Oorlogstopic | Fix would change the planet

Reactiescore
1.753
En ergens vraag ik me dan weer af wat als het toch niet Martijntje is, dan heeft deze kerel geen flauw idee wat er allemaal gaande is :rolleyes2:

Maar dan zou je ook wel gewoon afdruipen hier denk ik dan dusja, vorige keer dat ik niet te snel wou oordelen bleek achteraf dat het wel gewoon was wat iedereen dacht :redface:
 

Deleted User - 487957162

Guest
Vraag anders aan Rene hoe je snel banned kan worden, Martijn heeft er ervaring mee
 
Reactiescore
2.433
Doen ze niet. Waarom wordt de CF gebruikt als chantagemateriaal voor 't aanpassen van de wereldafspraken?
Hoezo niet? Heb gisteren zat edels van Christa zien passeren.

Edit: over die CF als chantage materiaal vind ik ook onnodig
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Hoezo niet? Heb gisteren zat edels van Christa zien passeren.
30 ofzo? Allemaal achter eigen clears als 't goed is. Tevens heb ik al gezegd dat ik die spamregel wil kwantificeren, maar onderhandelen gaat zo lastig als er een illegale CF ligt die wordt gebruikt als chantagemiddel?
 
Reactiescore
2.433
30 ofzo? Allemaal achter eigen clears als 't goed is. Tevens heb ik al gezegd dat ik die spamregel wil kwantificeren, maar onderhandelen gaat zo lastig als er een illegale CF ligt die wordt gebruikt als chantagemiddel?
4) MB's
Alle MB's/DU's/andere hulpjes moeten overzichtelijk weergeven worden in één document. De spelers in dit document betreffen de enige legale clusterfucks, buiten de spelers die in de hoofdstammen zitten.
Er mogen geen nieuwe MB's worden aangenomen binnen 50 velden van het front.
Er mogen geen MB's aan het front worden gelegd om gebruikt te worden voor edelspam. MB's die er al wél liggen mogen tevens niet worden gebruikt om te edelspammen.
MB's of andere hulpaccounts mogen niet tijdelijk in de hoofdstam worden gezet om ze te voorzien van defence.

Tevens is aanvallen op hetzelfde uur en op een gemeenschappelijk target nog steeds gecoordineerd? Volgens mij heb ik ook edels van hem achter andere hun clears gezien al durf ik het niet met zekerheid te stellen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als we dan toch regels tot de puntjes gaan interpreteren is edelspammen het versturen van edels waarbij je enkel de beste laat staan en de slechtere annuleert. Oftewel is het legitiem om edeltreinen, edelclears en edelparen te sturen.

Daarbij is 30 edels peanuts. Vikanov en Vanquisher met 100+ edels dat is spam.
 
Reactiescore
2.433
Als we dan toch regels tot de puntjes gaan interpreteren is edelspammen het versturen van edels waarbij je enkel de beste laat staan en de slechtere annuleert. Oftewel is het legitiem om edeltreinen, edelclears en edelparen te sturen.

Daarbij is 30 edels peanuts. Vikanov en Vanquisher met 100+ edels dat is spam.
Tja dan moeten de regels wel gewoon herschreven gaan worden anders is de essentie van het punt quasi nutteloos. Christa kan je dan easy boosten, full off laten gaan en 50+ splittreinen laten gooien, wat me niet de bedoeling lijkt gezien de afspraken die zijn gemaakt?
 
Bovenaan