Het grote complimententopic

Reactiescore
864
Bedankje naar tyrant

Salt r2w noemen en t steeds herhalen
Maar zelf nog even time doesnt matter recruiten

Toppers zijn jullie

Schedel internt momenteel half Waste.. noobje van me
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
420
Reactiescore
2.064
Ik wil graag een bedankje uitdelen naar iedereen die heeft gestreden vandaag binnen Tyrant en Salt. Was een mooie dag!
 
Reactiescore
148
Graag zou ik Salt complimenteren met hun mooie massa en de blijvende activiteit van aanvallen! hebben jullie mooi gedaan!

En wil ook graag Manowar bedanken om de NAP die gegeven was toen Waste splitte te schenden en ons ook aan te vallen!
 
Reactiescore
5.686
Bij manowar moet je nergens meer vanop kijken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wtf is die foto tom
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Toen ik vroeg om pp bedoelde ik niet je peepee?

Maar verder, wat is er met je AF ava gebeurd :/
 
Reactiescore
5.686
Toen ik vroeg om pp bedoelde ik niet je peepee?

Maar verder, wat is er met je AF ava gebeurd :/
Mijn vriendin vond mijn ava privacy schending, dus besloot haar foto weg te halen en het iets moderniseren.
 
Reactiescore
1.016
Graag zou ik Salt complimenteren met hun mooie massa en de blijvende activiteit van aanvallen! hebben jullie mooi gedaan!

En wil ook graag Manowar bedanken om de NAP die gegeven was toen Waste splitte te schenden en ons ook aan te vallen!

Je bedoelt die NAP die überhaupt niet geaccepteerd was door dit account en ook nog zou komen te vervallen als er ook maar iets van een samenwerking/samenspanning zou komen met Salt? Die?

Edit: verder wel sportief je verliezen opgepakt, mag ook gezegd worden :)
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Je bedoelt die NAP die überhaupt niet geaccepteerd was door dit account en ook nog zou komen te vervallen als er ook maar iets van een samenwerking/samenspanning zou komen met Salt? Die?

Edit: verder wel sportief je verliezen opgepakt, mag ook gezegd worden :)

Lekker man weer een interntje
 
Reactiescore
319
Stop is met al dat internen man!
 
Bovenaan