Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik speel liever de late game tegen jullie, daarnaast voel ik me vereert dat jullie zo op Salt letten!

Leuk die vergelijkingen van wie heeft de meeste interns, misschien moeten we m ook allemaal even uit onze broek halen! Wie heeft de langste!!!

Stop toch met het intern gejank en lets fight in game!

Dat is nou juist het probleem.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Lekker eenzijdige discussie weer. Still waiting tot het besef komt dat beide stammen de grens overgaan en er niet één kant op gekeken hoeft te worden :biggrin:

laat ik voorop stellen, ik zou barbarendorpen zeker niet tot de categorie interns rekenen op deze wereld. Het uitbouwen is namelijk al een zware factor waardoor je geen direct voordeel haalt uit barbarendorpen edelen. Een heel aantal spelers kiezen hiervoor, omdat er 1) overwegend veel moraal is op de wereld 2) 20:1 je keuzes sterk in kan perken en 3) de snelheid hier zo hoog ligt dat het niet raar is dat je edels er sneller bij komen dan je kwijt kunt, ook met goed offen en je het overschot daarom op bb's dumpt.

Als ik kort kijk naar de accounts, denk ik dat je snel moet stoppen met aantallen of procenten bekijken. Ik kan het ook gaan doen en dan kom ik tot de conclusie dat schedel op 170 interns zit (@lord-toms je maakte kleine berekeningsfout), Noire 200, wat neerkomt op zo'n 65% intern voor beide heren, iig in die range. Met als kanttekening dat beide partijen amper barbaar hebben gepakt.

TNP of Snow hebben misschien hogere percentages met barbarendorpen erbij opgeteld. Stolz overigens ook. Maar fuck barbarendorpen. Soms kun je niet anders, Snow is gewoon een erg slecht voorbeeld om internkwestie aan te kaarten. TNP kan ik zeker mee inkomen, MOA had bijvoorbeeld niet gehoeven, maar dat geldt voor meerdere heren hier. Het verschil tussen Salt en Tyrant hierin zal vrij verwaarloosbaar zijn, we kunnen prima voor aantal individuen berekenen op hoeveel interns ze zitten, maar we kunnen ook de ganse discussie skippen en beseffen dat we twee grote internstammen zijn met beide leden die er schuldig zijn, de een meer dan de ander. We hebben het er mee te doen heh.

Dat is nou juist het probleem.

Op de eindstreep staat Salt wel stevig voor op Tyrant zelf (kleine 50 dorpen), om wat nuttigere stats erbij te halen :cool2:
 
Reactiescore
2.039
Natuurlijk moet je bbs daar wel onder rekenen. Het gaat namelijk om gratis dorpen en last time i checked, vechten bbs niet terug. Hoe winstgevend het mag zijn op bepaalde instellingen, het is gewoon een free dorp.
 
Reactiescore
2.878
Het schitteren van afwezigheid van de naam Quintus zegt mij genoeg.
 
Reactiescore
1.228
Reactiescore
2.878
Reactiescore
420
Binnenkort ook een hele hoop internen. Alle dorpen van Schedel is een hoop werk.
 
Reactiescore
1.228

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Natuurlijk moet je bbs daar wel onder rekenen. Het gaat namelijk om gratis dorpen en last time i checked, vechten bbs niet terug. Hoe winstgevend het mag zijn op bepaalde instellingen, het is gewoon een free dorp.

