Een bericht aan de wereld van een wereldwinnaar

Reactiescore
1.365
Leuke plannen, jij? De hele stam stabben bedoel je? Snel opdonderen, zou me doodschamen als ik jou was. Denk dat je de grootste debiel en meest mislijkmakende vent bent die ik ooit ben tegengekomen.
1609779858148.png

Rekt xx
 
Reactiescore
2.477
Graag gedaan, mening blijft onveranderd hoor.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
372
Hij kan er ook weinig aan doen dat hij een verschrikkelijk incapabele janknoob is die niet de capaciteiten heeft om fatsoenlijk TW te kunnen spelen.

Niet zo moeilijk dat iemand gaat happen op iemand die de stam gestabbed heeft, vervolgens zelf als een janknoob belooft dat hij zijn account gaat verwijderen maar toch overal opduikt. Wat ben jij een walgelijk persoontje, de enige echt janknoob van heel TW als je het mij vraagt.

Verwijder je account aub, ook René le Blanc.
 
Reactiescore
1.365
de enige echte janknoob van heel TW als je het mij vraagt.

Niet mee eens tbh :p Zijn wel wat ergere ;). En dan heb je de term ''salty janknoob'' ook nog. De term janknoob moet je nog goed leren beheersen!
 
Reactiescore
1.365
Dus jij neemt het op voor zijn acties?
Nu ga je een ander punt bevragen. Ik heb het puur over ''janknoob''. En ik vind Martino totaal geen janknoob tbh :p.
Acties sws niet acceptabel, maar dat staat buiten wat ik zeg..
 
Reactiescore
1.918

DeletedUser69389

Guest
Niet zo moeilijk dat iemand gaat happen op iemand die de stam gestabbed heeft, vervolgens zelf als een janknoob belooft dat hij zijn account gaat verwijderen maar toch overal opduikt. Wat ben jij een walgelijk persoontje, de enige echt janknoob van heel TW als je het mij vraagt.

Verwijder je account aub, ook René le Blanc.
Ik kon het AF account niet verwijderen zonder het ingame spelaccount te verwijderen. Want ik dacht dat dit mogelijk was, maar dit is niet zo en aangezien ik het ingame spelaccount niet weg wil hebben gaat dat dus niet.

Op bs insinuaties die niet eens kloppen ga ik niet in, want dat is de reinste bullshit die er is.
 
Reactiescore
1.226
Ach zou niet de eerste keer zijn dat je een dubbel account hebt, en ook niet de tweede keer ;)
 
Reactiescore
372
Ik kon het AF account niet verwijderen zonder het ingame spelaccount te verwijderen. Want ik dacht dat dit mogelijk was, maar dit is niet zo en aangezien ik het ingame spelaccount niet weg wil hebben gaat dat dus niet.

Op bs insinuaties die niet eens kloppen ga ik niet in, want dat is de reinste bullshit die er is.

Waar heb je een in-game account voor nodig als je stopt met spelen? Bovendien zou het account al ‘één dezer dagen’ gedelete worden. Ook als je je AF account niet kan deleten kun je toch op z’n minst gewoon stoppen met posten in plaats van mensen hier gaan uitlokken die je een beste naaistreek hebt geleverd.

Vies mannetje ben je.

FBF78209-8E80-47F1-AD2F-7185FF6B887B.jpeg
 

DeletedUser69389

Guest
wat heeft UT nu weer gedaan
Ik had een massaplan tegen Ice aan Ice doorgespeeld. Naast dat het vulgair was bleek het achteraf ook nog eens volkomen onnodig. Maar tot slot ben ik van mening dat de winst van Fix eerder te danken is aan het feit dat Planet tot weinig instaat bleek dan dat Fix nu zo goed was. Want afgezien van uitzonderingen zoals Finis was het gewoon een armetierige bende.

Overigens vind ik met name de kritiek destijds en tot op heden van Bram behoorlijk hypocriet. Omdat hetgeen hij heeft gedaan van een evenzo bederfelijk niveau is en misschien nog wel bederfelijker. Gezien het kapen van het account Corus of althans de poging tot. Zeker in combinatie met de stupiditeit die is begaan door de tegenstander zo dom uit te lokken terwijl de voormalige W70 spelers Fix al voortdurend hadden gewaarschuwd om op de communicatie met Planet te letten i.v.m. het voorkomen van situaties zoals uiteindelijk bij Illy heeft plaatsgevonden.
 
Reactiescore
1.918
je bent een dikke noob, iedereen hier weet dat

prettige dag nog
 

DeletedUser69389

Guest
Waar heb je een in-game account voor nodig als je stopt met spelen? Bovendien zou het account al ‘één dezer dagen’ gedelete worden. Ook als je je AF account niet kan deleten kun je toch op z’n minst gewoon stoppen met posten in plaats van mensen hier gaan uitlokken die je een beste naaistreek hebt geleverd.

Vies mannetje ben je.

Bekijk bijlage 25868
Omdat ik het af en toe leuk vind om een beetje te klooien op de Speed en ik nog pp heb die ik daarvoor wil opmaken.
 
Bovenaan