Top/flopstammen

Reactiescore
279
Stab van jou = zelfde als oelewapper, de gedachte om de stam uiteindelijk te verlaten, omdat je met de premade noobs toch verder zou gaan.

ik weet idd niksvan wat je voor SL hebt gedaan, maar de acties die jij nu hebt gemaakt weet ik wel dat je SL helemaal dood probeert te laten gaan en nu ook hun zwart maakt op forum.
Dus je intenties eerder had totaal geen waarde als je uiteindelijk hun probeert neer te halen.
Ik zal speciaal voor jou weer even verwijzen naar mijn eerdere post.

Overigens denk ik dat het voor jou even beter is om even van het AF weg te blijven. Zelfbescherming noemen we dat.
 
Reactiescore
40
Ja Magikarp leuk dat ik de pre mades eerst niet eens kende. Maargoed blijf door zeveren. Blijkbaar dringt er toch niks tot je door xxxx
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zoals eerder gezegd bedankt voor het verneuken van het spel. ;) ik ga me later wel vermaken met een shooter game of wat anders.
doei premades veel plezier met later alleen tegen elkaar te spelen.
Kun je je hieraan houden? Bij voorbaat dank namens het gehele AF.
 

Deleted User - 487979885

Guest
Dit is gewoon de zoveelste zielige wereld met 5 stammen die samenwerken, dit spel is omzeep.
 
Reactiescore
64
Wat een kansloze discussies hier. Het wordt duidelijk weer een leuke wereld
 
Reactiescore
1.363
Magikarp be like
5bbqvfje7by41.jpg
Dit slaat ook weer nergens op mn jongen, Jensen is nog te slim :p.
 
Reactiescore
349
Beste 123 Magikarp,

Je hebt me helemaal door... Niemand op dit forum had ons eigenlijk door tot dat jij als privé detective alles kwam onthullen, voor de community ben je dan ook het ene lichtpuntje in het zware jaar waar we met zijn allen doorheen gaan.

Aller eerst om te beginnen bij dat ik / wij opperhoofd van het cult zijn ( de premade ), het klopt duidelijk dat het team op AT achter alles zit en leiding is binnen zowel de premade als de stam Maai. Omdat we nu meteen alles maar eerlijk aan het opbiechten zijn zet ik er maar meteen bewijs bij dat wij het overduidelijk zijn.
1609000448688.png
Sidenote: Er staat overduidelijk dat team AT leiding is en voor contact aangesproken kan worden, Jeroen is ook geen co op anonymous forever maar bij ons.
1609000721643.png
Sidenote: Zoals je kunt zien deel ik duidelijk de bevelen uit in de stam en luistert iedereen.
1609000934054.png
Sidenote: Zoals valt te bezien door het publiek is Niels van AT (schrijver) duidelijk lid van de groep bazen in de discord!

Ik denk toch dat momenteel puntje een duidelijk is geworden en mijn complimenten voor het uitstekende zoekwerk, helaas moest ik door jou research hier voor openlijk mijn boekje al open doen..



Dan wil ik graag nu verder gaan naar de volgende ontdekking van onze magische vis die duidelijk nog niet geëvolueerd is, namelijk panda.
Ik wil graag even laten zien dat de pandaberen in de discord zitten van de premade die al voor dat de wereld gestart is gemaakt is.
1609001610069.png

Op het volgende bewijsstuk bevestigen wij de samenwerking met panda!
1609001907491.png

Nu we dit bevestigd hebben wil ik graag door naar het volgende punt gaan, we gaan verder met Jason de stabber. Vanaf het begin van de wereld was natuurlijk al bekend bij ons dat hij de premade zou joinen en lekker iedereen ging verraden. Uiterst slim en bedacht plan door de oppercult van de stam. Ik zou Niels niet zijn als ik niet hier ook het bewijs voor kon leveren:

1609002249425.png
Sidenote: Het bewijs dat Jason allang al wist dat hij Maai zou gaan joinen, al maaaaanden geleden...


