelfs op nummer 1 gestaan, maar lijkt nu toch langzaam een gat te krijgen met de absoute top. Jammer, want er zitten paar leuke spelers in.

Meest overschatte speler: Op dit moment G.T.R. Voor hun rang hebben ze een bijna schandalige lage OD, dus hebben zij zichzelf nog te bewijzen. Betekend niet dat zij dit niet zullen doen. Gezien het naderende front met Orde en een mogelijke clash met Gaatje zullen zij genoeg kans krijgen om zichzelf in de schijnwerpers te werken, al liggen er nog stamgenoten tussen hen en beide stammen.

Meest onderschatte speler: Moeilijk te zeggen, opnieuw een aantal die in het oog springen.

mystery men is een bekend account welk zich meermaals heeft bewezen. Ze spelen tot nu toe op deze wereld nog geen grote rol/glansrol, maar dit kan nog gebeuren. De wereld is nog lang niet beslist.

Gentleman. is ook een account dat bekend staat om kwaliteit. Hebben al flinke klappen opgevangen, maar lijken nog steeds te staan en kunnen nog hoge ogen gaan gooien.

Verdadero Infierno verloren vroeg in de startfase hun hoofddorp aan Level Up, maar lijken zich sindsien te hebben herpakt en draaien gewoon mee in de top 15. Daarnaast zijn zij ook de zorg van Orde op zich gaan nemen, wat niet altijd even makkelijk kan zijn. Hebben zich nog wel te bewijzen m.b.t. OD.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Veel mensen. Ben er lang uitgeweest en kan dus ook geen specifieke namen noemen, maar kan goed opschieten met Verdadero Infierno en To Be or Not To Be?. Verder lijkt het team achter Unidentified Black Male. me erg sympathiek. En zo zijn er nog vele anderen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Mensen die graag dwars zitten, stoken, of herris schoppen om aandacht te krijgen. Zijn vast een paar mensen die zich nu aangesproken voelen.

Mooiste spelers naam: Heb wel wat met latijnse namen, daarom zou ik graag Solis Occasus. (setting sun) nomineren. Zou me leuk lijken als zij en Red Sky At Morning de stam 'Dusk till Dawn' op zouden richten (ik claim het volledige patent hierop)

Mooiste stam naam: Zen. Ook zeker fan van het plaatje:
1609952880516.png

Het tofste topic:
Spotprenten

Het domste topic: Ik lees de praathoek nooit

Favoriete forum poster: Unidentified Black Male. lijkt me wel chill

Minst favoriete forum poster: Too Hot For This Planet

Dikste wannabe op het forum: /
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
80
Anonymous Threat.
Dit account heeft zich al meerdere werelden bewezen, zo recent als W72. Is de huidige nummer 1. Je kunt je afvragen hoeveel zij geboost hebben, maar ze hebben zich offensief al laten gelden. ODD is ten opzichte van de positie op de ranglijst aan de lage kant. De vraag is of zij defensief getest gaan worden, aangezien zij redelijk safe tussen stamgenoten inliggen. Enkel de RIM vaststellen kan nog even duren.

Is makkelijk als je alle mb/du/vpn slaven de muren laat slopen en daarna je aanvallen laat aankomen he ;)

Beste interners en gratis dorpen pakken'' spelers'' kan je erook bij zetten :
1 maai
2 panda6forever
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
195
Anonymous Threat.
Dit account heeft zich al meerdere werelden bewezen, zo recent als W72. Is de huidige nummer 1. Je kunt je afvragen hoeveel zij geboost hebben, maar ze hebben zich offensief al laten gelden. ODD is ten opzichte van de positie op de ranglijst aan de lage kant. De vraag is of zij defensief getest gaan worden, aangezien zij redelijk safe tussen stamgenoten inliggen. Enkel de RIM vaststellen kan nog even duren.

Is makkelijk als je alle mb/du/vpn slaven de muren laat slopen en daarna je aanvallen laat aankomen he ;)

Beste interners en gratis dorpen pakken'' spelers'' kan je erook bij zetten :
maai
Beste lijstje tot nu toe
 
Reactiescore
416
Beste speler: Road Runner
Beste stam: Trump
De beste stam speler: Supergirl
Het grootste ego: Oelewapper
Beste leider: Noo-Noo de stofzuiger
Slechtste leider: Anonymous Threat.
Meest onderschatte stam: CHINA
Meest overschatte stam: Maai
Meest overschatte speler: Oelewapper
Meest onderschatte speler: Road Runner
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noo-Noo de Stofzuiger
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oelewapper
Mooiste spelers naam: Road Runner (runt toch elke wereld)
Mooiste stam naam: High Quality (is t toch niet)
Het tofste topic: W77 is toch dood
Het domste topic: spotprenten
Favoriete forum poster: We Like Hot Chicks
Minst favoriete forum poster: Rara est Fides.
Dikste wannabe op het forum: @InactiveAsAlways
 