Je kunt BB's wellicht in een andere categorie stoppen, maar in het rijtje interns vind ik ze niet echt passen. Je kunt bb's niet vergelijken met een echte intern. Als je een neutrale speler aan het front edelt met 50 dorpen noem ik dat toch net een niveau hoger dan 50 barbs edelen. Ook al zijn ze beide "free". Procentueel mag Noire misschien minder geïnternd hebben dan een TNP als je barbs meerekent, maar met een beetje een realistische blik zie je dat Noire wel een stapje verder gegaan is, het is toch iets heel anders om intern rechtstreeks van spelers te krijgen dan van barbs. Immers hebben barbs edelen weer effect op je farm, is het een halve toename van dominantie aangezien je vijanden (en dan noem ik ook neutrale spelers/rimstammen die toch in de weg liggen) er niet op achteruit gaan. Plus dat je er over het algemeen weinig terrein mee wint omdat barbs vaak in eigen cluster genomen worden, al is deze wereld opvallend dat er vaak nieuwe clusters gevormd werden door middel van barbs ivm 20:1. Maar spelers die bijv nu voor veel barbs kiezen, hebben er straks weinig liggen en spelers die ze links laten liggen, hebben die kwantiteit nog opgeslagen en kunnen die later benutten. En natuurlijk de kosten van een BB uitbouwen, das ook niet mals. Natuurlijk is het reëel om een verschil aan te duiden bij iemand die volop barbs edelt en iemand die enkel de vijand edelt, maar ik vind het niet fout als iemand massaal bb's edelen aangrijpt. Dat is nu eenmaal een nieuw ontstane tactiek, is beetje overdreven om daar kritiek op te hebben. In the end gaat toch bijna elke speler ze opedelen, indien niet feliciteer ik de snelle winnaar alvast :biggrin:
 
Reactiescore
216
Ik vind dat noire genoeg doet om ervoor te zorgen dat deze wereld niet gwn ineens al voorbij is tbh, vooral met name lukas echt trekpaardje tbh, eerste keer dat ik het genoegen had met deze jongen op account te zitten en alleen maar props. En daarmee wil ik de rest van tyrant of noire nie mee onderuit halen ofzo.
Wat on topic betreft denk dat beide kanten wel moeten internen soms door omstandigheden en gebrek aan activiteit of gedwongen beslissingen om de vijand geen voordeel te geven. Is dit dan een grote prestatie ? Wss niet. Was deze nodig? Absoluut wel in vele gevallen.
 
Reactiescore
2.039
Je kunt BB's wellicht in een andere categorie stoppen, maar in het rijtje interns vind ik ze niet echt passen. Je kunt bb's niet vergelijken met een echte intern. Als je een neutrale speler aan het front edelt met 50 dorpen noem ik dat toch net een niveau hoger dan 50 barbs edelen. Ook al zijn ze beide "free". Procentueel mag Noire misschien minder geïnternd hebben dan een TNP als je barbs meerekent, maar met een beetje een realistische blik zie je dat Noire wel een stapje verder gegaan is, het is toch iets heel anders om intern rechtstreeks van spelers te krijgen dan van barbs. Immers hebben barbs edelen weer effect op je farm, is het een halve toename van dominantie aangezien je vijanden (en dan noem ik ook neutrale spelers/rimstammen die toch in de weg liggen) er niet op achteruit gaan. Plus dat je er over het algemeen weinig terrein mee wint omdat barbs vaak in eigen cluster genomen worden, al is deze wereld opvallend dat er vaak nieuwe clusters gevormd werden door middel van barbs ivm 20:1. Maar spelers die bijv nu voor veel barbs kiezen, hebben er straks weinig liggen en spelers die ze links laten liggen, hebben die kwantiteit nog opgeslagen en kunnen die later benutten. En natuurlijk de kosten van een BB uitbouwen, das ook niet mals. Natuurlijk is het reëel om een verschil aan te duiden bij iemand die volop barbs edelt en iemand die enkel de vijand edelt, maar ik vind het niet fout als iemand massaal bb's edelen aangrijpt. Dat is nu eenmaal een nieuw ontstane tactiek, is beetje overdreven om daar kritiek op te hebben. In the end gaat toch bijna elke speler ze opedelen, indien niet feliciteer ik de snelle winnaar alvast :biggrin:
Sjonge jonge jij weet ook niet hoe je posts beknopt houdt hè? De kern van het verhaal was dorpen waar je geen vinger voor hoeft uit te steken, in dat geval hoef je dus geen onderscheid te maken tussen interns en bbs. Dat er een verschil in kosten is zal mij daarin verder een worst wezen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Sjonge jonge jij weet ook niet hoe je posts beknopt houdt hè? De kern van het verhaal was dorpen waar je geen vinger voor hoeft uit te steken, in dat geval hoef je dus geen onderscheid te maken tussen interns en bbs. Dat er een verschil in kosten is zal mij daarin verder een worst wezen.

Ja en dat vind ik dus subjectief. Barbs worden naast spelersinterns gezet in dit topic omdat het zicht beperkt wordt tot de filter die je nu noemt.
 
Bovenaan