1609002515575.png
Sidenote: De join maanden geleden van Lars aka Jason....


Nou magikarp, je hebt ons ontmanteld... Wij geven ons graag over en hopen op genade vanaf uw zijde.
Hopelijk heb je vandaag alsnog leuke kado's gekregen van de kerstman.

Ik hoorde toevallig van mijn leden dat je ging stoppen? Vind dit erg jammer en hoop dat je een mooi pensioen tegemoet gaat!

Met alle liefde,
Niels | Anonymous Threat.

1609003521994.png
 
Reactiescore
54
Beste 123 Magikarp,

Je hebt me helemaal door... Niemand op dit forum had ons eigenlijk door tot dat jij als privé detective alles kwam onthullen, voor de community ben je dan ook het ene lichtpuntje in het zware jaar waar we met zijn allen doorheen gaan.

Aller eerst om te beginnen bij dat ik / wij opperhoofd van het cult zijn ( de premade ), het klopt duidelijk dat het team op AT achter alles zit en leiding is binnen zowel de premade als de stam Maai. Omdat we nu meteen alles maar eerlijk aan het opbiechten zijn zet ik er maar meteen bewijs bij dat wij het overduidelijk zijn.
Sidenote: Er staat overduidelijk dat team AT leiding is en voor contact aangesproken kan worden, Jeroen is ook geen co op anonymous forever maar bij ons.
Sidenote: Zoals je kunt zien deel ik duidelijk de bevelen uit in de stam en luistert iedereen.
Sidenote: Zoals valt te bezien door het publiek is Niels van AT (schrijver) duidelijk lid van de groep bazen in de discord!

Ik denk toch dat momenteel puntje een duidelijk is geworden en mijn complimenten voor het uitstekende zoekwerk, helaas moest ik door jou research hier voor openlijk mijn boekje al open doen..



Dan wil ik graag nu verder gaan naar de volgende ontdekking van onze magische vis die duidelijk nog niet geëvolueerd is, namelijk panda.
Ik wil graag even laten zien dat de pandaberen in de discord zitten van de premade die al voor dat de wereld gestart is gemaakt is.

Op het volgende bewijsstuk bevestigen wij de samenwerking met panda!

Nu we dit bevestigd hebben wil ik graag door naar het volgende punt gaan, we gaan verder met Jason de stabber. Vanaf het begin van de wereld was natuurlijk al bekend bij ons dat hij de premade zou joinen en lekker iedereen ging verraden. Uiterst slim en bedacht plan door de oppercult van de stam. Ik zou Niels niet zijn als ik niet hier ook het bewijs voor kon leveren:

Sidenote: Het bewijs dat Jason allang al wist dat hij Maai zou gaan joinen, al maaaaanden geleden...


Sidenote: De join maanden geleden van Lars aka Jason....


Nou magikarp, je hebt ons ontmanteld... Wij geven ons graag over en hopen op genade vanaf uw zijde.
Hopelijk heb je vandaag alsnog leuke kado's gekregen van de kerstman.

Ik hoorde toevallig van mijn leden dat je ging stoppen? Vind dit erg jammer en hoop dat je een mooi pensioen tegemoet gaat!

Met alle liefde,
Niels | Anonymous Threat.


Mag ik hier reageren baas?
 
Reactiescore
80
Beste 123 Magikarp,

Je hebt me helemaal door... Niemand op dit forum had ons eigenlijk door tot dat jij als privé detective alles kwam onthullen, voor de community ben je dan ook het ene lichtpuntje in het zware jaar waar we met zijn allen doorheen gaan.

Aller eerst om te beginnen bij dat ik / wij opperhoofd van het cult zijn ( de premade ), het klopt duidelijk dat het team op AT achter alles zit en leiding is binnen zowel de premade als de stam Maai. Omdat we nu meteen alles maar eerlijk aan het opbiechten zijn zet ik er maar meteen bewijs bij dat wij het overduidelijk zijn.
Sidenote: Er staat overduidelijk dat team AT leiding is en voor contact aangesproken kan worden, Jeroen is ook geen co op anonymous forever maar bij ons.
Sidenote: Zoals je kunt zien deel ik duidelijk de bevelen uit in de stam en luistert iedereen.
Sidenote: Zoals valt te bezien door het publiek is Niels van AT (schrijver) duidelijk lid van de groep bazen in de discord!

