Spotprenten

Reactiescore
106
Ik denk dat de interpretatie van kamp planet en kamp F!x inderdaad wat anders was. Echter heeft Fred gevraagd om de laatste zin te veranderen zodat er geen misinterpretatie over mogelijk zou zijn. Dat dat niet door de F!x leiding is gecommuniceerd is een mankement in het f!X kamp.

Dat er geen edelspam mag gebeuren met een MB account is toegegeven en de dorpen aan Abuser ZIJN OOK terug gegeven (nadat het hem niet lukte met al zijn recap pogingen wel, klein beetje zijn ego geraakt denk ik :eek:) Echter is het wel toegestaan dat BG/MB (zie zelfs oorlogsstatisitieken opgesteld door F!X) wel mogen aanvallen.

Ik citeer de paragraaf gaande over de MB's

4) MB's
Alle MB's/DU's/andere hulpjes moeten overzichtelijk weergeven worden in één document. De spelers in dit document betreffen de enige legale clusterfucks, buiten de spelers die in de hoofdstammen zitten.
Er mogen geen nieuwe MB's worden aangenomen binnen 50 velden van het front.
Er mogen geen MB's aan het front worden gelegd om gebruikt te worden voor edelspam. MB's die er al wél liggen mogen tevens niet worden gebruikt om te edelspammen.
MB's of andere hulpaccounts mogen niet tijdelijk in de hoofdstam worden gezet om ze te voorzien van defence.

Uit het kamp F!x zijn er trouwens ook zelf aanvallen van MB verstuurd bij de vorige massa op Planet..
 
Reactiescore
372
Dus nadat je heel Method recruit en een enorme kwantitatieve overmacht creëert, is het ook nodig om Method en Little te gebruiken, dat is eerlijk? Wereldafspraken zijn er om een wereld fair te houden, als jullie een kwantitatieve overmacht hadden gecreëerd door bijvoorbeeld F!x spelers te hebben genobled voila, maar jullie hebben een enorme partij gerecruit, dan is het toch lachwekkend dat je ook daar nog eens uit gaat recruiten wanneer een speler wordt weggespeeld en vervolgens nog even die 7/8/9 miljoen gebruikt bij je massa’s? Lijkt me vrij stomzinnig.

Daarnaast krijg ik nog meer signalen van oneerlijk spel, waar ik helaas geen concreet bewijs van heb kunnen verzamelen. Wees maar trots op jullie zelf.

En alle spelers die hier weggingen nadat de wereld kapot gerecruit werdt omdat ze het er totaal niet mee eens waren, vervolgens 1/2 maand later terugkomen nadat de storm is gaan liggen en doodleuk doen alsof er niks aan de hand is vind ik op z’n minst gezegd ook hypocriet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het eerste wat fix doet om een illegale cf te verdedigen is beginnen over iets totaal anders. Zegt genoeg :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
106
Illy op de massa van 20/11 heeft Caliep ook clears mee gestuurd op Candice. Hoerde je ons roepen ? Neen, want dat hoort er gewoon bij dat MB samen mee aanvallen. Wat doen ze anders nog op de wereld ?

Tevens Method heeft Planet gekozen omdat we f!X gwn nog minder konden zien. Zelfde verhaal als HRLK planet minder kon zien. Niets mis mee...
 
Reactiescore
372
Illy op de massa van 20/11 heeft Caliep ook clears mee gestuurd op Candice. Hoerde je ons roepen ? Neen, want dat hoort er gewoon bij dat MB samen mee aanvallen. Wat doen ze anders nog op de wereld ?

Tevens Method heeft Planet gekozen omdat we f!X gwn nog minder konden zien. Zelfde verhaal als HRLK planet minder kon zien. Niets mis mee...

Weet jij wat een moraalbreker is? Zover ik zie zitten er in Method alleen afgedankte spelers die niet mee konden naar Planet omdat het ledenlimiet bereikt was, maar die wel kunnen opdraven bij een massa of wanneer er een speler is weggespeeld.

