Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

Reactiescore
1.237
Ik wil jou graag bedanken dat je na 6 mislukte massa’s toch nog 5 dorpen hebt kunnen pakken met een blitz.
Bizar ik heb nooit een massa op jou gedaan alleen 1 blitz waarbij je 5 dorpen verloor en ook onder vv stond? En daarna full def ging.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Deze guy blijft doen alsof ie tering goed is omdat ze geen dorpen van 'm pakten. Randopmerking: Ie was full deff haha icm toren wereld
 

Deleted User - 487957162

Guest
Panda had 7 spelers tegen mij solo en slechts 5 dorpen kunnen pakken met een nachtblitz dat ik niet aanwezig. Wie prijst zichzelf de hemel in?
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
2.477
Panda had 7 spelers tegen mij solo en slechts 5 dorpen kunnen pakken met een nachtblitz dat ik niet aanwezig. Wie prijst zichzelf de hemel in?
7? Haha. Solo? Haha, je vv'er zeker? Zou niet trots zijn als de stam zo weinig vertrouwen in je had dat er perma 100k stacks nodig waren op een torenwereld, op een full deff account. Jammer dat wereld zo geeindigd is, had graag een serieuze massa gepland en gegooid op je.
 
Reactiescore
1.365
7? Haha. Solo? Haha, je vv'er zeker? Zou niet trots zijn als de stam zo weinig vertrouwen in je had dat er perma 100k stacks nodig waren op een torenwereld, op een full deff account. Jammer dat wereld zo geeindigd is, had graag een serieuze massa gepland en gegooid op je.
Die gozer kan voor geen flikker twen, die runned al met de eerste 100 incommings man ziddy
 

Deleted User - 487957162

Guest
7? Haha. Solo? Haha, je vv'er zeker? Zou niet trots zijn als de stam zo weinig vertrouwen in je had dat er perma 100k stacks nodig waren op een torenwereld, op een full deff account. Jammer dat wereld zo geeindigd is, had graag een serieuze massa gepland en gegooid op je.

Had je toch vaker moeten scouten.
 

Deleted User - 487957162

Guest
“Kom we gooien 1200 clears + 200 edels getimed op een front account en vervolgens bij 0 dorpen winst, doen we alsof het een troependump was.” en “Jaaaa, laten we daarbij ook een account hacken en alle troepen snel wegsturen!”
 
Reactiescore
270
“Kom we gooien 1200 clears + 200 edels getimed op een front account en vervolgens bij 0 dorpen winst, doen we alsof het een troependump was.” en “Jaaaa, laten we daarbij ook een account hacken en alle troepen snel wegsturen!”

Laat het nou gewoon joh. Als iemand ook maar een beetje trots is met die winst zegt dat genoeg. Move on to the next.
 
Reactiescore
1.365
“Kom we gooien 1200 clears + 200 edels getimed op een front account en vervolgens bij 0 dorpen winst, doen we alsof het een troependump was.” en “Jaaaa, laten we daarbij ook een account hacken en alle troepen snel wegsturen!”
Pohh 1200 clears + 200 edels getimed pohhh wat ben jij toch goed! Dat kan een noob als ik zelfs nog verwerken man bannoobke. Maarja, ik heb nu alweer gewonnen! Ik ben ook zo goed!
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
1.754
Bovenaan