Top/Flopstammen

Reactiescore
431
Neemt niet weg dat jullie tegenreactie namelijk Praedone El Chapo en coco-remco aan het front, er wel nog steeds liggen?
Serieuze spelers kan je dit niet noemen gezien de off/deff verhoudingen bij beide spelers. Neem aan dat ook dit opgelost zal worden.


Een gevalletje Praedone El Chapo dus? Toen die aanvallen kreeg was die ineens ook gehopt :)

dit is een zeer gevoelige kwestie geweest, jullie zullen hopelijk met een paar dagen daar een antwoord op krijgen maar ik ben nogal druk met proberen leiding te zijn op het moment :(
 
Reactiescore
7.931
6gRCnAr.gif
 
Reactiescore
786
dit is een zeer gevoelige kwestie geweest, jullie zullen hopelijk met een paar dagen daar een antwoord op krijgen maar ik ben nogal druk met proberen leiding te zijn op het moment :(

Neemt niet weg dat we daar toch laag spel zien of toch zeker een poging om dit te gaan doen? Iets wat ik, correct me if I'm wrong, niet aan de kant van Tides terugvind.
 
Reactiescore
1.226
Een gevalletje Praedone El Chapo dus? Toen die aanvallen kreeg was die ineens ook gehopt

Met daarin het verschil dat Navelpluis vanaf het moment van recruiten bij Tides heeft gehoord, dit was niet het geval met Chapo. Chapo behoorde tot AT, totdat de fusie van AT met Ashes kwam, toen mocht hij niet mee, vervolgens kreeg hij incs en mocht hij opeens wel tot Ashes behoren :)

1608042554698.png

1608042606581.png
 
Reactiescore
122
Neemt niet weg dat jullie tegenreactie namelijk Praedone El Chapo en coco-remco aan het front, er wel nog steeds liggen?
Serieuze spelers kan je dit niet noemen gezien de off/deff verhoudingen bij beide spelers. Neem aan dat ook dit opgelost zal worden.

Je bent zelf een serieuze speler.

Overigens liggen coco en praedone er al sinds het begin van de wereld en Navelpluis lag dat niet. Groetjes.
 
Reactiescore
2.386
dit is een zeer gevoelige kwestie geweest, jullie zullen hopelijk met een paar dagen daar een antwoord op krijgen maar ik ben nogal druk met proberen leiding te zijn op het moment :(
Proberen, goede verwoording men beste!
 
Reactiescore
2.386
Reactiescore
1.380
Is het zo moeilijk dat de stam en zijn spelers 24/7 niet als volwassen mensen met elkaar om kan gaan en nu al de handdoek in de ring gooien?
Of gaan we nu als volwassen mensen nog een leuke eindstrijd leveren. Jullie hebben de overmacht en zo vergooien jullie het door onzinnige interne ruzies?

Moet ik ff komen in de leiding ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.276
Wellicht als de wereldwinst een feit lijkt, nonkel jos geinvite kan worden voor een rechtmatige wereldwinst, mocht hij dit willen?
 
Reactiescore
122
Hoe bedoel je dit? Navelpluis is 5 dagen eerder gestart op W75 dan Coco en Praedone.

Hij noemt het een 'tegenreactie'. Mijn bedoeling is dus te zeggen dat dit feitelijk onjuist is aangezien Navelpluis pas in een veel later stadium is aangesloten bij Tides/Kaas (nml nadat hij binnen zijn eigen beginnersbescherming al een dorp van 4k had toen bijv Coco allang meerdere dorpen bezat). Zijn startdatum interesseert me dan ook niet. Dit is waarschijnlijk een herstart.
 
Bovenaan