Reactiescore
279
Beste speler: Road Runner
Beste stam: Trump
De beste stam speler: Supergirl
Het grootste ego: Oelewapper
Beste leider: Noo-Noo de stofzuiger
Slechtste leider: Anonymous Threat.
Meest onderschatte stam: CHINA
Meest overschatte stam: Maai
Meest overschatte speler: Oelewapper
Meest onderschatte speler: Road Runner
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noo-Noo de Stofzuiger
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oelewapper
Mooiste spelers naam: Road Runner (runt toch elke wereld)
Mooiste stam naam: High Quality (is t toch niet)
Het tofste topic: W77 is toch dood
Het domste topic: spotprenten
Favoriete forum poster: We Like Hot Chicks
Minst favoriete forum poster: Rara est Fides.
Dikste wannabe op het forum: @InactiveAsAlways
Verdomme, nu ben ik onderschat, overschat, behoor ik tot de beste spelers, en heb ik ook nog eens een ego. Wilt het AF eens een keuze maken!
 
Reactiescore
363
Beste speler: Road Runner
Beste stam: Trump
De beste stam speler: Supergirl
Het grootste ego: Oelewapper
Beste leider: Noo-Noo de stofzuiger
Slechtste leider: Anonymous Threat.
Meest onderschatte stam: CHINA
Meest overschatte stam: Maai
Meest overschatte speler: Oelewapper
Meest onderschatte speler: Road Runner
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Noo-Noo de Stofzuiger
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Oelewapper
Mooiste spelers naam: Road Runner (runt toch elke wereld)
Mooiste stam naam: High Quality (is t toch niet)
Het tofste topic: W77 is toch dood
Het domste topic: spotprenten
Favoriete forum poster: We Like Hot Chicks
Minst favoriete forum poster: Rara est Fides.
Dikste wannabe op het forum: @InactiveAsAlways

Bek houden pauper
 
Reactiescore
349
Anonymous Threat.
Dit account heeft zich al meerdere werelden bewezen, zo recent als W72. Is de huidige nummer 1. Je kunt je afvragen hoeveel zij geboost hebben, maar ze hebben zich offensief al laten gelden. ODD is ten opzichte van de positie op de ranglijst aan de lage kant. De vraag is of zij defensief getest gaan worden, aangezien zij redelijk safe tussen stamgenoten inliggen. Enkel de RIM vaststellen kan nog even duren.

Is makkelijk als je alle mb/du/vpn slaven de muren laat slopen en daarna je aanvallen laat aankomen he ;)

Beste interners en gratis dorpen pakken'' spelers'' kan je erook bij zetten :
maai

Mooie argumentatie! Echt top! Kan je vertellen dat 80 tot 90% zonder mbs gebeurd want de mbs zoals je kan zien zitten voornamelijk in de rim en gaan lekker voor zichzelf aan de gang.
Karibu, heer onlythebrave en de andere zijn maar een paar mb clears heen gegaan. Opzich zou je dat kunnen afleiden van de Oda statistieken maar ik denk dat je die niet kan vinden.
En Too Hot verwijder jij aub je forum account of laat je net zo straffen als in game met nog een vermindering, zielig figuur.
 
Reactiescore
447
Je weet dat het een zwakke wereld is als Oele top is
 
Reactiescore
195
Mooie argumentatie! Echt top! Kan je vertellen dat 80 tot 90% zonder mbs gebeurd want de mbs zoals je kan zien zitten voornamelijk in de rim en gaan lekker voor zichzelf aan de gang.
Karibu, heer onlythebrave en de andere zijn maar een paar mb clears heen gegaan. Opzich zou je dat kunnen afleiden van de Oda statistieken maar ik denk dat je die niet kan vinden.
En Too Hot verwijder jij aub je forum account of laat je net zo straffen als in game met nog een vermindering, zielig figuur.
tot 3 weken geleden had je nog geen 100k oda, boostertje. Zie dat je weer goed groeit heb je met de kerstenveloppe van de oma 4x de €19,99 aanbieding aangeschaft? Of ben je gewoon mad omdat je premade maatje door CHINA & SL wordt weggespeeld?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
349
tot 3 weken geleden had je nog geen 100k oda, boostertje. Zie dat je weer goed groeit heb je met de kerstenveloppe van de oma 4x de €19,99 aanbieding aangeschaft? Of ben je gewoon mad omdat je premade maatje door CHINA & SL wordt weggespeeld?

oelewapper wordt niet weggespeeld hoor :)
Zou nog maar eens je feiten checken, jullie zitten er erg vaak naast ;)
 
Bovenaan