Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
290
Ik zie Martijn nochtans weinig uit de hoogte doen in deze kwestie. Zoals hijzelf in zijn reactie aangeeft kan hij er weinig aandoen dat de spelers waarmee hij front, het hazenpad verkiezen. Het zou maar heel dom zijn van de kant van AAO om niet te gaan profiteren van dit voordeel. Dus reageren ze perfect door erop te springen en te blijven druk zetten. Het is aan de tegenstander de taak om hen dit te belemmeren en als dit niet gebeurd is dit ten verdienste van team AAO door oplettend te zijn en snel te handelen.

Reden dat net die accounts niet actief zijn, kan vele redenen hebben. Een factor hierbij zal ongetwijfeld ook AAO zijn. Als AAO geen reden is voor inactiviteit op het account dan wordt een vv of nieuw team makkelijker gevonden.
Over de reden zie je bij mijn vorige reactie.
AAO Martijn is de persoon die eerder naar ons riep dat wij *prone* puur internde (omdat spelers rende). Dus hij doet precies hetzelfde. Mag er dan tegen hem niks gezegd worden en tegen mij wel? Beetje hypocriet vind je niet?
 
Reactiescore
1.380
Bmu was gaan rennen in een nap... weinig met Martijn te maken evenals kaarsvet

BMU had prive issues en jullie hebben een maand gehad om spelers te zoeken. Wij hebben bewust die maand gegeven zodat jullie orde op zaken kon stellen. Betreft Kaarsvet kan ik kort zijn. Ik denk dat hij wat anders gedacht had met fronten met AAO, maar door elke dag 200+ incs te krijgen kan je gauw demotiveren en door een mooie geplande massa met de inzet van elke speler in onze stam zonder ook maar een vv te hoeven draaien kan de druppel geweest zijn. Het was serieus een mooie teamprestatie en ik verheug me al op de volgende stammassa.

Wij blijven de druk erop zetten en wij als team verheugen ons al op een team die daartegenin gaat.
 
Reactiescore
1.380
Over de reden zie je bij mijn vorige reactie.
AAO Martijn is de persoon die eerder naar ons riep dat wij *prone* puur internde (omdat spelers rende). Dus hij doet precies hetzelfde. Mag er dan tegen hem niks gezegd worden en tegen mij wel? Beetje hypocriet vind je niet?

Klopt je hebt gelijk alleen vergeet je een ding. Jou tegenstanders zijn gaan rennen door het foute recruiten en door het wisselen van stam zodat het kansloos was om door te gaan. Bij ons is dat zeker niet het geval aangezien met jullie recruits veruit een overmacht hebben.
Kom anders op kaarsvet spelen, zelfs jij kan dat makkelijk deffen met zo een klein frontje.


Maar ik heb het gevoel dat je niet snapt dat dit spotprenten zijn en je dit met een korreltje zout moet nemen. Dit is voor humor niet voor onnodige discussies.
 
Reactiescore
1.962
Situaties zijn inderdaad totaal niet te vergelijken, maar prima blijf maar lekker in je fantasiewereldje.
 
Reactiescore
786
Over de reden zie je bij mijn vorige reactie.
AAO Martijn is de persoon die eerder naar ons riep dat wij *prone* puur internde (omdat spelers rende). Dus hij doet precies hetzelfde. Mag er dan tegen hem niks gezegd worden en tegen mij wel? Beetje hypocriet vind je niet?

Als de situatie tussen jijzelf en AAO inderdaad hetzelfde was, had dit inderdaad hypocriet geweest.
Maar je beseft nu zelf toch ook wel dat beide gevallen gewoon compleet verschillen.

Team AAO heeft weldegelijk gebeukt op deze spelers aan de hand van aanvallen solo en als stam. De accounts in kwestie zijn alle lange tijd vijandelijk gemarkeerd door AAO wat nog een factor is waardoor je dit moeilijk kan afschrijven als intern. Zeker gezien Kaarsvet nog eens in de vijandelijke stam zetelt, als het toch maar een intern is had 24/7 liever de dorpen zelf gehouden, neem ik aan?
De spelers die jij hebt overgenomen en zelf als intern bestempeld heb je inderdaad ook eigenhandig op de knieën gekregen, al had dit weinig met aanvallen te maken maar het behandelen van deze spelers. Eerst als stamgenoot/pbg en vervolgens omsingelen en overnemen. Beide gevallen geven inderdaad als resultaat, makkelijke dorpen, maar zijn op een compleet andere manier bemachtigd.
 
Reactiescore
290
Als de situatie tussen jijzelf en AAO inderdaad hetzelfde was, had dit inderdaad hypocriet geweest.
Maar je beseft nu zelf toch ook wel dat beide gevallen gewoon compleet verschillen.

Team AAO heeft weldegelijk gebeukt op deze spelers aan de hand van aanvallen solo en als stam. De accounts in kwestie zijn alle lange tijd vijandelijk gemarkeerd door AAO wat nog een factor is waardoor je dit moeilijk kan afschrijven als intern. Zeker gezien Kaarsvet nog eens in de vijandelijke stam zetelt, als het toch maar een intern is had 24/7 liever de dorpen zelf gehouden, neem ik aan?
De spelers die jij hebt overgenomen en zelf als intern bestempeld heb je inderdaad ook eigenhandig op de knieën gekregen, al had dit weinig met aanvallen te maken maar het behandelen van deze spelers. Eerst als stamgenoot/pbg en vervolgens omsingelen en overnemen. Beide gevallen geven inderdaad als resultaat, makkelijke dorpen, maar zijn op een compleet andere manier bemachtigd.
Nooit met een pbg. En het was 1 speler die “weggespeeld” is doormiddel van rrn anrere stam en dat was louiza verder waren het altijr vijanden geweest?
 

Deleted User - 487973510

Guest
Nooit met een pbg. En het was 1 speler die “weggespeeld” is doormiddel van rrn anrere stam en dat was louiza verder waren het altijr vijanden geweest?

Beware The Stare, Simon Stokvis, aantal dorpjes van Puntzak en galaxica ook toch?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
b5cb739e3b7ee1830403f1aa076fa92c.png
 
Reactiescore
5.604
Wie dan wel
 
Reactiescore
1.238
15-12 INDERDAAD de dag dat VFSNIP gedelete is en daarmee de wereld heeft gewonnen?
1608118835013.png
 
Reactiescore
319
Bovenaan