Top/Flopstammen

Reactiescore
1.647
Wij woude een 1v1 maar jullie in 24/7 wil alleen maar internen naps en alles behalve een massa gooien.

Whahahaha, waren jij, Blacklist en Yannick niet degene die perse met At wilden fuseren en dat enorm promoten in de stam? Prone degene die weigerde stammassas te gooien en uiteindelijk onder dwang pas deed? Degene die constant iedereen pm doet om te vragen of mag internen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Whahahaha, waren jij, Blacklist en Yannick niet degene die perse met At wilden fuseren en dat enorm promoten in de stam? Degene die weigerde stammassas te gooien en uiteindelijk onder dwang pas deed? Degene die constant iedereen pm doet om te vragen of mag internen?
Volgens mij woude wij in eerste instantie met helemaal niemand fuseren en woude wij gewoon de werld uitspelen en is vechten voor dorpen? Weinig promoten. WIJ zijn de enige die uberhaut een massa woude en deze ook probeerde plannen maar niemand geeft al iets van off dorpen door omdat ze het niet willen. En over je pm's constant wille internen ik heb Joey gevraagd om dorpen in ONZE lijn ja toen Kyh en jijzelf dorpen van ons moesten hebben toen maakte boer resets niet uit en nu is het drama......

Jurn er is weinig leugen aan. Ga anders weer even soliciteren bij tides ownee wacht dat was een leugen wat je 2 uur erna zelf ineens zei.. want het was een *moment opname*


Dit gaat eveneens mijn laatste post op het AF zijn mensen die iets willen weten mogen me lekker op discord of ingame in PM sturen.

Sorry voor de wereld aan alle leden van AT en Tides. En ik wens julie het beste in de toekomst.
 
Reactiescore
1.286
Volgens mij woude wij in eerste instantie met helemaal niemand fuseren en woude wij gewoon de werld uitspelen en is vechten voor dorpen? Weinig promoten. WIJ zijn de enige die uberhaut een massa woude en deze ook probeerde (te) plannen maar niemand geeft al iets van off dorpen door omdat ze het niet willen. En over je pm's constant wille internen ik heb Joey gevraagd om dorpen in ONZE lijn ja toen Kyh en jijzelf dorpen van ons moesten hebben toen maakte boer resets niet uit en nu is het drama......

Jurn er is weinig leugen aan. Ga anders weer even soliciteren bij tides ownee wacht dat was een leugen wat je 2 uur erna zelf ineens zei.. want het was een *moment opname*


Dit gaat eveneens mijn laatste post op het AF zijn mensen die iets willen weten mogen me lekker op discord of ingame in PM sturen.

Sorry voor de wereld aan alle leden van AT en Tides. En ik wens julie het beste in de toekomst.

8 fout!

En dan heb ik het niet eens over leestekens en zinsopbouw.....
 
Reactiescore
1.647
Volgens mij woude wij in eerste instantie met helemaal niemand fuseren en woude wij gewoon de werld uitspelen en is vechten voor dorpen? Weinig promoten. WIJ zijn de enige die uberhaut een massa woude en deze ook probeerde plannen maar niemand geeft al iets van off dorpen door omdat ze het niet willen. En over je pm's constant wille internen ik heb Joey gevraagd om dorpen in ONZE lijn ja toen Kyh en jijzelf dorpen van ons moesten hebben toen maakte boer resets niet uit en nu is het drama......

Jurn er is weinig leugen aan. Ga anders weer even soliciteren bij tides ownee wacht dat was een leugen wat je 2 uur erna zelf ineens zei.. want het was een *moment opname*


Dit gaat eveneens mijn laatste post op het AF zijn mensen die iets willen weten mogen me lekker op discord of ingame in PM sturen.

Sorry voor de wereld aan alle leden van AT en Tides. En ik wens julie het beste in de toekomst.

Hahaha blijf jezelf lekker voor de gek houden ;)
 
Reactiescore
43
Whahahaha, waren jij, Blacklist en Yannick niet degene die perse met At wilden fuseren en dat enorm promoten in de stam? Degene die weigerde stammassas te gooien en uiteindelijk onder dwang pas deed? Degene die constant iedereen pm doet om te vragen of mag internen?

Ja daar waren wij zeker voorstander van. Net zoals meer dan 75 procent van de stam toen er gevote is. Toen TFL toen zei dat ze het liever niet wilde. Liep wurm te schreeuwen in de voice van discord als die fusie niet doorging dat TFL maar het veld moest ruimen of dat hij anders zelf op delete ging.
 
Reactiescore
138
Ja daar waren wij zeker voorstander van. Net zoals meer dan 75 procent van de stam toen er gevote is. Toen TFL toen zei dat ze het liever niet wilde. Liep wurm te schreeuwen in de voice van discord als die fusie niet doorging dat TFL maar het veld moest ruimen of dat hij anders zelf op delete ging.

WoW hahahaha
 
Reactiescore
1.647
Ja daar waren wij zeker voorstander van. Net zoals meer dan 75 procent van de stam toen er gevote is. Toen TFL toen zei dat ze het liever niet wilde. Liep wurm te schreeuwen in de voice van discord als die fusie niet doorging dat TFL maar het veld moest ruimen of dat hij anders zelf op delete ging.

Ja kan best, maar moet dan niet zzeggen als Prone zijnde dat geen voorstander was? Of ontkennen, klopt dat TFL, Wow, Brain, Banaan en Faith tegen waren
 
Reactiescore
43
Ja kan best, maar moet dan niet zzeggen als Prone zijnde dat geen voorstander was? Of ontkennen, klopt dat TFL, Wow, Brain, Banaan en Faith tegen waren

Ik praat voor blacklist Niet voor phrone. Jij was neutraal in de stemming zei je toen ? Jij ging enkel dingen uitvoeren bij een meerderheid van 75 procent.
 
Reactiescore
244
Volgens mij woude wij in eerste instantie met helemaal niemand fuseren en woude wij gewoon de werld uitspelen en is vechten voor dorpen? Weinig promoten. WIJ zijn de enige die uberhaut een massa woude en deze ook probeerde plannen maar niemand geeft al iets van off dorpen door omdat ze het niet willen. En over je pm's constant wille internen ik heb Joey gevraagd om dorpen in ONZE lijn ja toen Kyh en jijzelf dorpen van ons moesten hebben toen maakte boer resets niet uit en nu is het drama......

Jurn er is weinig leugen aan. Ga anders weer even soliciteren bij tides ownee wacht dat was een leugen wat je 2 uur erna zelf ineens zei.. want het was een *moment opname*


Dit gaat eveneens mijn laatste post op het AF zijn mensen die iets willen weten mogen me lekker op discord of ingame in PM sturen.

Sorry voor de wereld aan alle leden van AT en Tides. En ik wens julie het beste in de toekomst.

Haha Bjorn, als jij nu nog steeds niet begrijpt dat jij de oorzaak van dit alles bent dan is er toch iets serieus scheef met jou. Er zijn letterlijk mensen door al het drama dat jij hebt gemaakt gestopt. Je hebt 24/7 meerdere malen volledig onnodig door elkaar geschud en nu ga je zelf nog het slachtoffer spelen, gewoonweg lachwekkend. Je beslist uit de stam te gaan en gaat dan direct aanvallen op een account waarvan je weet dat het quasi leeg staat. Tbh er lijkt mij nauwelijks iets laffers als dat? Die beslissing om weg te blijven van het AF had je al beter enkele maanden geleden genomen zodat je niet keer op keer heel onze stam belachelijk maakte met je onzin. Jij bent uit alle werelden die ik heb gespeeld veruit de slechtste stamgenoot geweest die ik heb gehad en ik geef iedereen de raad om gewoon nooit met hem in een stam te gaan, die jongen is gewoon loslopend wild en is onmogelijk om mee samen te spelen.

Verder vind ik het oprecht klote voor Tides. De wereld waar ook jullie veel tijd in hebben gestoken zo een kutwending te zien krijgen door een paar impulsieve beslissingen van notabene de vijandige stam slaagt gewoon nergens op. Vond het oprecht leuk om met Finit over en weer wat te kloten en ik was oprecht benieuwd wie er aan het langste eind ging trekken tussen onze twee accounts. Ik denk dat er echt vele accounts (waaronder wij) echt veel zin hadden in de eindstrijd maar tbh zie ik neit zo goed hoe we daar nog in kunnen slagen. en daarvoor mijn welgemeende excuses.
Ook voor het deel van AT is het eigenlijk een schande hoe het hier verlopen is. De tijd en moeite die jullie de laatste tijd hebben gestoken in het rechtkrijgen van 24/7 is echt benoemenswaardig en om dan al die tijd en moeite zo naar de klote te zien gaan is gewoon diep en diep triest.
 
Reactiescore
363
Jij bent uit alle werelden die ik heb gespeeld veruit de slechtste stamgenoot geweest die ik heb gehad en ik geef iedereen de raad om gewoon nooit met hem in een stam te gaan, die jongen is gewoon loslopend wild en is onmogelijk om mee samen te spelen.

Korte samenvatting voor de neutrale lezer is dit ongeveer.
 
Reactiescore
43
Yup, maar daarna toch mijn mening gegeven?

Jazeker, je zei dat je het liever niet wilde maar gezien de kwalitatieve overmacht we dit moesten recht trekken met kwantiteit. Dus je zag geen andere keuze als we een onszelf een goede positie wilden verschaffen in de eindstrijd.
 
Reactiescore
786
Krijgen we nu gewoon een vierstrijd Tides, AT, kamp HaH, restant 24/7 en misschien Ashes. ergens?
 
Bovenaan