GA End-game editie

Reactiescore
2.064
om af te trappen


Welk account zal zich het meest gaan bewijzen?
Dit is voor mij een battle tussen de zuid accounts, Mienmaaiers en Do Not Eat Yellow Snow, beide 2 topteams. Ik ken het account Mienmaaiers echter niet zo goed van vorige werelden/ervaringen dus kies ik even voor snow. In de zuid RIM ligt echt sick veel groeimogelijkheid om de komende maanden door te hakken. Hiernaast een groot mooi front met een tegenstander die ongeveer dezelfde grootte front heeft. Snow gaat hier hopelijk echt slayen, netzoals ze op w73 hebben gedaan en ben erg benieuwd naar dit team.

Welk team zal zich het meest gaan bewijzen?
Team Noire heeft echt een sick team, met vele toppers. Jordi en Jeremy die erg sterk tactisch zijn + veel ervaring hebben. Tom en Brian, twee toppers en goede vrienden van me die zowel aanvallend als defensief erg uitblinken. Laurens die misschien wel de beste deffer van TW.nl is. Een erg balanced team die het ver gaat schoppen.

Wil toch ook even een account van Salt benoemen, Night Train. Deze gasten doen het al werelden lang erg sterk, en nu duimhoofd erbij is gekomen kan dit niet meer fout gaan. Deze wereld hebben ze ook al samen met why not, laten zien dat ze niet onderschat mag worden.

Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Salt en Tyrant gaan denk ik gelijkwaardig op. Hoewel Salt vaak New gen wordt genoemd, vind ik dit juist totaal niet en denk ik dat het redelijk in evenwicht is met Tyrant. Ik denk dat beide stammen dezelfde ervaringen bezitten en hiernaast redelijk dezelfde kwaliteiten. Dit is echt potentie tot weer één van de betere werelden van tw.nl van de laatste jaren, en ik hoop dat de instellingen dit niet verpesten.

Welk team gaat OFFENSIEF het meest laten zien?
Schedel en Calamity zijn binnen Salt denk ik offensief echt twee ijzer sterke accounts. Om even een aantal namen te pakken, Joachim, Zidan, Mathieu, Mats en Warre zijn allemaal erg sterk en kunnen ziek goed plannen. Daarnaast bezitten deze accounts nog een aantal top spelers die dit alleen maar zullen versterken.

Welk team gaat DEFENSIEF het meest laten zien?
Der Stolz der Zukunft is echt wel een sterk account. Ik heb deze spelers op w72 ook tegen me gehad, en ze zijn denk ik ook erg gegroeid. Top spelers die het leuk gaan doen deze wereld, ben echt benieuwd boys :)

Welke individuen gaan zichzelf het meest laten zien in stambelang?
Qui intus Diaboli is voor mij binnen Salt echt een belangrijke schakel die voor iedereen door het vuur gaat. Denkend aan de stam zijn ze echt perfect, en hun eigen groei lijd hier zeker niet onder.

Wat wordt de top 3 aan het eind van de rit?
Wanneer salt wint, (ik moet vertrouwen hebben in me boys, dus ga er zeker van uit)
- Do not eat yellow snow
- Schedel
- Night Train

Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?
Kyuka, Melvin is gewoon tactisch echt sterk. Niet iedereen kan het waarderen, en soms ik ook niet, alleen is die gewoon echt een goede gast met een sterke mening. Ik denk dat Kyuka één van de accounts gaat zijn, waarmee Salt het het lastigst gaat krijgen.

Als je kijkt naar je (toekomstig) directe front, wat zijn je verwachtingen?
Stolz is een leuke uitdaging, en ik hoop dat ze door die CF"s soms ook even bij Shelby langs komen :)
Ik hoop dat het een mooie clean fight word, die lekker over en weer gaat tbh.

Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?
Dit moet Calamity zijn, Joa is graag op vakantie

Voor welk account heb je het meeste respect, kies 1 van je stam en 1 van je tegenstander.
Et murus > Sean is echt een goede gast en gaat voor iedereen door het vuur. Kan zelf erg goed en actief spelen en is ijzersterk
Cacturne > Top account met enkele goede spelers, en wat mindere



Helaas dat ik dit laatste stukje moet doen Tom, maar ik laat me niet kennen en doe het gewoon:


Schedel vs Noire
Qui vs Reol
NT vs Kyuka
What the duck vs Stolz
Why not? vs Deceiver
TNP vs murus
Shelby vs ATL
.Inevitable vs TAS
Yellow snow
vs Mienmaaiers
Cacturne vs TDM
Mashup Vs Vanquisher

Schedel
vs Deceiver
Qui vs Murus
NT
vs ATL
WTD vs TAS vs Snow
Cacturne
vs Vanquisher

Schedel vs Murus
NT vs Snow vs Cacturne

Schedel vs NT
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
alsof cockturne zou winnen van vanquisher zeg. Die mannen zijn ziek noob
 
Reactiescore
449
Reactiescore
1.918

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat een kut idee Tom, maar vooruit:

Welk account zal zich het meest gaan bewijzen?
Abusing the Law zal dit zijn aan de kant van Tyrant. Een account wat een beetje op een hoek ligt, maar wel een cluster heeft waarmee je veel kunt doen en gevaarlijk zult zijn. Zullen op zeker meerdere massa’s gaan deffen, maar ook genoeg initiatief nemen om de wereld in noord te kantelen.

Bij Salt zal dit gezien ligging, mogelijkheden en grootte waarschijnlijk één van hun core-accounts zijn. Mijn verwachting gaat dan uit naar Night Train gezien eerder ervaringen met dit team, flinke slagkracht en de hoeveel ekkies die deze gasten er iedere wereld weer doorheen pompen.