Method had op zijn hoogtepunt 12 miljoen punten, toen Planet nog maar +- 25 miljoen punten had, toen het besloot Method te recruiten. Hrlk had op zijn hoogtepunt 7 miljoen punten, toen is er niet gerecruit maar zijn er 426 overnames van Planet geweest en 301 van F!x. Quick maths, dit is je argument? Lmfao, get your facts straight.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.754
Het eerste wat fix doet om een illegale cf te verdedigen is beginnen over iets totaal anders. Zegt genoeg :biggrin: :biggrin:
Eerder andersom hoor. 28/11 doet Planet een massa op enkele F!x leden waarbij er vanuit Method mee wordt gecleard en ge-edelspammed, wat dus tegen de afspraken in is. Ik beslis dit ook op het AF aan te kaarten in de vorm van mijn eerder geposte spotprent, omdat als F!x iets 'mis' doet er hier 8 AF-ridders klaarstaan. Deze spotprent wordt beantwoord door Fred met "dat boeit niet want Chaos heeft een CF ingenomen", waarop Bram antwoord dat hij eerst het Method-spam gedeelte wil afwerken.

Daarnaast oprechte vraag, speel jij hier ergens op W74? Ik heb de indruk dat je hier geregeld reageert op zaken maar weet dus niet in welke mate je op/met deze wereld betrokken bent?
 
Reactiescore
106
Wel onze moraalbrekers doen wel heel hard jullie moraal zakken als er zoveel gezeur is. Dus denk wel dat ze het goed doen daar !

Nu even serieus

maar die wel kunnen opdraven bij een massa of wanneer er een speler is weggespeeld.

Welke speler is weggespeeld waar method iets mee gedaan heeft ?

En illy lees nogmaals de woordenwisseling met Fred over de wereldafspraken waar Fred Expliciet vraagt om de zin te verduidelijken. Die woordenwisseling is trouwens met jou...
 
Reactiescore
1.380
Weet jij wat een moraalbreker is? Zover ik zie zitten er in Method alleen afgedankte spelers die niet mee konden naar Planet omdat het ledenlimiet bereikt was, maar die wel kunnen opdraven bij een massa of wanneer er een speler is weggespeeld.

Method had op zijn hoogtepunt 12 miljoen punten, toen Planet nog maar +- 25 miljoen punten had, toen het besloot Method te recruiten. Hrlk had op zijn hoogtepunt 7 miljoen punten, toen is er niet gerecruit maar zijn er 426 overnames van Planet geweest en 301 van F!x. Quick maths, dit is je argument? Lmfao, get your facts straight.

Wel ff het juiste vertellen he. Volgens mij heeft Planet ze gesloopt en hebben jullie de rest gekregen van ze maar ik kan he mis hebben.
Dat heeft niks met recruiten te maken. En gaan we serieus oude koeien uit de sloot halen?

MB is in dit stadium sowieso nutteloos. Dus als er nog mb spelers zijn is dat toch alleen maar mooi dat ze nog de kans krijgen om lekker door te spelen ipv. dat de grote spelers ze op edelen. De community wordt al minder en veel spelers kappen er al mee door al het toxic gedoe hier. Laat die mb spelers gewoon lekker mee knallen.

Dat Method niet geheel tot MB gezien wordt snap ik wel maar zo is nou eenmaal de situatie dus deal er gewoon mee en ga verder. Heb nog maar weinig bijzondere dingen gezien op W74 buiten het zeuren op het AF
 
Reactiescore
106
MB is in dit stadium sowieso nutteloos. Dus als er nog mb spelers zijn is dat toch alleen maar mooi dat ze nog de kans krijgen om lekker door te spelen ipv. dat de grote spelers ze op edelen. De community wordt al minder en veel spelers kappen er al mee door al het toxic gedoe hier. Laat die mb spelers gewoon lekker mee knallen.

Amen
 
Reactiescore
2.477
Ik heb ook moraalbrekers van 1.2 miljoen en meerdere van 500k :biggrin: :biggrin: :biggrin:.

Persoonlijk ben ik ook van mening dat ze prima mee clears mogen gooien, echter gaat het wel degelijk tegen de wereldafspraken in, hoe je het wendt of keert. Het kan prima dat jullie hier anders tegenaan kijken maar maak deze afspraak dan overnieuw zodat er geen gezeik meer over is. Dat er vanuit Method hard is ge-edelspammed is natuurlijk een harde overtreding van de wereldafspraken waar ik het dorpje in kwestie teruggeven toch maar een makkelijke oplossing vind? Die edels hebben natuurlijk meerdere dingen teweeggebracht, meer troepen verlies langs onze kant en optionele VV's die niet konden gedraaid worden omdat andere al te druk waren wat ook resulteert in meer dorpen verlies als voorzien. Volgens mij ging het makkelijk over meer dan een 100 edels wat niet niets is.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
I.p.v. dit gezeur kun je ook erkennen dat er óók vanuit het F!xkamp niet op de juiste manier gereageerd is op de onduidelijkheden. Ik heb overigens nog steeds geen voorstel tot verduidelijking/verandering van de regels ontvangen - lijkt me toch wel een eerste prioriteit als jullie daadwerkelijk een probleem hebben met de gedane zaken. Tis natuurlijk altijd makkelijker om op het AF te blijven zeiken, dus doe gerust voort als het enige doel is mij een beetje zwart te maken.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Bekijk bijlage 25134
Ik begrijp niet wat hier zo moeilijk aan is. Stel, ik wil een contract opstellen waarin ik een huis laat bouwen en ik vermeld in dat contract dat ik een huis wil met twee verdiepingen en een plat dak. Nadat het huis af is en ik de factuur krijg ga ik in protest omdat ik eigenlijk maar één verdieping wilde met een spits dak terwijl ik dit niet in het contract heb staan.

Wie is er dan financieel verantwoordelijk? De aannemer die het contract naleeft? Of zit ik omdat ik het contract fout heb opgesteld?

Tijdens jullie vorige massa hielp Caliep ook mee met getimede aanvallen + overige MB’s daar. Verder heeft staatsbosbeheer mij ook aangevallen. Met andere woorden doen jullie het dus ook?
 
Reactiescore
1.754
I.p.v. dit gezeur kun je ook erkennen dat er óók vanuit het F!xkamp niet op de juiste manier gereageerd is op de onduidelijkheden. Ik heb overigens nog steeds geen voorstel tot verduidelijking/verandering van de regels ontvangen - lijkt me toch wel een eerste prioriteit als jullie daadwerkelijk een probleem hebben met de gedane zaken. Tis natuurlijk altijd makkelijker om op het AF te blijven zeiken, dus doe gerust voort als het enige doel is mij een beetje zwart te maken.
Hoezo zou het doel zijn om jou zwart te maken? We willen juist dat er duidelijkheid over komt en daarbij kan zoiets aan het licht brengen op een AF naar mijn inziens helpen. Langs beide kanten krijgen we zaken te horen dat we niet wisten natuurlijk. Het voorstel van de wereldafspraken werd in onze stamdisc geplaatst en nagelezen door velen waarbij niemand een opmerking maakte over die regel 7, doordat deze door ons allen werd geïnterpreteerd op een blijkbaar andere manier dan jullie.

Ik denk dat het inderdaad handig is om deze regel te herschrijven zodat deze duidelijker is. Ik heb de indruk dat jullie deze nu interpreteren als "ook Method en Little mogen niet samenwerken met andere stammen/spelers" (als dat niet zo is dan heb ik het fout begrepen uit eerdere posts), terwijl we bij F!x dit interpreteren als "Planet en F!x mogen geen samenwerkingen doen (of gecoördineerde aanvallen en die zaken die beschreven staan) met andere stammen of spelers".

Het exacte herschrijven ervan is inderdaad nodig aangezien dit tot onduidelijkheden leid. Dit is voor de leidingen om over samen te zitten. @Night Train had hierover iets gezegd in de stamdisc wat ik goed vond.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoezo zou het doel zijn om jou zwart te maken? We willen juist dat er duidelijkheid over komt en daarbij kan zoiets aan het licht brengen op een AF naar mijn inziens helpen. Langs beide kanten krijgen we zaken te horen dat we niet wisten natuurlijk. Het voorstel van de wereldafspraken werd in onze stamdisc geplaatst en nagelezen door velen waarbij niemand een opmerking maakte over die regel 7, doordat deze door ons allen werd geïnterpreteerd op een blijkbaar andere manier dan jullie.
Ik heb de uitleg zoals hierboven geschreven al meerdere keren uitgesteld tegenover jullie leiding. Ik wil ook enkel dat er duidelijkheid komt, vandaar mijn vraag om de zin te verduidelijken & mijn vraag om een nieuw voorstel te doen. Op het AF heb ik in wezen niet iets anders verkondigd dan dat ik privé heb gedaan. In dat geval regel ik zaken liever buiten het AF.

