[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
Ik ben het niet eens dat ik geen eigen verdachten had. Vanaf het moment dat ik inviel heb ik behoorlijk mijn mening gegeven over mensen etc. Alleen de afgelopen twee dagen hebben jullie amper iets van me gehoord. Ten eerste omdat die lynches redelijk vast stonden en ten tweede dat ik vandaag en gisteren gewoon geen tijd had.

Je hebt twee pagina's aan reacties op 104 in totaal. En de voorbije twee dagen waren inderdaad de perfecte om te verdwijnen om even terug naar de achtergrond te gaan na die opvallende verdediging van Anthraxx. Daardoor ben je ook moeilijk te vangen, want sommigen zijn je al vergeten. Dat is wellicht de intentie?

@ItsDash ik weiger Laila op dit moment te lynchen, ja. Niet omdat we koppel zijn, dat is overigens een absurde bewering, maar omdat simpele wiskunde leert dat er geen 4 wolven meer in het spel zitten. Maw, je kan aan deductie doen. Capri is er gloeiend bij, dat lijkt me duidelijk. Daarnaast komen Fam/Dash en CI toch dichter bij een wolf dan Laila wat mij betreft.

Overigens wijs ik je erop dat ook jij eerder voorstander was om Capri te lynchen. Waarop nu niet meer?
 
Reactiescore
1.577
Omdat je weigert laila als wolf een optie te noemen. Je meermaals contact hebt gehad met haar over nietszeggende dingen en je volledige focus op capri hebt. Dat zint me niet.

Dit is manifest onjuist trouwens. Geen idee waarom, maar dit is de tweede keer dat je me woorden in de mond probeert te leggen. Ben jij geïnfecteerd, Dash?
 
Reactiescore
997
Ik zie in laila ook minder een wolf optie dan de anderen. Capricorno en rukurt lijken mij duidelijker. Ik begrijp nonkel jos dus dat hij het voor nu zonde vindt om op laila te gaan, als er 2 meer "bewezen" wolven in ons midden zitten.

Voor mij wordt het sowieso Capricorno of Rukurt.

Calamus en nonkel jos. Misschien moeten wij eens met 3 op één iemand gaan stemmen. Ik denk dat er hier geen enkel goedje is die zal denken dat wij alledrie wolven zijn. Als wij gewoon met 3 op één van deze 2 gaan, dan moeten de andere goedjes wel volgen en komen er misschien wat apen uit de mouw.

Ik stel voor dat jullie mij nu dus volgen op rukurt.
 

DeletedUser17472

Guest
Ze komt enigszins gefrustreerd over maar dat doet ze elk potje goed of slecht

Wel is ze inactiever dan normaal
Ik heb dat uitgelegd. De laatste dagen ben ik er wel maar verdedigen heeft geen zin. Ook dat heb ik al eerder gezegd. Wat ik ook zeg, op wie ik ook stem, wat ik ook doe. Ze zullen me willen lynchen.

Ben jij koppel met fam?
Nee

Laila is koppel met nonkel denk ik. Zie hoe nonkel haar nu weer beschermt.

Dubieuze en laila zijn voor mij op dit moment slechtjes.
 
Reactiescore
1.285
Ik zie in laila ook minder een wolf optie dan de anderen. Capricorno en rukurt lijken mij duidelijker. Ik begrijp nonkel jos dus dat hij het voor nu zonde vindt om op laila te gaan, als er 2 meer "bewezen" wolven in ons midden zitten.

Voor mij wordt het sowieso Capricorno of Rukurt.

Calamus en nonkel jos. Misschien moeten wij eens met 3 op één iemand gaan stemmen. Ik denk dat er hier geen enkel goedje is die zal denken dat wij alledrie wolven zijn. Als wij gewoon met 3 op één van deze 2 gaan, dan moeten de andere goedjes wel volgen en komen er misschien wat apen uit de mouw.

Ik stel voor dat jullie mij nu dus volgen op rukurt.
Kan ik ook mee leven, maar volgens mij zoeken we laila plus de infectie. Ik ga misschien vanavond nog een paar posts op rakelen om jullie te overtuigen, maar anders doen we rukurt wel.
 
Reactiescore
1.577
Ik heb dat uitgelegd. De laatste dagen ben ik er wel maar verdedigen heeft geen zin. Ook dat heb ik al eerder gezegd. Wat ik ook zeg, op wie ik ook stem, wat ik ook doe. Ze zullen me willen lynchen.


