[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
32

Nee.

Heb even teruggezocht.

AntiPhoenix was m'n oudste AF account (heb toen bv potje geleid rond WvW 120
En dan heb ik Cryptic gehad, dus zelfde naam als dit account maar voor de inactivity purge en dat was rond WvW 291 (das al van 2018 geleden ondertussen xD)
 
Reactiescore
1.237
Nee.

Heb even teruggezocht.

AntiPhoenix was m'n oudste AF account (heb toen bv potje geleid rond WvW 120
En dan heb ik Cryptic gehad, dus zelfde naam als dit account maar voor de inactivity purge en dat was rond WvW 291 (das al van 2018 geleden ondertussen xD)
Das allemaal van nadat ik hier al weg was.
Maar wees welkom.
 
Reactiescore
1.237
Geachte leden van het discussieforum voor weerwolven van wakkerdam,

Het zal jullie allen niet zijn ontgaan dat we in een crisis leven. Dit zijn ongekende tijden, tijden van volhouden. In deze donkere dagen is het zaak dat we eensgezind zijn en op elkaar letten. Sommigen hebben het moeilijk met deze rare tijd waarin we leven. Voor wie het betreft ik zie je. Het is om deze reden dat ik voor mezelf bepaald heb niet langer weg te kijken. Het is voor mij een tijd van opstaan en verantwoordelijkheid nemen.

De situatie waarover ik het heb mogen duidelijk zijn. We zijn nu al geruime tijd vast geketend door het beleid van een enkeling. @nonkel jos blijft het potje 321, niet te verwarren met 123, uitstellen. Zijn laatste wapenfeit is het 'wachten' op @miketijger. Mike heeft gezegd 'geen tijd' te hebben. Een geldig excuus, maar the show must go on.

Dit terroriseren van ons geduld moet stoppen daarom bied ik u allen de volgende petitie aan:

"Potje 321 van WvW moet voor aankomende woensdag avond 21:00 gestart worden, mocht om enige reden deze deadline niet worden gehaald, heeft indiener het recht de leiding met een vrijwilliger overnemen van de huidige leiding."

U allen kunt hierop stemmen middels het liken van deze post. Bent u het er niet mee eens kunt u mijn post hieronder liken.
 
Bovenaan