Ik denk dat het inderdaad handig is om deze regel te herschrijven zodat deze duidelijker is. Ik heb de indruk dat jullie deze nu interpreteren als "ook Method en Little mogen niet samenwerken met andere stammen/spelers" (als dat niet zo is dan heb ik het fout begrepen uit eerdere posts), terwijl we bij F!x dit interpreteren als "Planet en F!x mogen geen samenwerkingen doen (of gecoördineerde aanvallen en die zaken die beschreven staan) met andere stammen of spelers".
Dat is inderdaad de manier waarop wij de regel interpreteren. Ik snap ook dat de regel multi-interpretabel is en heb mijn fouten daarin erkend. Echter vind ik 't makkelijk om hier op het AF te blijven zeuren over gedane zaken, zonder zelf het heft in eigen hand te nemen en te komen met een duidelijk uitgewerkte aanpassing aan de regels.
Ben wel blij dat iemand begrijpt waar alles nu precies om draait, props daarvoor.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Hoezo zou het doel zijn om jou zwart te maken? We willen juist dat er duidelijkheid over komt en daarbij kan zoiets aan het licht brengen op een AF naar mijn inziens helpen. Langs beide kanten krijgen we zaken te horen dat we niet wisten natuurlijk. Het voorstel van de wereldafspraken werd in onze stamdisc geplaatst en nagelezen door velen waarbij niemand een opmerking maakte over die regel 7, doordat deze door ons allen werd geïnterpreteerd op een blijkbaar andere manier dan jullie.

Ik denk dat het inderdaad handig is om deze regel te herschrijven zodat deze duidelijker is. Ik heb de indruk dat jullie deze nu interpreteren als "ook Method en Little mogen niet samenwerken met andere stammen/spelers" (als dat niet zo is dan heb ik het fout begrepen uit eerdere posts), terwijl we bij F!x dit interpreteren als "Planet en F!x mogen geen samenwerkingen doen (of gecoördineerde aanvallen en die zaken die beschreven staan) met andere stammen of spelers".

Het exacte herschrijven ervan is inderdaad nodig aangezien dit tot onduidelijkheden leid. Dit is voor de leidingen om over samen te zitten. @Night Train had hierover iets gezegd in de stamdisc wat ik goed vond.

Zal ik het even herhalen. Dit heeft dus ook plaatsgevonden bij F1x West. Waarom wordt dit punt genegeerd? Ik neem aan dat dezelfde vergoeding daar wordt gegeven dan?
 

Deleted User - 487948682

Guest
I.p.v. dit gezeur kun je ook erkennen dat er óók vanuit het F!xkamp niet op de juiste manier gereageerd is op de onduidelijkheden. Ik heb overigens nog steeds geen voorstel tot verduidelijking/verandering van de regels ontvangen - lijkt me toch wel een eerste prioriteit als jullie daadwerkelijk een probleem hebben met de gedane zaken. Tis natuurlijk altijd makkelijker om op het AF te blijven zeiken, dus doe gerust voort als het enige doel is mij een beetje zwart te maken.
Ik erken het je vaak genoeg en ik heb ook meerdere voorstellen liggen. Kom aub niet dat ik geen voorstel gedaan want als jij je discord opent en iets gaat scrollen heb je er zo meerdere te pakken.

Destijds hoefde ik de regel niet te verduidelijken want deze was gewoon duidelijk imo. Niet samen aanvallen. De regel is ook niet dubbelzinnig het staat letterlijk zwart op wit dat je niet gecoördineerd mag aanvallen.

Ik heb je ook al verteld dat de CF terug gaat
 
Bovenaan