Golden Awards

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.162
Denk dat ik met dit lijstje vast wel paar spelers (al dan niet positief) ga verrassen

Beste speler: Prijzen worden pas bij de eind van de meet uitgereikt.
Dus wie echt de beste is valt nog af te wachten.

De gene die ik toch vrij hoog inschat; skill technisch:

- Der stolz der Zunkuft
- Qui Intus Diaboli


Beste stam: Prijzen worden pas bij de eind van de meet uitgereikt. Word wel een tweestrijd tussen Waste en Salt

De beste stam speler: -

Het grootste ego: -

Beste leider:
19Chicco91 en Are You Serious?, beide hebben in moeilijke tijden heel hun hart gegeven voor de stam, dit in een geheel onmogelijke ligging.
Ook beide recht voor de raap, en daar houd ik van.

Slechtste leider: Iedere leider heeft hun kwaliteiten. En doen het vast allemaal met de beste bedoelingen.

Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte stam: -
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: -

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
@Theo Walcott. , Ordinaire Oehoe, 19Chicco91, Draakje Schoterbos; King Romein (Raar genoeg op deze wereld klein gebleven, in het verleden een topper), Roald97, @Deathstroke (James en Mark) om maar een paar te vernoemen, naast iedereen die me goed kent. Maar daar naast sluit ik niemand uit :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Moeilijk om te oordelen, ongeacht de verschillen die er soms zijn wil ik niet hele accounts gaan uitsluiten om ooit nog bijeen te zitten in 1 stam. Al heb ik hier vast wel wat tegenstand in.

Mooiste spelers naam: Ordinaire Oehoe

Mooiste stam naam: Oligarchy

Het tofste topic: Spotprenten, beetje de meme's maar dan van TW :D

Het domste topic: Huisdieren, al zitten er wel leuke dieren in.

Favoriete forum poster: @Theo Walcott. en @Cacturne

Minst favoriete forum poster: @Scooby-Doo
puur door zijn 1 post die ik na 5 keer lezen nog niet snap.

Dikste wannabe op het forum: -

Dikste wannabe in het spel: -

Mooiste profiel foto van spelers:
Veel keuze hier, ik ga persoonlijk voor @Night Train - @et Murus Magnificum

Mooiste profiel foto van stammen: Juvy!

Mooiste actie van de wereld: -

Meest belovende speler voor de toekomst: -

Meest belovende stam voor de toekomst:
Wereld lijkt me eigenlijk al een tweestrijd.

Grootste blunder: -

Voor wie heb je nu echt respect:
19Chicco91

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn lieftallige co's en stamgenoten

King Romein is MB
 
Reactiescore
1.283
Zal er dan meteen mee aan de slag gaan!

We beginnen dus op de dag der dagen van de week genaamd vrijdag, ik stond lekker om 03:30 op om dan naar mijn werk te gaan. Ondertussen zijn we 4:30 en heb ik mijn baas begroet op onze alledaagse manier "aahn geertn oe ist" na een pot koffie voor hem en een lekkere chocomelk voor mij zijn we erin gevlogen. ik ben begonnen met Americain Natuur te maken, eens dit klaar was heb ik het in de toog gelegd en ben ik begonnen met het maken van Rundsgehakt waarvan ik een kilo of 15 hou voor hamburgers van te maken. anyway ik zal het een beetje fast forwarden.

Ondertussen zijn we rond het middag uur en ben ik bezig de machines aan het kuisen en ondertussen lekker de chat van Waste waar iedereen elkaar beetje aan het uitschijten is aan het lezen. Sensatie genoeg om de volledige gazet te voorzien van die dag en euh belt er plots een mevrouwtje die graag een geslacht konijn wilt bestellen maar vraagt dit op een bizar rare manier en toon waardoor mijn baas en ik zo iets hadden van kust onze kloten want vriendelijkheid van dat vrouwtje haar kant sprong er niet af.

