Top/Flopstammen

Reactiescore
5.687
Vind je dat dan zelf niet triestig van die 100 den spelers dat ze morele waarden en normen laten varen als het hun uitkomt en keihard roepen als ze het tegenkrijgen?
Ik kan me herinneren dat ik op 69 nog zei dat als ik terug ging spelen, ik niet ging wekkeren of TW me privé laat beïnvloeden. Denk daar nu heel anders over na de dagelijkse nudes van CbC’s vrouw.

Even zonder gekkigheid, meningen veranderen en mede doordat iedere wereld anders is. Ja in grote lijnen zijn er wel morele waarde waar ik structureel aan vast houd, maar zijn veel meer meningen van vorige werelden die nu totaal niet meer overeenkomen met me huidige mening.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
2.039
Ik kan me herinneren dat ik op 69 nog zei dat als ik terug ging spelen, ik niet ging wekkeren of TW me privé laat beïnvloeden. Denk daar nu heel anders over na de dagelijkse nudes van CbC’s vrouw.

Even zonder gekkigheid, meningen veranderen en mede doordat iedere wereld anders is. Ja in grote lijnen zijn er wel morele waarde waar ik structureel aan vast houd, maar zijn veel meer meningen van vorige werelden die nu totaal niet meer overeenkomen met me huidige mening.
Paar werelden geleden typte je ook nog m'n ipv me dus ja
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Conclusie: Hij was dus wel je mb en je bent laks geweest? Jouw fout, niet de onze.

Conclusie: Mijn MB's zitten inderdaad in Noctem. Staat dat gelijk aan Stardashian = MB? Volgens mij niet :wink:
Dit noem je een drogreden. Als ik zou zeggen: Melvin is dik. Dan heten niet alle dikke mensen Melvin toch? :confused2:

Ik was zelf overigens altijd een voorstander van MB stammen inderdaad, en zonder afspraken is dat ook mijn norm. Maar als we met een lijst werken, hebben we een andere norm afgesproken. Dus het vervolg van mijn post is ook irrelevant in deze situatie.

Verder nog iets inhoudelijks te vertellen over mijn post, of iemand van Tyrant?

Ben ik de enige die teleurgesteld is in deze post, en een sterke post verwacht had?

Ben ik de enige die teleurgesteld is in de reacties, en inhoudelijkere reacties verwacht had en minder persoonlijke aanvallen?

Hij zegt zelf letterlijk dat zijn mb's in Noctem zitten, daarmee is nogmaals 100% bewijs getoond dat het een moraalbreker is. Jullie zijn in overtreding gegaan door deze niet op de lijst te zetten en niet aan te geven dat het geen mb is.

Lijst 22 november ingediend, post dateert van 24 november.

Case is bij deze namens Tyrant gesloten, fijne wedstrijd.

Ik zal het afsluiten met de woorden van Joachim zelf:

" Kortom, zorg dat je de procedures op een rijtje krijgt, en je voorkomt dit soort CF's. Hoe zuur het gevoel ook mag zijn. En benader het ook op die manier van besef. "

Gelieve as soon as possible een volledige lijst met mb's indienen.

We kijken met plezier of deze lijst compleet is, komen jullie ons dan ook tegemoet door deze schending van de wereldafspraken recht te zetten?
edit: allang gebeurd :wink:
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Jij moet mooi je mond houden over tegenstrijdigheid! Je veranderd van normen en waarden zoals van onderbroek!
Bitch please. Dat is een reactie op jullie belachelijke torens overal.

je vergeet even dat Noire hier quasi het langst mee heeft gewacht toch? Actie reactie. Snap trouwens geen ruk van dat plaatje van je.
 
Reactiescore
2.064
@Rene el Grande ga je die enorme shitpost nog rectificeren of laat je het hierbij?

Heb niks hierover tegen je te zeggen. Wat mijn mening was over die CF doet er ook niet toe, heb die ook nooit openbaar gemaakt dus snap niet waarom je daar nu over begint tegen mij?

