Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Misschien was mijn reactie wel om haps uit te lokken

Of het resultaat van jouw opvliegende karakter wat het niet kan hebben dat iemand iets zegt wat niet positief is.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wat eten we vanavond? Wel trek in een HAPje

Ik heb nog een restje spaghetti bolognese, maar echt genoeg om mijn vraatzucht te stillen was het niet, dus ik vond in de appie nog een schnitzel met 35 procent korting.

is dat een combinatie? nee

ga ik het met smaak eten? ja
 
Reactiescore
5.686
Misschien was mijn reactie wel om haps uit te lokken
Je plaatste deze opmerking al eens eerder, dus volgens mij zit er wel degelijk een kern van waarheid in (in jouw ogen).
 
Reactiescore
1.918
Ik heb nog een restje spaghetti bolognese, maar echt genoeg om mijn vraatzucht te stillen was het niet, dus ik vond in de appie nog een schnitzel met 35 procent korting.

is dat een combinatie? nee

ga ik het met smaak eten? ja
Amen meneer, lekker niks aantrekken van de voedselcritici
 
Reactiescore
2.064
Kern van waarheid zit er natuurlijk wel in, dat zal ik niet ontkennen
 
Reactiescore
241
Gelukkig kun je jezelf nu bewijzen hoe goed je bent ;)

Is een topaccount hoor!

149 dorpen:
- 70 van doormiddel van BB's te edelen
- 30 van Noctem

Is ook gewoon ongeveer 2/3de van de dorpen gratis verkregen van wat ik zie :)
Is gewoon even 'erg' of zelfs 'erger' dan Noire... Congrats!
 
Reactiescore
2.878
Shelby flop. Meer co's dan dorpen.
 
Reactiescore
1.365
Of het resultaat van jouw opvliegende karakter wat het niet kan hebben dat iemand iets zegt wat niet positief is.
Sorry Mel, maar dit kun je ook wel een beetje omdraaien man..Sorry
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sorry Mel, maar dit kun je ook wel een beetje omdraaien man..Sorry

. Si feitisop tein taw tgez stei dnamei tad nebbeh nak tein teh taw retkarak ednegeilvpo wuoj nav taatluser teh fO
 
Reactiescore
1.365
Wellicht dat hij het daarom wel goed weet Chris? Dat of hij heeft teveel Dr.Phil gekeken.
Wss t 2de kyly :p
. Si feitisop tein taw tgez stei dnamei tad nebbeh nak tein teh taw retkarak ednegeilvpo wuoj nav taatluser teh fO
Teeering jantje, niet zo piepen noobke anders krijg je klapjes!
 
Reactiescore
2.064
Gelukkig kun je jezelf nu bewijzen hoe goed je bent ;)

Niet nodig, vind me zelf niet “goed”.


Daarnaast shelby wel top account, doen mee om de titel meeste intern en bb. Bedankt dat je het heb uitgezocht!
 
Reactiescore
5.686
Thomas “CF” Shelby Jr.
 
Reactiescore
420
Als jij denkt dat ik dat uitzoek dan ben je ook heel mis hoor! Ik kijk waarover het gaat hier en roep maar wat.
 
Reactiescore
490

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Om nog eventjes te reageren op de posts die ik dit weekend even links heb laten liggen:

Zijn die helder geworden door hoor en wederhoor of door aannames?

Volgens mij worden er gewoon obivous interns uit gepakt. Wat vooral niet objectief is, is het feit dat er bij genoeg accounts interns (meestal wat kleinere) niet opgenomen worden terwijl dat wel interns waren maar simpelweg niet zichtbaar waren. Maargoed, de discussie gaat hier ook totaal niet over. Als er daadwerkelijk een intern ten onrechte gemarkeerd wordt, zijn er genoeg mensen die het kunnen corrigeren.

Als je 83,9% van je account via barbarendorpen en interns gepakt heeft is dat gewoon een schandalige prestatie. Zeker als je dan de enige speler die weerstand had kunnen bieden internt, is dat natuurlijk best wel wack.

Daarom is Noire ook niet een stapje verder gegaan dan TNP, want TNP had simpelweg niet meer internmogelijkheden voordat hij met Tyrant frontte dan dat hij heeft aangegrepen.