Na een lekkere middagmaal (die ik eig overgeslagen heb omdat ik beetje moet vermageren als ik sportief wil blijven) ben ik terug aan het werk gegaan en ben ik begonnen met het maken van Hoofdvlees wat eigenlijk echt vies is eens je weet hoe je het moet maken dus zal er ook niet teveel over blijven doordrammen maar na dit gerecht klaar gemaakt te hebben ben ik begonnen met het afwassen van de andere machines en na een beetje te kuisen en de nodige sensatie op het werk met de collegas zijn we allemaal samen een koffietje gaan drinken (heb deze ook geskipped) waar we beetje de dag dagelijkse roddels over de locale parochie vertelden aan elkaar (godverdomme echt sappige verhalen niet gewoon!) na de koffie snel verder gewerkt tot een uur of 20 en dan ben ik naar huis gegaan maar heb ik nog een stopje gemaakt bij mijn broer omdat we even de planning voor het verbouwen van zijn zolder doorgingen en we gingen bekijken hoeveel m2 OSB en gyproc we moeten bestellen om zijn zolder om te bouwen naar een mooie slaapkamer. Na dit besproken te hebben ben ik naar huis gegaan en heb ik snel een mondje gegeten (stutjes met kaas en een kom soep) en ben ik dan snel nog even naar het vertrek gegaan om mij te ontdoen van de dagdagelijkse stress en om even tot mijn gemak te komen op mijn meest favoriete plaats in het huis, mijn troon der tronen, het verwarmd toilet.

Dan nog even snel gekeken hoe de planning ervoor stond met het internen van de wereld en nog beetje gelachen samen met men team over de bullshit in de stam en dan snel paar wekkertjes gezet voor in de nacht, een muziekje opgezet en in mijn bed gedoken. nu tot mijn grote verbazing hebben wij voor het eerst Incs gekregen van de heren van Night train! daar was het dan the moment to shine! had mijn wekkertjes gezet om paar aanvallen te versturen, de boel beetje te bekijken en om munten te slaan aangezien we die dag munten ronde deden en toen sloeg het noodlot toe! Mijn wekker is afgegaan maar maakte geen geluid omdat mijn muziek speelde en ik dus het geluid van mijn wekker niet hoorde :O

Uiteindelijk kwam ik wakker van mijn natuurlijke klok rond een uur of 6:30 realiseerde ik me wat er gebeurd was en keek ik snel om die aanvallen te versturen en daar was het dan, het afschuwelijke zicht van allemaal rode/blauwe en gele bolletjes. ik stond even aan de grond genageld en wist niet wat te doen, moet ik nu wenen of vloeken ? of gewoon allebei op hetzelfde moment? Tot mijn spijt zag ik dat we 2 dorpjes kwijt waren die leeg stonden. de schaamte tegenover mijn teamgenoten begon mijn schoenen al te vullen alsof ik aan het wegzakken was in drijfzand.

Ik besloot uiteindelijk om al mijn moed bijeen te verzamelen en de Goden van Night Train aan te spreken, minuten en seconden gingen voorbij terwijl ik niet wist wat te zeggen (heb immers nog nooit gesproken met Goddelijke wezens) en toen kwam het! de inspiratie vloeide tot mij toe, ik typte en typte tot mijn vingers er bijna afvielen alsof ze weg aan het branden waren van de snelheid waaraan ik over mijn mobiele telefoon scherm wreef en toen stond het daar. God was het prachtig om te lezen, ik dacht bij mijzelf "Meesterwerk ward, Meesterwerk!". Het duurde nog even tegen dat ik mijn moed weer bijeen had om het te versturen maar ik wist dat dit de juiste woorden waren om mijzelf te verwoorden tegenover de Goden! En toen klikte ik op versturen en toen stond het daar "bericht verstuurd"

unknown.png


God wat was het prachtig! Seconden, Minuten en Uren gingen voorbij en plots kwam er een melding dat ik een PM kreeg. ik stond versteld, de goden namen echt de tijd om tegen mij, een nietsnut zonder naam of betekenis uit één of ander boeren parochie zonder toekomst of eventuele kans op succes te spreken.

unknown.png


Ik kan jullie niet vertellen wat voor emoties allemaal door mijn hoofd sprongen, ik sta er tot nu toe nog altijd versteld van! ik begon te lezen en lezen alsof ik bezig was met de Silmarillion van JR.R tolkien alleen leek dat boek niks in vergelijking tot wat de Goden tot mij gesproken hadden! meest prachtige dag van mijn leven, veel beter dan toen ik voor de eerste keer mijn lul in mijn ex haar gat mocht steken, echt met niks anders vergelijkbaar! ben er nogsteeds niet goed van.

Na dagen van reflecteren in verbanning van mijn team die mij nu van het account hebben geschopt besef ik dat ik eigenlijk de gelukkigste mens van de gehele TW wereld mag zijn, IK die incs gekregen heb van Goddelijke afkomst! niet gewoon. geiler kan het gewoon niet meer worden!