Ik denk toch dat momenteel puntje een duidelijk is geworden en mijn complimenten voor het uitstekende zoekwerk, helaas moest ik door jou research hier voor openlijk mijn boekje al open doen..



Dan wil ik graag nu verder gaan naar de volgende ontdekking van onze magische vis die duidelijk nog niet geëvolueerd is, namelijk panda.
Ik wil graag even laten zien dat de pandaberen in de discord zitten van de premade die al voor dat de wereld gestart is gemaakt is.

Op het volgende bewijsstuk bevestigen wij de samenwerking met panda!

Nu we dit bevestigd hebben wil ik graag door naar het volgende punt gaan, we gaan verder met Jason de stabber. Vanaf het begin van de wereld was natuurlijk al bekend bij ons dat hij de premade zou joinen en lekker iedereen ging verraden. Uiterst slim en bedacht plan door de oppercult van de stam. Ik zou Niels niet zijn als ik niet hier ook het bewijs voor kon leveren:

Sidenote: Het bewijs dat Jason allang al wist dat hij Maai zou gaan joinen, al maaaaanden geleden...


Sidenote: De join maanden geleden van Lars aka Jason....


Nou magikarp, je hebt ons ontmanteld... Wij geven ons graag over en hopen op genade vanaf uw zijde.
Hopelijk heb je vandaag alsnog leuke kado's gekregen van de kerstman.

Ik hoorde toevallig van mijn leden dat je ging stoppen? Vind dit erg jammer en hoop dat je een mooi pensioen tegemoet gaat!

Met alle liefde,
Niels | Anonymous Threat.



Dankje eindelijk voor je bericht!!! moest zelfs via andere posts op zoek gaan naar jou. Dan kom je eindelijk met een antwoord, goed van je! Bedankt, Laat wel idd zien dat je 50 mensen nodig hebt om een wereld te spelen:’) die VROEGER allemaal in andere stammen zaten, dus ja
Toch wel bewijs van je secret 50+ premade van vroeger wel he?

-oelewapper (hhq)
-beastmode 18+
-Feestcomite random acc die geinternd is maar ook beastmode is (meent hij te zeggen)
Ga zo maar door, andere vermoedens mogen van mij niet kloppen idd, zoals bij jason,
ik had ook nooit gezegd dat het allemaal waar was, daar gingen jullie maar vanuit, zoals ik al zei waren de meeste beschuldigingen van mij meer vermoedens, ik kan natuurlijk niet in jullie secret discord kijken he, wie er allemaal bij hoort;) dat jullie je zo druk maken om een persoon die magikarp heet lol :’)

maar het feit dat jullie meer en meer mensen bij jullie premade recruteren, laat zien hoe zwak jullie zijn en meer mensen dan 50 nodig hebben :’)

Ook leuk om te zien dat jullie je eigen /vrienden posts telkens liken, alsof jullie samen als premade denken: hoe meer likes en hoe meer voorstanders bij jou argument staan, hoe sterker jullie in je schoenen staan he? :””””””)
kon ik ook maar inloggen op meerdere accoutns en me eigne post liken, ben alleen niet zo zielig/ wil geen tijd daarin verspillen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
21
-beastmode 18+
-Feestcomite random acc die geinternd is maar ook beastmode is (meent hij te zeggen)
18+ is opgericht door supergirl (premade) en de regionale spelers zitten er bij, zo ook dus ik. Daarbij is een speler van feestcomite begonnen op dat account om te starten alszijnde mb account, door te weinig tijd toch maar geinternd en hij speelt nu op beastmode

kijk eens knul, mag je in onze secret discord komen kijken https://discord.gg/ndAkdWmm
 
Bovenaan