Nee

Laila is koppel met nonkel denk ik. Zie hoe nonkel haar nu weer beschermt.

Dubieuze en laila zijn voor mij op dit moment slechtjes.

Waar bescherm ik haar Fam? En rakel gerust quotes op om deze bewering te staven.

En volgens mij heb jij zelf vooral het gevoel dat je in het nauw gedreven wordt. Vertel me eens helder waarom rukurt wel en waarom Capricorno niet?
 

DeletedUser17472

Guest
@ItsDash ik weiger Laila op dit moment te lynchen, ja. Niet omdat we koppel zijn, dat is overigens een absurde bewering, maar omdat simpele wiskunde leert dat er geen 4 wolven meer in het spel zitten. Maw, je kan aan deductie doen. Capri is er gloeiend bij, dat lijkt me duidelijk. Daarnaast komen Fam/Dash en CI toch dichter bij een wolf dan Laila wat mij betreft.
In mijn ogen bescherm je hier toch echt laila. En je kunt wel koppel ontkennen maar ik denk oprecht dat jij koppel bent met haar.
 
Reactiescore
559
Ik heb dat uitgelegd. De laatste dagen ben ik er wel maar verdedigen heeft geen zin. Ook dat heb ik al eerder gezegd. Wat ik ook zeg, op wie ik ook stem, wat ik ook doe. Ze zullen me willen lynchen.


Nee

Laila is koppel met nonkel denk ik. Zie hoe nonkel haar nu weer beschermt.

Dubieuze en laila zijn voor mij op dit moment slechtjes.
lol tis wel duidelijk dat jij en dash hier een link hebben.
dash stuurt en jij volgt
 
Reactiescore
1.577
In mijn ogen bescherm je hier toch echt laila. En je kunt wel koppel ontkennen maar ik denk oprecht dat jij koppel bent met haar.

Enige wat ik zeg, is dat er betere lynchopties zijn. Op basis waarvan denk je dat Laila en ik koppel zijn? Omdat Dash het zegt? Doorheen het potje hebben Laila en ik elkaar genoemd, als verdachten. Dus bewering lijkt me niet heel waarschijnlijk en gewoon een bliksemafleider.

Maar goed, ik ga mee in je gedachtengang Fam. Gaat het om een g/s, een g/g of een s/s koppel? En wie is dan de g of s in het koppel?

Vergeet niet te reageren op het tweede deel van mijn vraag. Waarom rukurt wel en Capricorno niet?
 
Reactiescore
1.577
Ik zie in laila ook minder een wolf optie dan de anderen. Capricorno en rukurt lijken mij duidelijker. Ik begrijp nonkel jos dus dat hij het voor nu zonde vindt om op laila te gaan, als er 2 meer "bewezen" wolven in ons midden zitten.

Voor mij wordt het sowieso Capricorno of Rukurt.

Calamus en nonkel jos. Misschien moeten wij eens met 3 op één iemand gaan stemmen. Ik denk dat er hier geen enkel goedje is die zal denken dat wij alledrie wolven zijn. Als wij gewoon met 3 op één van deze 2 gaan, dan moeten de andere goedjes wel volgen en komen er misschien wat apen uit de mouw.

Ik stel voor dat jullie mij nu dus volgen op rukurt.

Ik ben niet overtuigd van de goedheid van CI, wel van rukurt. Ik denk dat de sleutel in dit potje wordt of jij uit je tunnelvisie op rukurt kan komen.

CI probeert nu voor de tweede dag op rij verwarring te zaaien. Zijn stem staat evenwel nog steeds op Capri, dus dat spreekt voor hem.
 
Reactiescore
559
Eigenlijk niet time,

Ik zal je even meenemen naar mijn gedachtegang:
  • Er zijn 3 rollen die later in het potje wolf worden; infectie, welp en kleine wilde
  • Met Anthraxxis, mike en bappos (als hij wolf blijkt) hebben we dadelijk 3 wolven eruit die naar mijn idee sinds start al wolf zijn (kijkend naar bappos en mike als zekere wolven)
  • Het is een potje met weinig krachtige rollen aan de kant van de goedjes
Vanuit deze 3 feiten betwijfel ik nog een startwolf.

Blijven 2 opties over
Infectie en kleine wilde.

Bij kleine wilde moet er eigenlijk wel een beetje getunneld worden dit heb ik fam niet zien doen. Zoals eerder aangegeven verdenk ik dan andere spelers meer. Fam zou dus enkel wolf kunnen zijn als ze is geïnfecteerd. Dat vind ik geen logische keuze. Fam zat niet op anthraxxis en is bewezen niet de beste wolf.

