Golden awards

Reactiescore
903
Sommige nominaties heb ik er tussenuit gehaald omdat het te vroeg is om die al te kunnen geven.

Beste Stam: Gaatje ze hebben een compact stamcluster, maar ze hebben enkel de rim nog niet in eigen beheer, dat kan natuurlijk moeilijkheden veroorzaken later in de game. Ze hebben meerdere mogelijkheden om te groeien, dus dat is een stam met een goede gedachte gang erachter. Buiten dit zitten er natuurlijk ook kwalitatief goede spelers in de stam, waar je ver mee kunt komen.

Beste stam spelers: Dan nomineer ik hier @M. D. Luffy a.k.a Dictator en onze zuidelijke vriend Glint. Er zit veel potentie in deze spelers en het zijn toppertjes om mee samen te werken.

Meest onderschatte stam: End. Het is nou niet echt een stam die er in een keer tussenuit springt, maar wel een stam die al wel het een en het ander om de oren heeft gehad. Compact rim stammetje wat dus lastig te verslaan is. Ben benieuwd of we nog veel van ze gaan zien ja of de nee.

Het Grootste Ego: @Kyuka ja ik zou m’n maatje tekort doen als ik deze niet aan hem geef natuurlijk. Er zijn veel meningen over jouw zowel positief als negatief, maar met deze nominatie kun je jouw ego iig weer een beetje strelen! Buiten dat om dat ik je hier nomineer, maak je het wel altijd waar met wat je doet dus alle love bro!

Slechtste leider: Is op dit moment nog lastig in te schatten, dus deze laat ik voor wat het is.

Meest overschatte stam: SL , Early game hebben we natuurlijk in de clinch gelegen met elkaar en zijn er over en weer zeker leuke acties geweest. Nu we wat verder in de wereld zijn vallen jullie wel tegen qua groei en dat soort dingen. Persoonlijk had ik meer van jullie verwacht daar in het zuiden, maar wat er nog niet is kan wellicht nog komen.

Meest onderschatte speler: MaxLemon als je kijkt wat deze speler al voorbij heeft zien komen voor zijn puntenaantal en tevens ook heeft afgeweerd, dan verdienen zij deze nominatie van mij.

Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: LevelUp @MeGustAa lijken me toppers om mee samen te spelen en @Diplomatic Immunity is en blijft een topper!

Met wie zou ik zeker niet graag in een stam zitten: -

Mooiste spelers naam: @Mickey Mouse voor de meeste wellicht niet heel speciaal, maar wel een leuke naam!

Mooiste stam naam: Echt mooie stamnamen zijn er niet echt, maar vind Blauw. Wel leuk bedacht in combinatie met hun stamprofiel.

Het tofste topic: Overduidelijk Stammen analyse deel 1 die door @Unidentified Black Male. Is opgesteld. Er is veel tijd en aandacht aan besteed en dat mag zeker gewaardeerd worden. Dit is dan ook gewoon een top topic om te lezen en ik hoop dat dit ook een vervolg gaat krijgen. Niet enkel vanuit jullie oogopslag, maar ook van andere spelers.

Het domste topic: Dat is dan toch echt Dagtopic

Favoriete forum poster: @We Like Hot Chicks

Minst favoriete forum poster: @Too Hot For This Planet deze nominatie krijg je van mij niet op datgene wat je post of iets dergelijke, maar puur op je disrespect naar andere spelers toe in de vorm van schelden etc. Ik heb je er ooit op aangesproken en ik hoop dat je dat kan aanpassen in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Reactiescore
1.365
Reactiescore
903
Reactiescore
903
Bovenaan