Het grote complimententopic

Reactiescore
757
Kunnen we terug on-topic gaan en complimentjes geven aan elkaar? We krijgen meldingen binnen dat het vervelend begint te worden.

Dank jullie wel!
 
Reactiescore
1.918
mooi plaatje milow

complimenten
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik vind het heel aangenam doe zo verder. Als het goed is mag het ook gezegd worden
 
Reactiescore
2.064
Deze discussie is totaal nutteloos. Er is vanavond al een gesprek ingeplanned tussen beide partijen, en ik heb geen zin om op alle moraalriddertjes te reageren. Vanavond zal er dus inhoudelijk een gesprek gevoerd worden tussen beide partijen. @Sebastian Valmont misschien aangezien je niet in Tyrant zit dus ook niet te mengen met mijn manier van leiden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Coldcase:


Had er zo nog openstaan maar werd gekickt door Tom!

@noobteam Wat zijn jullie leeghoofden man. Jullie verwachten een compensatie voor het pakken van een illigale clusterfuck + jullie vallen aan net na de NAP afspraken (ookal hadden jullie verkeerde info).

Nu gaat Salt dorpen weggeven aan DC en jullie beweren nog steeds dat leden van ALONES niet voor jullie spelen terwijl ze gewoon doorheen jullie clusters bb's lopen te edelen.

Wat makkelijk scoren doe jij hier. Al je aanvallen dateren nadat Coldcase uit Juvy! is gezet.

1606129879503.png

Het moment dat Night Train het dorpje pakte zat Coldcase nog een Juvy!. Toeval of niet?

1606130060911.png

1606130124839.png

Op 17 november geeft de gebruiker Rarwghhh aan dat Juvy een MB stam is van Defect, de stam die jullie gerecruit hebben en waar alle desbetreffende MB's gewoon zijn overgehevelt. Nergens ontken jij in jouw post of in een latere post dat Juvy! niet is verbonden met Tyrant. Coldcase was gewoon een MB van THC en is niet door THC ontslagen. Het enige wat Coldcase heeft gekregen is een zeer suggestieve PM van TAS waar geeneens zijn ontslag is aangeduid. Tot zover een "illegale CF", gewoon een dik legale CF dat is gekomen door de laksheid van TAS.
 
Reactiescore
2.064
Goh de leiding die de boel loopt te bedonderen vindt de discussie over zijn doen en laten nutteloos. Wie had dat nou gedacht.

Ik sta direct in contact met de tyrant leiding, dus ja het is nutteloos. Zeker als er een gesprek is ingeplanned.

Daarnaast irriteer ik me kapot dat jullie gelijk met dingen naar het AF komen omtrent chicco en man0war, voordat er naar mij gekomen is. Natuurlijk is dit nooit onze intentie geweest, en begin deze manier van stoken zat te worden.
 
Reactiescore
241
Wat makkelijk scoren doe jij hier. Al je aanvallen dateren nadat Coldcase uit Juvy! is gezet.

Bekijk bijlage 24847

Het moment dat Night Train het dorpje pakte zat Coldcase nog een Juvy!. Toeval of niet?

Bekijk bijlage 24849

Bekijk bijlage 24850

Op 17 november geeft de gebruiker Rarwghhh aan dat Juvy een MB stam is van Defect, de stam die jullie gerecruit hebben en waar alle desbetreffende MB's gewoon zijn overgehevelt. Nergens ontken jij in jouw post of in een latere post dat Juvy! niet is verbonden met Tyrant. Coldcase was gewoon een MB van THC en is niet door THC ontslagen. Het enige wat Coldcase heeft gekregen is een zeer suggestieve PM van TAS waar geeneens zijn ontslag is aangeduid. Tot zover een "illegale CF", gewoon een dik legale CF dat is gekomen door de laksheid van TAS.

Hier ga ik geeneens op reageren. Ik zeg meermaals meerdere bewijsstukken te hebben. Aangezien er niets nuttig vanuit NT hun kant gestuurd wordt hierover gaan wij dit ook niet meer doen. Daarvoor ga ik zeker niemand kicken van het account.

Ik heb inderdaad niet op alles gereageerd destijds omdat het daarover toen niet ging? Het ging over de vergelijking Kiektaj met Eelke (die wel nog MB is inderdaad).

TAS is niet de enige die PM's heeft gestuurd richting Coldcase. Wij hebben meermaals een PM gestuurd zonder antwoord (wel gelezen).
 
Reactiescore
253
Wat makkelijk scoren doe jij hier. Al je aanvallen dateren nadat Coldcase uit Juvy! is gezet.

