Spotprenten

Reactiescore
106
Destijds hoefde ik de regel niet te verduidelijken want deze was gewoon duidelijk imo. Niet samen aanvallen. De regel is ook niet dubbelzinnig het staat letterlijk zwart op wit dat je niet gecoördineerd mag aanvallen.

Ow als het dan zo duidelijk is waarom vielen de MB s van kamp f!x gelijktijdig aan met f!x leden op planet West ?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Eerder andersom hoor. 28/11 doet Planet een massa op enkele F!x leden waarbij er vanuit Method mee wordt gecleard en ge-edelspammed, wat dus tegen de afspraken in is. Ik beslis dit ook op het AF aan te kaarten in de vorm van mijn eerder geposte spotprent, omdat als F!x iets 'mis' doet er hier 8 AF-ridders klaarstaan. Deze spotprent wordt beantwoord door Fred met "dat boeit niet want Chaos heeft een CF ingenomen", waarop Bram antwoord dat hij eerst het Method-spam gedeelte wil afwerken.

Daarnaast oprechte vraag, speel jij hier ergens op W74? Ik heb de indruk dat je hier geregeld reageert op zaken maar weet dus niet in welke mate je op/met deze wereld betrokken bent?
Ja ik speel op Chameleon
 
Reactiescore
1.380
Kunnen lang en kort erover lullen maar volgens mij is het duidelijk aangegeven door de leiding van Planet.

Kom met een voorstel, want die zin kan je op 2 manieren lezen.
Edelspam van MB is not done maar ook dat is volgens mij prima opgelost dus dit zal niet meer gebeuren. Daarbij zou die regel moeten zijn dat mb spelers met een moraal van 100 prima edels mogen gooien alles minder dan 80% mag niet gooien.

Iemand had het over vv issues en daardoor meer dorpen kwijt maar tbh moet je het gewoon fixen dat je account geen vv nodig heeft ;)
 
Reactiescore
7
Illy op de massa van 20/11 heeft Caliep ook clears mee gestuurd op Candice. Hoerde je ons roepen ? Neen, want dat hoort er gewoon bij dat MB samen mee aanvallen. Wat doen ze anders nog op de wereld ?

Tevens Method heeft Planet gekozen omdat we f!X gwn nog minder konden zien. Zelfde verhaal als HRLK planet minder kon zien. Niets mis mee...
ER WAS GEEN MASSA OP ONS!

Dit werd mij toch verteld? Ik ben nu helemaal confused, is het een massa of was het troependump?
 

Deleted User - 487948682

Guest
Het eerste wat fix doet om een illegale cf te verdedigen is beginnen over iets totaal anders. Zegt genoeg :biggrin: :biggrin:
Lol , dat was precies jullie reactie toen ik het over Method had.

Wat een helden weer hier op het forum. Als jullie een beetje balans willen hebben werk dan niet samen met Method aangezien jullie de rest al recruit hebben in Planet.
 
Reactiescore
201
Fix belike
we hebben de halve wereld gerekruteerd en geïnternd, geprofiteerd op alle fronten die planet heeft gebroken in het verleden... maar we gaan wel janken omdat planet anticipeerde op onze moves
 

Deleted User - 487948682

Guest
Fix belike
we hebben de halve wereld gerekruteerd en geïnternd, geprofiteerd op alle fronten die planet heeft gebroken in het verleden... maar we gaan wel janken omdat planet anticipeerde op onze moves
Jij voelt je wel heel wat geloof ik? Je naam zegt Lion maar je lijkt eerder op een schaap
 
Reactiescore
736
Wodih. Na bijna 3 pagina's weer een 'spotprent' zou tijd worden.
 
Reactiescore
2.878
Beter niet
 
Bovenaan