Ik blijf erbij dat jullie dit dorp op meerdere vlakken illegaal hebben verkregen. Wanneer je zo de grenzen van je tegenstander moet opzoeken ben je gewoon niet goed bezig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mijn MB's zitten inderdaad in Noctem. Staat dat gelijk aan Stardashian = MB? Volgens mij niet :wink:
Je zei dat Noctem een mb stam is. Dus stardashian = MB klopt gewoon wel
 
Reactiescore
2.477
Wanneer Joachim zelf toegeeft dat Noctem een mb stam is (=elk lid van deze stam is dan in principe een moraalbreker) nadat jullie een mb lijst hebben ingediend, kunnen deze leden uit Noctem gerust op die lijst komen. Daar zijn jullie dan al in gebreke om deze niet op te noemen, en aangezien jullie Tyrant gingen informeren indien er een mb ontslaan of bijgekomen was, was stardashian gewoon nog mb op dag van blitz aangezien we nooit zo een bericht hebben gezien?
We hebben toch duidelijk aangetoond dat hij nooit heeft gefungeerd als moraalbreker, noch de titel gehad. Ik snap dat de formulering van Twan krom overkomt, maar dat was gewoon ongelukkig.

Er is een dorp genomen van een moraalbreker die duidelijk al 3.5 dagen is gekicked dus een neutrale speler is, alsnog wordt er op deze wijze een CF gelegd. Dan wordt dit rechtgeluld met 1 of andere 96-uur regel maar een andere regel wordt compleet genegeerd? Nogmaals; laten we kijken naar de wereldafspraken.
4. Indien een stam haar diplomatieke samenwerking opzegt met een stam, dient deze stam dat kenbaar te maken met de leiding van Salt en Tyrant. De gemaakte wereldafspraken zullen vanaf het moment van opzeggen nog vier dagen (96 uur) gelden voor deze stam;
a. Indien een van de stammen haar diplomatieke betrekkingen met de stam opgezegd heeft, geldt er een periode van ten minste 30 dagen (720 uur) waar tussen beide stammen geen diplomatieke betrekkingen aanwezig mogen zijn. Deze periode van 30 dagen treedt in 4 dagen (96 uur) nadat kenbaar gemaakt is dat de diplomatieke betrekkingen opgezegd zijn (tussen de leidingen van Salt en Tyrant dient er eerst nog overleg plaats te vinden over de situatie (of er uitzonderingen zijn), het is niet de bedoeling dat er met meerdere CF's wordt geprofiteerd van zo'n actie)

Dit is duidelijk wél gebeurd?
 
Reactiescore
2.039
Heb niks hierover tegen je te zeggen. Wat mijn mening was over die CF doet er ook niet toe, heb die ook nooit openbaar gemaakt dus snap niet waarom je daar nu over begint tegen mij?

Ik blijf erbij dat jullie dit dorp op meerdere vlakken illegaal hebben verkregen. Wanneer je zo de grenzen van je tegenstander moet opzoeken ben je gewoon niet goed bezig.
Ik doelde op je onzin mbt gestopte spelers. ;)
 
Reactiescore
37
Natuurlijk geven ze die cf niet terug, het lijkt tot heden er op dat het de enige manier is hoe zei dorpen aan salt kant kunnen pakken.

Massa: niet gelukt,
Massa/edelspam: niet gelukt,
CF pakken in de nacht en erachter schuilen op AF: gelukt
 
Reactiescore
447
Bitch please. Dat is een reactie op jullie belachelijke torens overal.

je vergeet even dat Noire hier quasi het langst mee heeft gewacht toch? Actie reactie. Snap trouwens geen ruk van dat plaatje van je.
Langst mee heeft gewacht haha, even die bij why not vergeten zeker die uitermate belachelijk is. Waar nog 3 andere van je stamgenoten torens hebben. Daarna pakken jullie zuid spelers ook torens bij elkaar. Zoals onze dikke vriend het zou noemen: actie-reactie
 
Bovenaan