Ik begrijp je visie overigens, maar er zijn meer invalshoeken die erbij komen kijken. Interns zijn ook niet zwart-wit en puur op aantallen of percentages beoordelen vind ik dan ook subjectief. Laat ik voorop stellen dat een percentage 84% op papier heel hoog is, en het enige wat je terecht kunt stellen is dat een account weinig moeite heeft hoeven doen voor haar eigen dorpen. Maar toch blijft het subjectief, omdat er altijd relativerende factoren aanwezig zijn. We zien deze trend van hoge interngehaltes met barbaren erbij gerekend namelijk op veel meer accounts, en met name accounts die in de rim liggen. In de rim ervaar je nu eenmaal meer last van 20:1 dan normaal, in hoeverre valt een hoog barbarengehalte de accounts zelf aan te rekenen? Immers bestaan Snow, Cacturne, TDM, Perijn en QQEEZZ inmiddels uit minimaal voor 75% uit BB's als ik niet verkeerd zit. Dit heeft niet zoveel te maken met geen uitdaging op willen zoeken, maar dat de uitdaging in hun omgeving juist ontbreekt. Zodoende kiezen accounts voor zulke keuzes, can't blame them. In het geval van TNP snap ik bijvoorbeeld de BB's echt wel, en ik begrijp óók dat het internen van MOA een onnodige keuze was. Maar dan betrek ik Noire en Schedel er maar weer even bij. Beide accounts bestaan niet voor 84% uit intern maar eerder rond de 65%. Het is ook echt wel te zien dat zowel Noire als Schedel ook daadwerkelijk goede acties opgezet hebben en winsten op een frisse manier gepakt hebben. Schedel op bijvoorbeeld iets prominentere namen als Cacturne, PP Abusing en Interdictum, Noire heeft stevige winsten gepakt op bepaalde rimstammen die wat minder bekend zijn, maar zo hebben beide accounts ook daadwerkelijk tot een zekere hoogte moeite gedaan voor hun dorpen. De overeenkomst tussen deze twee accounts én TNP is dat ze alledrie hun sprint naar het front op vergelijkbare wijze gedaan hebben; TNP via intern MOA, Noire via intern TDM/Perijn, Schedel via intern Verderado/NLH. En dat zijn gelijk de interns met impact.

Om vervolgens een deel twee toe te voegen, binnen het interngehalte van Noire en schedel is het aantal barbs verwaarloosbaar. Dat betekent dat hun intern ook nog eens voor 2/3 uit uitsluitend spelersdorpen bestaat. In het geval van een TNP is het percentage spelersdorpen zo'n 50% als je de factor bb's weghaalt. In dat opzicht hebben schedel en Noire een groter gehalte impactvolle interns. Vanuit dat opzicht reken ik het die accounts ook meer aan dan een TNP. Weliswaar hebben de accounts wél meer gepresteerd op de wereld in de vorm van dorpen pakken, maar tegelijkertijd hebben hun interns wel meer negatieve invloed op de wereld gehad dan TNP. Juist in de core heb je ook meer kansen op dorpen op een nette manier pakken omdat 20:1 behoorlijk minder heerst. En zelfs dit verhaal is nog steeds subjectief, want je kunt de spelersinterns zelf ook relativeren; je zou bijvoorbeeld nog het argument aanvoeren dat interns via een MB (Vanquisher bv) minder zwaar wegen dan interns aan het front of dat Schedels intern minder zwaar weegt omdat het in zekere zin een anticipatie was op het beleid van Tyrant (dit zijn voorbeeldargumenten, niet bedoeld om een discussie over te starten).

Zo kunnen we allemaal op elkaar bitchen over elkaars interns, maar beide stammen hebben meer gemeen dan je misschien zou denken. Overigens zit zowat iedereen wel boven een intern percentage van 50%+ als je barbs erbij rekent. Als ik bijvoorbeeld jouw account pak, Melvin; ik kom uit op een internpercentage van circa 70% (correct me if I'm wrong) en zonder BB's bijna 50%. Dat is óók een heel hoge score die spelersintern van TNP zelfs zo goed als matcht. Echter heb je op het front zelf wel netjes alles veroverd, dus jouw interns hebben minder impact gehad dan de drie andere namen die ik hierboven noemde. Snap je het plaatje, dat interns niet enkel te beoordelen zijn op basis van statistieken? Dat een account dat 90% bestaat uit BB's minder impact op de wereld kan hebben dan een account dat 65% van de dorpen via spelersintern heeft verkregen?

Kortom, als je puur kijkt naar het oogpunt van prestatie zou ik je zeker gelijk geven, maar ik bekijk het toch liever vanuit de relativerende kant. Niet ieder account krijgt immers dezelfde kans op goed presteren in deze fase. Dat komt vooral in de eindfase als we de 1v1 écht gaan uitvechten :wink: Dus om die reden vind ik het niet geheel fair om het op die manier het AF op te gooien.
 
Bovenaan