Welk team zal zich het meest gaan bewijzen?
Aan de kant van Salt ga ik hier voor The Night Pharmacy. Het originele team is op W73 flink door het ijs gezakt, net zoals hun nieuwe toevoegingen Ben en Erik op W71 gedaan hebben. Juist daardoor denk ik dat er voor hen meer drang is omzichzelf te bewijzen dan voor andere.

Mienmaaiers: Op wereld 73 hadden ze het lastig tegen de legende, maar op W76 mogen ze als jonge padawans aan zijn zijde strijden. Ik verwacht dat dit ze beter af zal gaan, aan gebrek aan motivatie zal het in ieder geval niet liggen. Een zeer actief, gedreven team wat planmatig te werk gaat en in rap tempo zich onderin de wereld gevestigd heeft. Ook Yellow Snow is ondanks de in beginsel flinke voorsprong ingehaald, waarvoor complimenten.

Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Salt denk ik. New-gens hebben vaak meer motivatie. Ook zal die leeftijd daar waarschijnlijk lager liggen dan bij ons, dus zullen ze vaker een dagje vrij hebben.

Welk team gaat OFFENSIEF het meest laten zien?
Calamity vanaf de kant van Salt. Goede offer die vaak de planningen uitdenkt. Ook meer toren ervaring dan de meeste spelers. Heeft in Noord met zijn recruits een flinke overmachtspositie gecreëerd welke hij deze wereld zal uitbuiten.

Vanaf Tyrant kant ga ik voor Deceiver of the Nine. Old-skool team wat oudere tactieken gaat gebruiken op een nieuwere wereld. Ik ben zeer benieuwd hoe dat in combinatie met deze speed en toren gaat werken.

Welk team gaat DEFENSIEF het meest laten zien?
Noire, puur om Laurens. Heeft zich een keertje verkeken op de speed en verloor toen 6 dorpen. Wordt nu door meerdere gasten daarop bekritiseerd en er wordt wat gegrapt, maar het merendeel van die spelers had waarschijnlijk zijn vv bij Laurens neergelegd als hij eenzelfde aanval kreeg. Daarbij is 6 dorpen verliezen geen mega aantal op zo’n account. Ik ken gasten die nu tof doen die met 6 directe frontdorpen er al meer verloren.

Vanaf Salt kant zal dit voor Absurd gelden. Volgens mij speelt hij nu op Yellow Snow (denk ik?). Op W73 had ik een hoge pet van zijn defwerk op, in tegenstelling tot zijn leiderscapaciteiten. Doet er echter niets van af dat dit een prima speler is.


Welke individuen gaan zichzelf het meest laten zien in stambelang?
Salt: René, Rik, Matthi en Mathieu.

Tyrant: Dirk, Sean, Laurens, Noah en Thomas.


Wat wordt de top 3 aan het eind van de rit?
Als Salt wint:
Yellow Snow, Qui Intus en Schedel

Als Tyrant wint:
Noire, REOL en Mienmaaiers

Welke accounts van de tegenstander, acht je als meest gevaarlijk?

Night Train. De combinatie van veel pakketjes + goed kunnen timen en een cf-muur die eerder op 20 staat dan Joachim klaar zou zijn bij de eerste keer is een gevaarlijke.

Als je kijkt naar je (toekomstig) directe front, wat zijn je verwachtingen?
Paar x 200 tot 400 edels deffen wss. Ook paar x 200 tot 400 edels sturen. Kijken wie het eerst een keertje niet online is in de nacht en die verliest.

Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?

Flex natuurlijk. Als je verwacht dat hij meer dan 20 aanvallen gaat dodgen zit je verkeerd.

Voor welk account heb je het meeste respect, kies 1 van je stam en 1 van je tegenstander.
Binnen de stam voor Et Murus, gewoon een goed team met Sean aan het roer. We weten natuurlijk allemaal dat Wesley binnenkort weer actief is en snoeihard gaat nachtblitzen.

Binnen Salt voor Yellow Snow en Absurd, enige van Pit die bleven strijden ondanks dat de rest de benen nam. Echter zijn het wel losers natuurlijk <3.

2. Battle

Gebaseerd op frontjes:

Cacturne vs TimeDoesMatters
Mashup vs Paddington
Calamity vs Abusing the Law
Shelby
vs Stolz
Night Train vs TAS
Why Not? vs Noire
.Inevitable vs REOL
Schedel
vs Deceiver
What The Duck vs Murus
Qui Intus
vs Kyuka
The Night Pharmacy vs Mienmaaiers

---------------------------------------------------

Cacturne vs Paddington
Shelby vs Abusing The Law
Night Train vs Noire
Schedel
vs REOL
Qui Intus vs Murus
Yellow Snow
vs Mienmaaiers

----------------------------------------------------

Cacturne vs Shelby
Schedel vs Noire
Yellow Snow vs Murus

----------------------------------------------------


Shelby vs Noire vs Murus
 
Reactiescore
319
Welke stam gaat zich het meest bewijzen?
Salt denk ik. New-gens hebben vaak meer motivatie. Ook zal die leeftijd daar waarschijnlijk lager liggen dan bij ons, dus zullen ze vaker een dagje vrij hebben.

Sinds wanneer is zoiets leeftijdsgebonden?
Welk team gaat er als eerst '' op vakantie '' ?
Flex natuurlijk. Als je verwacht dat hij meer dan 20 aanvallen gaat dodgen zit je verkeerd.
Ik ken geen account dat Flex heet binnen Salt. Verklaar u nader?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan