Het grote complimententopic

Reactiescore
195
Ben pas sinds 17:30 aanwezig, dus don't blame me voor de gefaalde blitz uit EMM van vandaag! :eek:
Jullie hebben duidelijk niet mijn profieltekst gelezen, anders waren jullie nu niet 20 clears armer... zit zelf niet op het account vandaag veel te druk, dus veel plezier met jullie nieuwe dorpen :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Complimenten aan Salt voor een vrij grootschalige, maar toch snelle massa vannacht.

Eveneens bedankt Joachim voor het laten doorschemeren dat er een massa aankwam.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Complimenten aan Salt voor een vrij grootschalige, maar toch snelle massa vannacht.

Eveneens bedankt Joachim voor het laten doorschemeren dat er een massa aankwam.

de samenzwering gaat door maar ik was het niet!!!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Complimenten aan Salt voor het optuigen van de massa. Ik heb het idee dat dit ook al gepland stond eerder? Ook mijn complimenten aan alle deffers binnen Tyrant vannacht. Goed gespeeld allen.

De massa was inderdaad geen counter op jullie maar stond al een paar dagen gepland. Lof voor iedereen van Salt die heeft meegeholpen met het versturen of het bedenken van de massa en een bedankje aan Tyrant voor de geleverde inspanningen met deffen. Omgedraaid natuurlijk voor de massa van Tyrant van gister. Beide dagen zeer vermaakt.
 
Reactiescore
2.063
Reactiescore
449
Noah slaap jij überhaupt ooit? Volgens mij ben je gewoon een robot en komen de cyborgs Tribalwars overnemen met jou als pionier!
 
Bovenaan