72152807.jpg


Hierbij vermeld ik ook dat ik opzoek ben naar een nieuw account aangezien ik dus verbannen ben van THC en Tyrant. dus bij dezen indien je nog iemand zoekt die in aanmerking gekomen is met goddelijke krachten mag je mij gerust contacteren!

ik heb het nog afgelezen ook, why God why?! @Night Train ik verwacht een gepast antwoord op m’n vraag:tongue:
 
Reactiescore
32
Dankjewel voor het verhaaltje .
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
 
Reactiescore
1.918
is deze guy goed in zn hoofd?
 
Reactiescore
5.604
Hallo vrolijke vrienden en Kevin,

Ik ga proberen een lijstje te maken waarbij voor beide stammen iemand benoemd gaat worden, zo is het hopelijk nog een pieci te lezen voor iedereen.

Beste speler:
Deceiver of the nine
Qua kwaliteit een sterk team, die zich zonder boosten, (veel) interns en andere zaakjes toch sterk houdt in de top van de wereld. Kwalitatief dus een enorm sterk team, met een scherpe en eigen mening. Deze mening maakt het soms moeilijk, maar ik heb erg veel respect voor het feit dat zij ergens voor staan en hier ook voor op komen. Ondanks dat er zaken zijn die lang niet gaan zoals zij het graag zouden zien, blijven ze vaak toch respectvol en gaan ze er alsnog voor. Iedereen in onze stam heeft een sterke eigen mening, deceiver is hierop geen uitzondering. Echter hoop ik deze wereld nog maals te bewonderen waartoe zij in staat zijn onder het regime van Elkogan. Het team is in ieder geval stam-minded en draaien tot nu toe prima mee zonder (volgens mij) enorme effort.

Night Train
Oorsponkelijk wilde ik schedel benoemen, echter wil ik eens de spotlights op een ander account zetten. Doet verder niks af van het feit dat Schedel een uiterest ervaren team is, die gewend is op torenwerelden te spelen. Mathieu lijkt me een prima offer en o.a Warre heb ik toch (kort) ervaren als een speler met een duidelijke visie, wat erg belangrijk is. Nu even verder naar onze Night Train. Ik weet niet het exacte team dat hier momenteel op speelt, maar met Matthi en Maurice in huis hebben ze in ieder geval spelers met veel tijd, motivatie en geld. Naar mijn weten maken deze spelers een groei door over de laatste werelden en door het vele spelen op hoog niveau worden zij steeds beter. Een account dat volgens mij niet vies is van een VV aannemen of andere een schop onder de kont te geven. Kwalitatief misschien nog niet de (aller) beste, maar zij hebben verschillende factoren die ervoor zorgen dat ik veel potentie in hen zie als team en account op deze wereld.

Beste stam:
Tyrant
Sorry voor mijn tyrant bril, maar als ik echt ga kijken naar pure kwaliteit, kom ik echt bij tyrant uit. Spelers als Vitalise, Dialgaman, Dutchgangster, Mypride, CbC etc. hebben zich in het verleden meermaals bewezen. De setting is nu ander, de werelden zijn anders, taktieken zijn anders maar al met al zijn zij gewoon kwalitatief sterk. Ik noem er nu enkele, maar deze spelers zitten er nog veel meer binnen Tyrant. Het nadeel aan deze jongens is dat zij enorm gesteld zijn op hun mening en hierdoor Jordi wat werk bezorgen hier en daar. Voor de rest spelen de meeste jongens al jaren samen en hebben zij toch een passende chemie. Ondanks dat Melvin een gigantische klootzak is, weet hij wel precies hoe TW tegenwoordig gespeeld moet worden. Een andere kijk op de wereld dan jongens als Dutchgangster en CbC. Hierdoor vullen imo accounts als Murus en Kyuka de rest goed aan en bieden zij een ander perspectief op de wereld. Als deze mix werkt, dan is het denk ik een enorm sterk collectief en ik denk dat kamp Salt zich ook bewust is hiervan.

Verder brengt Salt iets anders in deze wereld, spelers die welwillend tegenover elkaar zijn, die veel voor elkaar over hebben en van wat ik hoor, als collectief denken. Qua kwaliteit misschien iets minder, maar qua bezetting zeer sterk. Verder met accounts als Schedel hebben ze toch ook echt wel toppers in huis. Door Tyrant te benoemen, bedoel ik uiteraard niet gelijk dat Salt suckt, dat doet alleen Noobteam.