Ze zou nog koppel kunnen zijn met een wolf, maar dan eigenlijk ook niet met een startwolf want die had haar dan waarschijnlijk aangeraden om op simeco te stemmen.

M.i. eerst mike en bappos. Blijkt bappos geen wolf dan fam nader bekijken. Naast die drie kijken naar de infectie en naar de kleine wilde.
waarom zou dit niet logisch zijn? juist omdat het niet voor de hand ligt zou het een goede keus zijn. ik sluit niks uit.
maar hier probeer je fam al uit de vuurlinie te houden
Van mij part lynchen we fam, maar ik wil dit potje winnen Blond. En aangezien ik ervan overtuigd ben dat we andere eerst moeten hebben ga ik er tegenin.

Het slaat natuurlijk nergens op om fam of mij te lynchen omdat het wel is goed slecht zou kunnen zijn terwijl bappos overduidelijk wolf is.

Ik zie het meer mensen doen. Nonkel zet ook voor bappos capri in het rijtje. Misschien is hij wel de kleine wilde of ben jij het en ben je daarom nu wolf bappos aan het steunen.

Kalmte bewaren goedjes, eerst mike dan bappos en dan verder kijken. Dit is paniek voetbal.
groot woord met voor mij part lynchen we fam.
de volgende zin zwak je hem gelijk weer af.
Dat ben ik ook met je eens, zie ook mijn post in reactie op die post van nonkel, maar dit soort posts als eerst capri lynchen en eerst fam lynchen slaat nergens op vandaar mijn post.

Eerst de zekere wolven eruit. Dit geneuzel over goed slecht is allemaal leuk voor de buhne, maar is denk ik een afleidingstechniek zodat we de echte wolven er niet uit werken.
weer noem je fam hier.
waarom ben jij er zo van overtuigd dat zij goed is?
ze is nergens bewezen, en niemand wordt uitgesloten voor infectie ook zij niet.
 
Reactiescore
1.285
waarom zou dit niet logisch zijn? juist omdat het niet voor de hand ligt zou het een goede keus zijn. ik sluit niks uit.
maar hier probeer je fam al uit de vuurlinie te houden

groot woord met voor mij part lynchen we fam.
de volgende zin zwak je hem gelijk weer af.

weer noem je fam hier.
waarom ben jij er zo van overtuigd dat zij goed is?
ze is nergens bewezen, en niemand wordt uitgesloten voor infectie ook zij niet.
:redface:

ik noem fam omdat men mij aan het framen was op koppel met fam.
vooral bappos was daar debet aan. zoals gezegd had bappos mij echt wel gelunched als hij ervan overtuigd was dat ik een goed slecht koppel was met fam.
dat jij hier op door blijft zagen bevestigd mij enkel meer dat jij wel eens de wolf kan zijn. je gaat verder waar je medewolfje is geëindigd.

Ik ben niet overtuigd van de goedheid van CI, wel van rukurt. Ik denk dat de sleutel in dit potje wordt of jij uit je tunnelvisie op rukurt kan komen.

CI probeert nu voor de tweede dag op rij verwarring te zaaien. Zijn stem staat evenwel nog steeds op Capri, dus dat spreekt voor hem.

Graag een volgorde maken van wie jij verwacht dat de wolf is tussen rukurt, laila en capri.
ik ben bereid je te volgen op capri als we daarna laila lynchen. die is aan het spartelen wat mij betreft.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Je hebt twee pagina's aan reacties op 104 in totaal. En de voorbije twee dagen waren inderdaad de perfecte om te verdwijnen om even terug naar de achtergrond te gaan na die opvallende verdediging van Anthraxx. Daardoor ben je ook moeilijk te vangen, want sommigen zijn je al vergeten. Dat is wellicht de intentie?

Als je denkt dat ik bewust inactief word omdat ik verdachte dingen heb gedaan, ken je me niet zo goed...

Aangezien iedereen ervan overtuigd lijkt te zijn dat er nog een kleine wilde in het spel zit, hier de mensen die niet op Anthrax stemden. Ik denk dat we het er allemaal wel mee eens zijn dat ten tijde van de lynch van dag 5, de mensen die op Anthrax stemden geen wolf waren.
Dat zijn Fam (Simeco), Nonkel (Bappos), Rukurt (CI) en Laila (CI)

Ik kan het met Dash zijn redenering eens zijn dat Fam geen wolf is (deze post).
Nonkel zat zo fel op Bappos dat ik betwijfel of zij medewolven waren. Dan had Nonkel wel geprobeerd de lynch meer een andere kant op te sturen dan hij deed. Is hoogstens onderdeel van een G/S koppel, maar is anders gewoon goedje.
Rukurt is atm heel erg op Fam aan het tunnelen + zijn gedrag tijdens de stemming was opvallend op z'n zachtst gezegd:

ik heb al anthaxxis gesetmd

mijn stem staat al zon halve dag op anthraxxol?

Dit is wel dé manier om niet al te opzichtig een infectiewolf te verdedigen terwijl je tegelijkertijd eraan ontkomt om op die infectiewolf te moeten stemmen. Hij werd er nota bene op gewezen dat zijn stem niet op Anthrax stond en desondanks bleef hij dat volhouden. Op de dag zelf probeert hij ook nog wat verwarring te zaaien (deze post met name) zonder echt een standpunt in te durven nemen. Was ook redelijk laat met stemmen op Bappos.

Ten slotte hebben we nog Laila. Haar timing van stemmen op Simeco viel heel erg gelijk met die van Bappos (ze stemden 1 minuut na elkaar). Dat is zo obvious dat ik mag hopen dat als ze medewolven waren geweest, ze het anders hadden aangepakt (hoewel de wolven dit potje niet echt van tactisch spel getuigen xD). Dus daarmee denk ik dat Laila geen wolfje was op dag 5 en dat is ook niet iemand die geïnfecteerd wordt.

Daarmee is mijn conclusie dat van deze vier mensen Rukurt de grootste kans heeft om wolf te zijn. Niet op Anthrax stemmen terwijl hij deed alsof hij dat wel werd gedaan en daarop werd terecht gewezen. Nu lekker aan het tunnelen op iemand waarvan hij wellicht denkt dat het het makkelijkste slachtoffer is.

Qua infectie zullen we denk ik juist moeten zoeken tussen de mensen die wel op Anthrax stemden.
 
Reactiescore
997
Dit blijf ik toch een heel belangrijke passage vinden hier vlak voor de deadline van de lynch van simeco:

ik stem op calamus incendium
ik heb al anthaxxis gesetmd
wat doe je raar?

Hier reageert rukurt op iets in een discussie, een kwartier voor de deadline.
Net op tijd STEM ANTHRAXXOL

Simeco reageert direct en hoopt dat rukurt hem snel zal volgen op Anthraxxol, omdat Simeco anders zal sterven.
mijn stem staat al zon halve dag op anthraxxol?

Hier zegt rukurt dat hij al lang op anthraxxol gestemd heeft, maar dat klopt niet, hij heeft zijn stem tussendoor veranderd naar Calamus Incendium
Nee op candiu denk ik?

Simeco vraagt bevestiging

Rukurt zegt nee, dus dat hij zeker is dat zijn stem wel degelijk op Anthraxxol staat. Naar mijn mening is hier geen sprake meer van een vergissing.

> door het feit dat Nonkel rukurt de laatste tijd redelijk sterk zit te verdedigen, ben ik er op dit moment van overtuigd dat Nonkel en Rukurt een g/s koppel zijn met nonkel als goedje, die de wolven zoekt, en rukurt als slechtje, die aan nonkel de wolven vertelt.

_____________________

Prima dan zet ik hem alsnog op anthraxxol.


Dash stemt last minute op Anthraxxol. Volgens mij maakt dat Dash op het moment van de lynch van anthraxxol een bewezen goedje, samen met het feit dat hij al door de mytho gezien was of wat was het ook alweer.

Bovendien was het al nacht 5, dus de kans dat er die nacht geïnfecteerd wordt blijft wel klein. Voor dit potje denk ik nog steeds dat Dash goed is.


__________________________
@miketijger vraagje: weet jij zeker dat Simeco een wolf is, of weet jij zeker dat Anthrax géén wolf is?
Anthrax is geen wolf
Duidelijk

Neuh, dat zou niet relevant zijn geweest. Iig, Simeco En ik stel voor dat jij je stem van Anthrax afhaalt en we gaan jagen op wolven.
Lees de laatste pagina eens terug en denk na, denk dat het dan behoorlijk duidelijk is. Tenzij ik niet meer kan nadenken (wat opzich niet eens uit te sluiten valt xD), is Anthrax goed.


