Speedronde #5074 - Kataronde (16.11 19:30-22:30)

Reactiescore
575
#5074 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Maandag 16-11-20 19:30
Einde: Maandag 16-11-20 22:30
Scenario: Groen
Kataronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 16-11-20 19:30
* Einde: Maandag 16-11-20 22:30
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 1
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten (grootste dorp) wint!
* Prijs: De winnaar krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: n.v.t. (!)
* Barbarendorpen: ja, 4 per speler
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2000 punten (snelheid: 60%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.5
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: ja, 75 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Edelen is niet mogelijk!
 
Reactiescore
28
Een katawereld, wat houdt dat eigenlijk in?

Het wordt een katawereld genoemd omdat spelers katapulten bouwen om de punten van andere spelers te verminderen. Aangezien de winnaar degene met het grootste dorp is. Je kan daarbij gaan voor het aanvallen van gebouwen die bijvoorbeeld de meeste punten brengen.
 

Deleted User - 366524

Guest
Dankje, zullen we deze speed aankondiging omtoveren naar 2015 reunited?

Nice, ben ik er ook bij.

Al zag ik net wel dat ik nog van ver voor 2015 ben. Volgens mij begon ik in 2007 met tw.


Wat informatie vragen allemaal niet kan teweeg brengen :p

Ik kom na jaren weer eens gluren op TW. Wat mij als eerste opvalt is dat het speedforum compleet dood is. Ik kan me herinneren dat we toentertijd ronde na ronde aan het schelden waren en dat die discussies soms wekenlang doorgingen.
 
Reactiescore
28
Niet zo gek, speed was voor een groot deel toch wel vaste spelers. Op den duur mensen gestopt en dan zakt het gewoon in elkaar.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik kom na jaren weer eens gluren op TW. Wat mij als eerste opvalt is dat het speedforum compleet dood is. Ik kan me herinneren dat we toentertijd ronde na ronde aan het schelden waren en dat die discussies soms wekenlang doorgingen.

Tegenwoordig zit iedereen op Discord, daar vinden op zich nog behoorlijk wat gesprekken plaats. Hele fijne interface en gebruiksvriendelijkheid, vandaar.

Skype is passé. Algemeen Forum wordt ook nog maar mondjesmaat gebruikt om te posten, maar is daarentegen wel erg fijn voor de ronde-aankondigingen en wordt dus nog steeds iedere dag gelezen. Afgaande op het Algemeen Forum lijkt het heel dood hier, maar op Discord valt nog genoeg te beleven.
 
Reactiescore
1.485
Nice, ben ik er ook bij.

Al zag ik net wel dat ik nog van ver voor 2015 ben. Volgens mij begon ik in 2007 met tw.




Ik kom na jaren weer eens gluren op TW. Wat mij als eerste opvalt is dat het speedforum compleet dood is. Ik kan me herinneren dat we toentertijd ronde na ronde aan het schelden waren en dat die discussies soms wekenlang doorgingen.
Gozerd!!!!
 
Reactiescore
196
Nice, ben ik er ook bij.

Al zag ik net wel dat ik nog van ver voor 2015 ben. Volgens mij begon ik in 2007 met tw.




Ik kom na jaren weer eens gluren op TW. Wat mij als eerste opvalt is dat het speedforum compleet dood is. Ik kan me herinneren dat we toentertijd ronde na ronde aan het schelden waren en dat die discussies soms wekenlang doorgingen.

Soo, das lang geleden Mario :D
 
Bovenaan