Bekijk bijlage 24847

Het moment dat Night Train het dorpje pakte zat Coldcase nog een Juvy!. Toeval of niet?

Bekijk bijlage 24849

Bekijk bijlage 24850

Op 17 november geeft de gebruiker Rarwghhh aan dat Juvy een MB stam is van Defect, de stam die jullie gerecruit hebben en waar alle desbetreffende MB's gewoon zijn overgehevelt. Nergens ontken jij in jouw post of in een latere post dat Juvy! niet is verbonden met Tyrant. Coldcase was gewoon een MB van THC en is niet door THC ontslagen. Het enige wat Coldcase heeft gekregen is een zeer suggestieve PM van TAS waar geeneens zijn ontslag is aangeduid. Tot zover een "illegale CF", gewoon een dik legale CF dat is gekomen door de laksheid van TAS.

Wat een matige argumentatie, zeg. Omdat @IMakeYouHappy iets op het AF niet ontkent, wat nota bene een randzaak was in de discussie, gaan jullie er meteen vanuit dat Juvy! verbonden is met ons. Dat is wel heel makkelijk hoor.
 
Reactiescore
241
Ik sta direct in contact met de tyrant leiding, dus ja het is nutteloos. Zeker als er een gesprek is ingeplanned.

Daarnaast irriteer ik me kapot dat jullie gelijk met dingen naar het AF komen omtrent chicco en man0war, voordat er naar mij gekomen is. Natuurlijk is dit nooit onze intentie geweest, en begin deze manier van stoken zat te worden.

Rene, wij beginnen je kindjes in Salt ook beu te worden. Je bent niet alleen :)
Succes vanavond! Doe Jordi de groeten en zeg dat Norey op delete staat zoals afgesproken!

Maar waarom zouden wij rechtstreeks naar jou moeten komen als NT niet eens met de leiding wil spreken? Ik zie hier gewoon een voorkeursbehandeling!!!!
 
Reactiescore
2.039
Ik sta direct in contact met de tyrant leiding, dus ja het is nutteloos. Zeker als er een gesprek is ingeplanned.

Daarnaast irriteer ik me kapot dat jullie gelijk met dingen naar het AF komen omtrent chicco en man0war, voordat er naar mij gekomen is. Natuurlijk is dit nooit onze intentie geweest, en begin deze manier van stoken zat te worden.
Volgens mij staat het ons vrij om commentaar te leveren op een ieder, net zoals jullie dat destijds ook nodig vonden omtrent het murus verhaal. Niet gek ook dat wij ermee naar het AF gaan als het al even bezig is, als we op jou moeten wachten zijn we zo weer een dag verder.

Het valt mij overigens op dat elke keer wanneer er commentaar is op je manier van leiding geven, je zegt dat wij ons er niet mee moeten bemoeien. Je begrijpt hopelijk dat dit niet zo werkt?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Hier ga ik geeneens op reageren. Ik zeg meermaals meerdere bewijsstukken te hebben. Aangezien er niets nuttig vanuit NT hun kant gestuurd wordt hierover gaan wij dit ook niet meer doen. Daarvoor ga ik zeker niemand kicken van het account.

Ik heb inderdaad niet op alles gereageerd destijds omdat het daarover toen niet ging? Het ging over de vergelijking Kiektaj met Eelke (die wel nog MB is inderdaad).

TAS is niet de enige die PM's heeft gestuurd richting Coldcase. Wij hebben meermaals een PM gestuurd zonder antwoord (wel gelezen).

En toch reageer je? Ik zie nergens een duidelijk bewijsstuk die erop zou wijzen dat het geen MB meer is. Zoals ik al zei je screens slaan nergens op omdat toen Coldcase al uit Juvy gekickt was, tot die tijd was het gewoon een MB van THC die nooit gekickt is en die in een MB stam van Tyrant zat.

Aangezien begrijpend lezen niet je sterkste punt is zal ik gebruik maken van vetgedrukte woorden.

In dat bericht leek het heel anders. Wat een man ben ik toch? Misschien moet je eerst eens kijken naar je stamgenoten die deze hele discussie begonnen. Terwijl zij zelf geen recht van spreken hebben.
Et Murus die zelf dus blijkbaar ook Dien-o had geinternt, maar omdat dat niet gelukt is. Is het nu huilen geblazen op het AF en een Melvin die praat over kwaliteit van de wereld.
Alsjeblieft, houd toch eens op man.



Ahh, dus als Kiektjai als MB was aangenomen, was dat wel correct geweest?
Want volgens mij was Juvy de MB stam van Defect.

