Oorlogstopic | Fix would change the planet

Deleted User - 487957763

Guest
Tja dan moeten de regels wel gewoon herschreven gaan worden anders is de essentie van het punt quasi nutteloos. Christa kan je dan easy boosten, full off laten gaan en 50+ splittreinen laten gooien, wat me niet de bedoeling lijkt gezien de afspraken die zijn gemaakt?
Precies en met de huidige regels zou het wel mogelijk zijn. Dus F!X is een beetje afhankelijk van de coulance van Planet hoe wij Method in de toekomst gaan gebruiken. Dus een CF als chantagemiddel gebruiken is niet echt een teken van goodwill naar ons. Vorige keer dat Planet de regel overtrad had Abuser het dorp zo terug. Gelieve het dorp dus vandaag terug bij Planet te brengen. Mochten Fred en Bram er voor openstaan wil ik best even mee evalueren hoe de afspraken er in de toekomst voor zorgen dat er geen loopholes meer zijn.
 
Reactiescore
56
Precies en met de huidige regels zou het wel mogelijk zijn. Dus F!X is een beetje afhankelijk van de coulance van Planet hoe wij Method in de toekomst gaan gebruiken. Dus een CF als chantagemiddel gebruiken is niet echt een teken van goodwill naar ons. Vorige keer dat Planet de regel overtrad had Abuser het dorp zo terug. Gelieve het dorp dus vandaag terug bij Planet te brengen. Mochten Fred en Bram er voor openstaan wil ik best even mee evalueren hoe de afspraken er in de toekomst voor zorgen dat er geen loopholes meer zijn.

zolang de regels duidelijk zijn (wat ze nu niet echt 100% zijn in mijn ogen). Krijg je nog steeds dit soort situaties. maak er werk van

Ik dacht uberhaupt dat die CF al lang opgelost was ?
 

Deleted User - 487957763

Guest
zolang de regels duidelijk zijn (wat ze nu niet echt 100% zijn in mijn ogen). Krijg je nog steeds dit soort situaties. maak er werk van

Ik dacht uberhaupt dat die CF al lang opgelost was ?
Zolang die niet terug gegeven is, is het nog niet opgelost :(
 
Reactiescore
76
Crista gooide gewoon ruim de meeste edels hoor en dat waren zeker geen 30 maar stukje meer.. verder zoeken de leidingen het maar uit, ik ben gewoon van mening dat hier een oplossing voor moet komen.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Precies en met de huidige regels zou het wel mogelijk zijn. Dus F!X is een beetje afhankelijk van de coulance van Planet hoe wij Method in de toekomst gaan gebruiken. Dus een CF als chantagemiddel gebruiken is niet echt een teken van goodwill naar ons. Vorige keer dat Planet de regel overtrad had Abuser het dorp zo terug. Gelieve het dorp dus vandaag terug bij Planet te brengen. Mochten Fred en Bram er voor openstaan wil ik best even mee evalueren hoe de afspraken er in de toekomst voor zorgen dat er geen loopholes meer zijn.
Ik wil ook de CF terug hebben maar de spelers van het desbetreffende account voelen zich genaaid vanwege het Method verhaal. Ik ben met ze in gesprek geweest en ze willen de CF pas teruggeven als er iets van duidelijkheid is. Zie dit aub dus ook los van de leiding.

Ik heb 10x gehoord dat F!x deze CF als chantagemiddel gebruikt maar dit is zeker niet de intentie en ik heb al 20x als antwoord gegeven dat deze gewoon terug gaat. Toch blijf ik het woord chantage horen terwijl dit helemaal niet het geval is.

Over je tweede puntje @Ezra the King ik heb je graag bij de onderhandeling. We kunnen aan @Chameleon vragen of hij even een groepje aan wil maken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Blij dat de leiding van F!X hun leden in bedwang kan houden. Dat stelt me gerust dat het goedkomt
 

Deleted User - 487957763

Guest
@TheRipper dan zou ik je vriendelijk doch dringend verzoeken om het account Chaos of Tranquility in het gareel te brengen, want dit is geen zaken doen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
:mad2: :mad2:
 
Reactiescore
742
dingen afkeuren wat fix fout deed, en nu precies het zelfde doen, maar nu mag het ineens wel? goed bezig planet...

jullie staan idd aan kop om er een leuke wereld van te maken letss goo
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
dingen afkeuren wat fix fout deed, en nu precies het zelfde doen, maar nu mag het ineens wel? goed bezig planet...

jullie staan idd aan kop om er een leuke wereld van te maken letss goo
Leg uit
 
Reactiescore
201
ik zie nog steeds een illegale CF liggen van chaos.

zal ik edels gooien naar ieder illegaal dorp in f!x cluster om jullie te chanteren ?
 
Reactiescore
742
ik zie nog steeds een illegale CF liggen van chaos.

zal ik edels gooien naar ieder illegaal dorp in f!x cluster om jullie te chanteren ?

de illegale dorpen lijken me niet in het fix cluster te liggen maar in het planet cluster? of is zelfs in ons eigen cluster edelen illegaal?
 
Bovenaan