[Speeltopic] WvW #320 Wie leidt zal lijden!

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.237
Bedankt voor het leiden tigor, was idd frusterend dat op een potje met 14 man er dan nog 3-4 spelers inactief zijn. Snap enkel niet hoezo de wolven nu gewonnen hebben, of heeft bappos een van hen BM gemaakt? Mijn end game was namelijk gericht op dat ik sowieso 1 lunch zou overleven en hoe dan ook dus vandaag de wolven kon gaan aanwijzen.
 
Reactiescore
561
Time of Calamus zou echt een goeie sportieve lunch geweest zijn

Ja, maar ik vind het concept van sportieve lunches bullshit. Je bent al in het nadeel als wolf.

Grote kans dat inactievelingen een saaie rol hebben. Dan vind ik niet dat het de wolven hun taak is om die eruit te halen. Er bestaat toch ook geen sportieve lynch?
 
Reactiescore
338
Bedankt voor het leiden tigor, was idd frusterend dat op een potje met 14 man er dan nog 3-4 spelers inactief zijn. Snap enkel niet hoezo de wolven nu gewonnen hebben, of heeft bappos een van hen BM gemaakt? Mijn end game was namelijk gericht op dat ik sowieso 1 lunch zou overleven en hoe dan ook dus vandaag de wolven kon gaan aanwijzen.

Bij 2 vs 2 wonnen de wolven sws, is gezegd geweest in het potje.
 
Reactiescore
1.237
Ah kut dat heb ik dus echt gemist vandaag. Dan had ik het echt ander gespeeld...
 
Reactiescore
993
Reactiescore
397
Viel me trouwens op dat er amper over het koppel gepraat is. Dat er overigens niet bleek te zijn. Knap van Dash dat hij verwachtte dat .Time welp was. Hierdoor dacht ik dat hij muizenval was. Mohniels als heks hadden Arbeit en ik gelukkig door voordat hij zijn levensdrankje in kon zetten.
 
Reactiescore
993
Viel me trouwens op dat er amper over het koppel gepraat is. Dat er overigens niet bleek te zijn. Knap van Dash dat hij verwachtte dat .Time welp was. Hierdoor dacht ik dat hij muizenval was. Mohniels als heks hadden Arbeit en ik gelukkig door voordat hij zijn levensdrankje in kon zetten.
Hoe hadden jullie door dat hij heks was??
 
Bovenaan