Top/Flopstammen

Reactiescore
1.918
Reactiescore
3.540
Toch nog prima gedeffed ook, leek al snel erg bloederig te worden bij Murus vanwege vele dodgefouten rond 11u-11.30, maar toch nog relatief goed herpakt en veel gerecapped. Salt week stilgestaan maar toch een goede buit, ben benieuwd wanneer Tyrant bij ons op de deur komt kloppen want ook dat kan niet lang meer duren.
 
Reactiescore
983
Het had voor ATL 0 dorpen verlies moeten zijn alleen maakte we een schoonheidsfoutje, had voorkomen kunnen worden maar in the end geen slechte score me dunkt.
 
Reactiescore
5.686
Toch nog prima gedeffed ook, leek al snel erg bloederig te worden bij Murus vanwege vele dodgefouten rond 11u-11.30, maar toch nog relatief goed herpakt en veel gerecapped. Salt week stilgestaan maar toch een goede buit, ben benieuwd wanneer Tyrant bij ons op de deur komt kloppen want ook dat kan niet lang meer duren.
25 December komen we op je deur kloppen!
 
Reactiescore
2.064
block ok ez
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
3.540
Het had voor ATL 0 dorpen verlies moeten zijn alleen maakte we een schoonheidsfoutje, had voorkomen kunnen worden maar in the end geen slechte score me dunkt.

Dorpje verliezen aan Cacturne is gewoon normaal he, ookal gooiden wij maar 8 treinen. Menig ander account had daar 9 dorpen verloren aan onze 8 treinen dus maar eentje verliezen kun je gewoon als een winst verkondigen aan je onderdanen.

25 December komen we op je deur kloppen!

Neem glühwein mee!

De vorige keer was het ook block op Shelby, maar of het ok was..

Rene el Dodgefout
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.878
Reactiescore
864
Toch nog prima gedeffed ook, leek al snel erg bloederig te worden bij Murus vanwege vele dodgefouten rond 11u-11.30, maar toch nog relatief goed herpakt en veel gerecapped. Salt week stilgestaan maar toch een goede buit, ben benieuwd wanneer Tyrant bij ons op de deur komt kloppen want ook dat kan niet lang meer duren.

Heb wel wat fouten gemaakt, maar voornamelijk inschattingsfouten omdat ik simpelweg niet bekend ben met torenwerelden. Te kleine snipes bijvoorbeeld op oranje bijltjes of een stack die ineens breekt omdat er een muurbreker inzit haha. Daarbij heeft Qui ook genoeg GG clears, weten we dat ook weer..

Netjes gespeeld! Had wel zelf een andere uitkomst verwacht om 12:00.
 
Reactiescore
864
Snap niet waarom... Lijkt mij een uiterst gezellige jongeman op feestjes. Echt een gangmaker.

Hij steelt in iedergeval niet je vriendin op een feest, die kans wordt ook wel vergeleken met een quotering op Unitbet van 1.01.
 
Reactiescore
2.878
Bovenaan