Top/Flopstammen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Klopt ! Heb gehoord dat jij de beste deffer bent van TW. Klopt dat?
Volgens conor mcgregor w72 niet namelijk :)
Zat deze Lau te deffen toen er in PM gewoon werd verteld wanneer de fakes en wanneer de sloopfakes lande? en hij de sloopfakes nog niet dodgede? ^^.

Oef leuk hoor. Alleen speelde ik niet op connor en deed ik puur de voorbereiding als vriendendienst. Dat het account mixdorpen had als rank 1 van de wereld toont maar aan wat voor niveauwereld je hebt gewonnen.

ik heb jammer genoeg connor niet gedeft want ik ga niet mn dag verspillen aan een noobwereld waar ik niet eens speel. Toch leuk geprobeerd, runner en andere noob.
 
Reactiescore
1.918
Oef leuk hoor. Alleen speelde ik niet op connor en deed ik puur de voorbereiding als vriendendienst. Dat het account mixdorpen had als rank 1 van de wereld toont maar aan wat voor niveauwereld je hebt gewonnen.

ik heb jammer genoeg connor niet gedeft want ik ga niet mn dag verspillen aan een noobwereld waar ik niet eens speel. Toch leuk geprobeerd, runner en andere noob.
Hoe gaat die voorbereiding dan van zo'n rank 1 account met mixdorpen?

accountinstelling -> delete?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hoe gaat die voorbereiding dan van zo'n rank 1 account met mixdorpen?

accountinstelling -> delete?
dat had ik wel willen doen ja. Stonden dorpen met 1 def in rechtstreeks aan het front, kwamen 5? clears op. Stonden allemaal op BLOK OK. Ik wou spontaan een touw kopen
 
Reactiescore
974
Verwachtte meer van The Snipe 2019, heb mensen accounts succesvol zien verdedigen die 90% van hun troepen kwijt waren.
 
Reactiescore
1.166
dat had ik wel willen doen ja. Stonden dorpen met 1 def in rechtstreeks aan het front, kwamen 5? clears op. Stonden allemaal op BLOK OK. Ik wou spontaan een touw kopen

Jij deed toch de voorbereiding?
 
Reactiescore
1.166
Jullie edelen noobs weg? Knap hoor!

Salty kutjong? Je vraagt of er wat leuks gebeurd en dat gebeurd er.

Daarnaast; zo noob zijn ze niet. Spelen ook full deff, laag moraal & overactief!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Bovenaan