Top/Flopstammen

Reactiescore
864
Nu over de mb-lijst, waarin de speler dus niet in vermeld stond. Er is aangekaart dat deze speler duidelijk geen mb meer was, wat elk mens logisch had kunnen aannemen, zonder hogere wiskunde. Deze speler had dus op basis van de mb-lijst gezien kunnen worden als mb, maar de mb stond niet op de lijst. Bij ontslag van de mb was er dus niet eens schriftelijke communicatie nodig, aangezien de mb al niet op de lijst stond. Tyrant heeft zelf dus ook niet gecheckt of deze ex-mb wel echt een mb is en hebben er gewoon op geblitzt. Dus eigenlijk gaat het argument van het gebruiken van de lijst al niet op, want de partij zelf gebruikte de lijst niet eens om te checken of de betreffende speler wel een mb was van Calamity.

Zal volgende keer wel even laten weten als ik een MB van jullie blitz! Beste, ik zou graag je MB willen blitzen maar is dit wel een MB eigenlijk? Asking for a friend.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
aangezien de mb al niet op de lijst stond.

Hier gaat het mis

Nu over de mb-lijst, waarin de speler dus niet in vermeld stond. Er is aangekaart dat deze speler duidelijk geen mb meer was, wat elk mens logisch had kunnen aannemen, zonder hogere wiskunde. Deze speler had dus op basis van de mb-lijst gezien kunnen worden als mb, maar de mb stond niet op de lijst. Bij ontslag van de mb was er dus niet eens schriftelijke communicatie nodig, aangezien de mb al niet op de lijst stond. Tyrant heeft zelf dus ook niet gecheckt of deze ex-mb wel echt een mb is en hebben er gewoon op geblitzt. Dus eigenlijk gaat het argument van het gebruiken van de lijst al niet op, want de partij zelf gebruikte de lijst niet eens om te checken of de betreffende speler wel een mb was van Calamity.

Je hebt 4x bevestigd dat wij gelijk hebben, waarvoor dank.
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
180
Zal volgende keer wel even laten weten als ik een MB van jullie blitz! Beste, ik zou graag je MB willen blitzen maar is dit wel een MB eigenlijk? Asking for a friend.
Onzin. De lijst is leidend toch? Je kwam erachter dat de betreffende speler er dan niet opstaat. Twijfel je alsnog, zie je dat de betreffende speler al enkele dagen uit de mbstam is gekickt. Dat is dan toch al genoeg bewijs dat de speler geen mb meer is?
Hier gaat het mis
Eerst zal je me moeten uitleggen waarom het hier misgaat.

En daarbij, als enkel dat misgaat in die post, staan de rest van de punten nog steeds?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zelfs al stond hij op de lijst gingen de regels niet op..

Uiteraard wel? Want iedereen op de lijst mogen we gewoon blitzen? Als je dan een mb niet op de lijst zet terwijl hij het wel is, mogen we die ook blitzen?

Pas als je een mb'er afmeld, dan mogen we er niet op cf'en.
 
Reactiescore
1.754
hallo allemaal ik heb net een prachtige wereldwinst gescoord op W74, als beloning kies ik dat het dorp wat ATL heeft afgepakt wordt teruggegeven, bvd
 
Reactiescore
241
Denk dat als je die lijst van Salt bekijkt dat er enorm veel mb’s/du’s niet op staan...

Is niet aan ons om jullie rotzooi op te ruimen. Wij gaan niet van elke speler vragen of het een mb is of niet.

Je hebt regels gemaakt, kom ze dan ook na.
 
Reactiescore
2.878
Uiteraard wel? Want iedereen op de lijst mogen we gewoon blitzen? Als je dan een mb niet op de lijst zet terwijl hij het wel is, mogen we die ook blitzen?

Pas als je een mb'er afmeld, dan mogen we er niet op cf'en.

Maar die persoon was al weer van de lijst op moment van blitzen.. Konden jullie niet maar was wel zo. Geef dat dorp terug.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik moet zeggen na het lezen vanuit Salt dat het inderdaad een mb was, niet op de lijst stond tegen de afspraken in EN dat er niet gecommuniceerd is dat het geen mb meer is -ook tegen de afspraken in-, zie ik nu in dat dit dorp terug moet. Gewoon vuil spel van Tyrant jup jup
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Maar die persoon was al weer van de lijst op moment van blitzen.. Konden jullie niet maar was wel zo. Geef dat dorp terug.

Goed denk dat de discussie zo wel klaar is en iedereen 10pp naar ATL kan overmaken om zijn toren te boosten.
 
Reactiescore
2.303
Zou salt al geprobeerd hebben het dorp terug te edelen?
 
Reactiescore
864
Reactiescore
2.878
Goed denk dat de discussie zo wel klaar is en iedereen 10pp naar ATL kan overmaken om zijn toren te boosten.

Je komt feitelijk dus niet verder dan: We houden het dorp omdat hij ooit op een lijst had moeten staan?

Geloof niet dat dit zo afgesproken was?
 
Bovenaan