Hierboven is de quote waar jij op reageerde en hieronder is wat jij zelf zegt.

Ten eerste post ik voor mezelf. Graag laat ik anderen dus ook posten voor hunzelf.

In de laatste alinea verwar je toch enorm veel zaken volgens mij. Eelke met Kiektaj vergelijken kan je echt gewoon niet doen.

Eelke speelt gewoon nog door, Kiektaj niet.
Eelke geeft geen VV aan ons, Kiektaj wel aan Salt.
Eelke zit niet in een stam die wij momenteel aanvallen. Kiektaj wel in eentje dat door Salt wordt aangevallen.

Ga zo maar door... Te belachelijk sorry

Mijn punt is dat jij nergens ontkent dat Juvy niet bij jullie hoort. Wat je dus nu wil zeggen is dat MB's van Tyrant vaker in random stammen worden gestopt met leden die geen enkele banden hebben met Tyrant?

Sorry maar letterlijk alles wijst erop dat jullie gewoon uitermate slordig zijn geweest. En anders kom is met concrete bewijzen in plaats van bewijzen die nergens op slaan.
 
Reactiescore
1.892
Deze discussie is totaal nutteloos. Er is vanavond al een gesprek ingeplanned tussen beide partijen, en ik heb geen zin om op alle moraalriddertjes te reageren. Vanavond zal er dus inhoudelijk een gesprek gevoerd worden tussen beide partijen. @Sebastian Valmont misschien aangezien je niet in Tyrant zit dus ook niet te mengen met mijn manier van leiden.
Wat is dit nou weer voor ontzettende drogreden? Sinds wanneer is dit W76 wereldforum het Tyrant-Salt forum geworden? Verder snap ik best dat er vraagtekens worden gesteld bij je wijze van leiden als je hier openbaar word ondermijnd door zulke fantastische propagandakanonnen als een Noobteam - notabene uit eigen gelederen. Mijn god, wat een vertoning. Kan er wel om lachen!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Wat een matige argumentatie, zeg. Omdat @IMakeYouHappy iets op het AF niet ontkent, wat nota bene een randzaak was in de discussie, gaan jullie er meteen vanuit dat Juvy! verbonden is met ons. Dat is wel heel makkelijk hoor.

Dat is niet mijn enige argument? Hoe wordt heel toevallig Coldcase gekickt uit Juvy op dezelfde dag dat NT dat dorp pakt? En daarna heel snel opgeruimd door Tyrant omdat jullie nu wel de urgentie zien om MB's op te ruimen? En jullie zijn de partij die met een beschuldiging komen dat het illegale CF is. Bewijs dan is met concrete bewijzen het tegendeel.

Deze vraag heb ik al 5 keer gesteld. De rest ga ik inderdaad niet meer beantwoorden.

SMAKELIJK IEDEREEN!!!!

Jij claimt het volgende:
Ik zeg meermaals meerdere bewijsstukken te hebben.

Laat zien dan. Zo moeilijk is het toch niet?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is niet mijn enige argument? Hoe wordt heel toevallig Coldcase gekickt uit Juvy op dezelfde dag dat NT dat dorp pakt? En daarna heel snel opgeruimd door Tyrant omdat jullie nu wel de urgentie zien om MB's op te ruimen? En jullie zijn de partij die met een beschuldiging komen dat het illegale CF is. Bewijs dan is met concrete bewijzen het tegendeel.

Al onze moraalbrekers zitten in de stammen Czar en Pony. Met Juvy zijn geen banden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Al onze moraalbrekers zitten in de stammen Czar en Pony. Met Juvy zijn geen banden.

Dus het is puur toeval dat Coldcase luttele uren na de CF van NT gekickt werd uit Juvy? En er gelijk na de kick is opgedoken door Tyrant? En aangezien Juvy een MB stam is die samenwerkte met Tyrant gerecruite leden van Waste is het direct aan hun medegedeeld dat zij niet meer MB's zijn van de oud Waste-leden?
 
Reactiescore
864
Dus het is puur toeval dat Coldcase luttele uren na de CF van NT gekickt werd uit Juvy? En er gelijk na de kick is opgedoken door Tyrant? En aangezien Juvy een MB stam is die samenwerkte met Tyrant gerecruite leden van Waste is het direct aan hun medegedeeld dat zij niet meer MB's zijn van de oud Waste-leden?

Het is zelfs besproken met de leiding: wij zouden de mbs in vaste stammen zetten en voor beide stammen een overzicht maken wie nou daadwerkelijk de mbs zijn. Is gewoon een vervolg van een directe handeling.
 
Bovenaan