Capricorno heeft hier een woordenwisseling met miketijger, de wolf. Ze heeft geen enkele reden om mike te geloven, en mike zit bovendien al in de gevarenzone.

Bovendien zegt ze hier vervolgens:

Candiu

En svp, vertrouw me iig dat Anthrax géén wolf is @Calamus Incendium @simeco @andere mensen die op Anthrax hebben gestemd.

Waarom zouden we haar vertrouwen? Anthraxx is bewezen infectiewolf. Dit is duidelijk een reddingsactie.

__________________________


Calamus bewezen goedje door deze stem.

Overigens heb ik nog ergens een post gelezen waar Fam zegt dat ze 200% zeker is dat simeco een goedje is en dat ze hem 100% vertrouwt. Voor mij maakt dit van fam de inbreker.


______________________________________________________-


Conclusie:

Laatste wolven zijn:


Rukurt
Capricorno

Koppel g/s:

Rukurt en nonkel.

Groetjes, uw BM.

 
Reactiescore
997
Capri, kun je mij even zeggen waarom je dit gezegd hebt:

Capricorno zei:
En svp, vertrouw me iig dat Anthrax géén wolf is @Calamus Incendium @simeco @andere mensen die op Anthrax hebben gestemd.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dit blijf ik toch een heel belangrijke passage vinden hier vlak voor de deadline van de lynch van simeco:





Hier reageert rukurt op iets in een discussie, een kwartier voor de deadline.


Simeco reageert direct en hoopt dat rukurt hem snel zal volgen op Anthraxxol, omdat Simeco anders zal sterven.


Hier zegt rukurt dat hij al lang op anthraxxol gestemd heeft, maar dat klopt niet, hij heeft zijn stem tussendoor veranderd naar Calamus Incendium


Simeco vraagt bevestiging


Rukurt zegt nee, dus dat hij zeker is dat zijn stem wel degelijk op Anthraxxol staat. Naar mijn mening is hier geen sprake meer van een vergissing.

> door het feit dat Nonkel rukurt de laatste tijd redelijk sterk zit te verdedigen, ben ik er op dit moment van overtuigd dat Nonkel en Rukurt een g/s koppel zijn met nonkel als goedje, die de wolven zoekt, en rukurt als slechtje, die aan nonkel de wolven vertelt.

_____________________




Dash stemt last minute op Anthraxxol. Volgens mij maakt dat Dash op het moment van de lynch van anthraxxol een bewezen goedje, samen met het feit dat hij al door de mytho gezien was of wat was het ook alweer.

Bovendien was het al nacht 5, dus de kans dat er die nacht geïnfecteerd wordt blijft wel klein. Voor dit potje denk ik nog steeds dat Dash goed is.


__________________________






Capricorno heeft hier een woordenwisseling met miketijger, de wolf. Ze heeft geen enkele reden om mike te geloven, en mike zit bovendien al in de gevarenzone.

Bovendien zegt ze hier vervolgens:



Waarom zouden we haar vertrouwen? Anthraxx is bewezen infectiewolf. Dit is duidelijk een reddingsactie.

__________________________



Calamus bewezen goedje door deze stem.

Overigens heb ik nog ergens een post gelezen waar Fam zegt dat ze 200% zeker is dat simeco een goedje is en dat ze hem 100% vertrouwt. Voor mij maakt dit van fam de inbreker.


______________________________________________________-


Conclusie:

Laatste wolven zijn:


Rukurt
Capricorno

Koppel g/s:

Rukurt en nonkel.

Groetjes, uw BM.

Ik kan me 100% in deze post vinden
 

Deleted User - 2265087

Guest
Capri, kun je mij even zeggen waarom je dit gezegd hebt:

Dat heb ik in deze post gedaan. Ik wil best toegeven dat het nogal een enorme fout is geweest van mijn kant. Maar verder geen onlogische actie imo.

Verder vind ik het wel fijn dat we op hetzelfde moment op dezelfde conclusie komen wat betreft Rukurt, dus ik stel voor dat we hem vandaag lynchen?

Overigens zeg je in jouw post dat je verwacht dat er geen infectie heeft plaats gevonden dag 5. Waarom denk je dat? Lijkt me juist dat de wolven zich in grote getallen hebben opgeofferd om de infectie te redden. Ze hebben in feite 3 - en mogelijk 4 - wolven opgeofferd om de infectiewolf één dag langer in leven te houden.
 
Bovenaan