Top/Flopstammen

Reactiescore
5.686
Firefox.. top, rest flop
 
Reactiescore
1.380
Je zit er naast man! hoe kom je eigenlijk aan die info dat ik bij kaarsvet speelde? daar ben ik wel heel benieuwd naar!

Verder hebben we gister weer een mooie OS award mogen behalen door banaan!

Komt van account prone af dus zal wel kern van waarheid inzitten he.
Vind osser nog wel meevallen tbh. als ik zag dat na 2 uur de osser nog maar 35k was is het niet heel best gegaan. Bij Kaarsvet stonden daarintegen wel achterlijke stacks .
 
Reactiescore
54
Komt van account prone af dus zal wel kern van waarheid inzitten he.
Vind osser nog wel meevallen tbh. als ik zag dat na 2 uur de osser nog maar 35k was is het niet heel best gegaan. Bij Kaarsvet stonden daarintegen wel achterlijke stacks .

tegenvallen? hoogste osser in een dag, Daarbij stonden we enkel in een 10 tal dorpjes... en stacks bij kaarsvet zal ook wel mee vallen gezien zei de massa niet aan zagen aankomen., en zelfs nog een groot deel van hun deff uit hadden staan...
Je hebt een leuk offensief gedaan martijn maar beetje positief mag soms ook wel! reken je toch ook niet af dat jullie met 900 dorpen op een 40tal dorpen lopen te rammen bij banaan?

Ben verder heel benieuwd naar die rapportjes met die "achterlijke stacks"!
 
Reactiescore
54
komt allemaal een beetje op het zelfde neer ;)
 
Reactiescore
1.380
tegenvallen? hoogste osser in een dag, Daarbij stonden we enkel in een 10 tal dorpjes... en stacks bij kaarsvet zal ook wel mee vallen gezien zei de massa niet aan zagen aankomen., en zelfs nog een groot deel van hun deff uit hadden staan...
Je hebt een leuk offensief gedaan martijn maar beetje positief mag soms ook wel! reken je toch ook niet af dat jullie met 900 dorpen op een 40tal dorpen lopen te rammen bij banaan?

Ben verder heel benieuwd naar die rapportjes met die "achterlijke stacks"!

Edels liepen meer dan 8 uur bij Kaarsvet en er stonden stacks waar 10+ clears nodig voor waren dus ja die zijn dan wel overdreven op zo een loop afstand maar ieder deft op zijn manier.

Thnks voor het compliment. Het was ook een beetje de bedoeling dat er gedacht werd dat Kaars juist een faketarget zou zijn met fake edels.

Maar de complimenten zijn voor de stam. Onze eerste echte stammassa en iedereen heeft serieus goed zijn best gedaan. Ergste van deze stammassa is dat wij zelfs het meeste verzaakt hebben qua planning hahah en daardoor kut timings hadden en wat incs niet gestuurd hebben.
 
Reactiescore
1.478
'Wij' zegt hij dan als hij mij bedoeld.

En voordat iemand anders het zegt, Ja ik maakte er een potje van.
 
Reactiescore
54
Edels liepen meer dan 8 uur bij Kaarsvet en er stonden stacks waar 10+ clears nodig voor waren dus ja die zijn dan wel overdreven op zo een loop afstand maar ieder deft op zijn manier.

Thnks voor het compliment. Het was ook een beetje de bedoeling dat er gedacht werd dat Kaars juist een faketarget zou zijn met fake edels.

Maar de complimenten zijn voor de stam. Onze eerste echte stammassa en iedereen heeft serieus goed zijn best gedaan. Ergste van deze stammassa is dat wij zelfs het meeste verzaakt hebben qua planning hahah en daardoor kut timings hadden en wat incs niet gestuurd hebben.

Oke dus die vorige stam massa,s waren ook geen stam massa,s? XD Probeer het nou allemaal niet mooier maken als dat het is je hebt goed je best gedaan martijn ;)
 
Reactiescore
5.686
Ik heb begrepen dat onze vriend IAA ontzettend fan is van fake/clear molens. Misschien dat maar eens gaan doen ??
 
Reactiescore
54
heb ik die niet lang genoeg mogen ontvangen op w71? vanuit fier.... En dan over Sick W31 nog niet gesproken....
 
Reactiescore
1.380
klopt en de eerste massa op bananen was geen massa dat was ff en aao solo en dat werd toen nog verneukt ook nog haha
 
Reactiescore
54
3x Ondersteuner van de dag
Versla als ondersteuner de meeste eenheden in deze wereld.
Beste resultaat: gisteren (430.981 eenheden)
159.469 / 159.469
159.469 / 159.469
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 121.412. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen. » alles tonen

Bovenop die 435k toch wel lekker.... verdien wel een complimentje toch @Against All Odds *Zijn tot slot jou troops die sneuvelen op mijn troops op 50 velden away terwijl we zelf ook onder aanval liggen he kusjeeeeeee
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan