Het grote complimententopic

Reactiescore
1.918
complimenten aan het account met de hoogste succesrate per trein, wie dat ook mag wezen!!
Dag Sem

Ik vond dit een zeer merkwaardig compliment en dus besloot ik wat detectivewerk te verrichten. Tot mijn grote verbazing ben ik er na grondig onderzoek achter gekomen dat deze eer te beurt valt aan het account KwakTurnus. Een knap staaltje offen moet dat daar geweest zijn!!!


complimenten zijn zeer zeker op zijn plaats hier
 
Reactiescore
3.540
Dag Sem

Ik vond dit een zeer merkwaardig compliment en dus besloot ik wat detectivewerk te verrichten. Tot mijn grote verbazing ben ik er na grondig onderzoek achter gekomen dat deze eer te beurt valt aan het account KwakTurnus. Een knap staaltje offen moet dat daar geweest zijn!!!


complimenten zijn zeer zeker op zijn plaats hier


wat een toeval!!

heb inderdaad even de statistieken bekeken en van de 8 treinen zijn er 2 doorgekomen, waarvan 1 behouden

erg netjes !!
 
Reactiescore
261
Dag Sem

Ik vond dit een zeer merkwaardig compliment en dus besloot ik wat detectivewerk te verrichten. Tot mijn grote verbazing ben ik er na grondig onderzoek achter gekomen dat deze eer te beurt valt aan het account KwakTurnus. Een knap staaltje offen moet dat daar geweest zijn!!!


complimenten zijn zeer zeker op zijn plaats hier

Dankje wel voor de complimenten
 
Reactiescore
2.062
Ik wil mijn complimenten graag uitdelen aan de leden van Salt en Tyrant. Ondanks dat er soms wat gezeik tegen elkaar is, maken we er met ze alle atm een leuke wereld van. Sterk deff en off werk aan beide kanten, en het lijkt er op dat de tegenstanders flink aan elkaar gewaagd zijn. Ga zo door alle!
 
Reactiescore
5.603
Ik wil mijn complimenten graag uitdelen aan de leden van Salt en Tyrant. Ondanks dat er soms wat gezeik tegen elkaar is, maken we er met ze alle atm een leuke wereld van. Sterk deff en off werk aan beide kanten, en het lijkt er op dat de tegenstanders flink aan elkaar gewaagd zijn. Ga zo door alle!
Bedankt René, heb inderdaad mijn best gedaan.
 
Reactiescore
449
Zeer zeker ook complimenten aan Tyrant voor het defensieve werk! Wel een klein beetje benieuwd hoeveel PP er bij @et Murus Magnificum doorheen gegaan is, maar wel slim een aantal muren geboost om er zeker van de zijn dat stacks niet zouden breken!
Een klein fortuin, gelukkig kan mn bankrekening t wel aan. Niet tevaak doen hoor!
 
Reactiescore
1.016
Een klein fortuin, gelukkig kan mn bankrekening t wel aan. Niet tevaak doen hoor!

Ah gelukkig maar! Er waren al wilde plannen gemaakt voor een klein noodfonds onder het mom van #helpemmdewinterdoor en er was zelfs al een eerste, gulle donatie van 1PP gemaakt. Complimenten voor het defensieve werk vandaag! :)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er is gewoon op sommige punten kut gedeft, maar van die verbeterpunten worden we weer beter.
De winsten van vandaag komen (naar mijn mening) voort uit het feit dat Salt meer torenervaring heeft. Complimenten dan ook voor degene die dit plan verzonnen heeft, want er zaten veel verrassingseffecten in.

Aan Tyrant zaak om deze verrassingen in het vervolg te doorzien.
 
Reactiescore
864
Zeer zeker ook complimenten aan Tyrant voor het defensieve werk! Wel een klein beetje benieuwd hoeveel PP er bij @et Murus Magnificum doorheen gegaan is, maar wel slim een aantal muren geboost om er zeker van de zijn dat stacks niet zouden breken!

Haha deze vraag kan ik niet beantwoorden! Maar als ik het niet had gedaan waren er een stuk meer dorpen verloren gegaan.
 
Bovenaan