De beste stam speler:
Abusing the Law
Ik oordeel bij deze alleen even over mijn eigen stam, daar ik weinig weet over interne zaken bij Salt, aangezien ik mijn spy niet mag verklappen. Abusing the Law biedt ons als stam veel in het opzicht van VV. Buiten dat, zetten zij zich in, zijn positief en zetten zich waar nodig leeg.

Voor de rest springen ook accounts als Deceiver en Noire in het zicht, aangezien zij zich zonder twijfels direct leegzetten indien nodig.


Het grootste ego:
Melvin en Elko
Ik zal een van de weinige zijn die daadwerkelijk Melvin mag, maar ik snap de rest best, qua gedrag een klootzak met het empatisch vermogen van een visstick. Hij heeft een ontzettend groot ego, maar niet direct een ongepast ego. Melvin heeft vaak aangetoond kwalitatief sterk te zijn in offensief en defensief opzicht, verder is hij strategisch sterk, maar ook wel vies. Elko heeft zich in het verleden ontelbaar keer bewezen en is denk ik alsnog een van de betere spelers indien gemotiveerd. Echter is het voor onze beste tüteraar denk ik even schakelen naar de huidige manier van spelen en de intensiteit die het mee brengt. Hij zal het 100% aankunnen, maar ben benieuwd hoe het al met al gaat bevallen. Verder wil ik mededelen dat in vergelijking met Melvin Elko een zeer klein en beschaafd ego heeft.

Beste leider
CbC - Jordi
Vaak bewezen dat hij een uiterst capabele leider is en hij is het gewoon weer aan het flikken. Een stam bijeen houden met verschillende karakters en hun sterke eigen meningen. Ik denk dat het voor weinige is weggelegd, het vereist respect van je leden en daarbij ook verstand van zaken. Jordi heeft het allebei. Ik ben benieuwd hoe hij ons verder door de wereld brengt.

Rene is verder ook een prima kerel en ik denk voor die stam ook een prima leider. Een groepje vrienden die hem allemaal hoog hebben zitten en bereidt zijn voor hem te werken.

Meest onderschatte stam:
Salt
Ongetwijfeld kunnen ze best aardig tw'en en zou je ze als de onderschatte stam kunnen zien. Echter is er niet per definitie spraken van onderschatting, daar wij prima capabel zijn om in te zien dat het al met al geen makkelijke klus zal worden deze wereld binnen te slepen.

Meest overschatte stam:
Tyrant
Ik denk dat er zeker zaken zijn die beter kunnen bij ons en dat we echt niet zomaar 1,2,3 de wereld winnen, bij lange na niet zelfs. Van overschatting is geen sprake denk ik als ik sommige Salt spelers hier zie posten. Ongetwijfeld is niet elk account even goed en zijn sommige zaken wat dubieus waardoor we wel terecht soms naar beneden gehaald worden door enkele spelers. Van overschatting is dus denk ik ook niet per se spraken, maar als ik voor mezelf spreek kan ik begrijpen als Tyrant de stam is om het meest makkelijk te overschatten.

Meest onderschatte speler
Mienmaaier
Die arme Mien moet wel 100x per dag een verhaal aanhoren van Melvin die hem waarschijnlijk diep in het hart raakt. Ik denk dat Mien een prima team om zich heen heeft weten te bouwen. Ik hoor vrij weinig over hen, maar ze gaan rap en zullen ongetwijfeld de rim domineren en een leuk front vormen met Yellow Snow. Zet m op MaffiaMien.

Thomas Shelby Jr.
Ik zal overigens de enige zijn die dat peaky blinders echt mn keel uit komt, maar verder denk ik dat hier met o.a Rene wel een prima team op zit. Wellicht niet de meest prominente figuren, maar volgens mij zijn ze zeer stam-minded en bezitten ze veel activiteit. Rene kan echt wel wat en hopelijk gaat hij dit ook laten zien.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Matthi, Ezra, Rene, Stan, Jarne, Joa en Mahieu

Ik ben persoonlijk blij in de stam waarin ik zit. Ik vind het harstikke leuk om deze groep te spelen en met mensen als Emile, Rob, Brian en Melvin is de groep nooit saai.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Iedereen die mij kent, weet wie hier hoort.

Mooiste spelers naam
Noire

Mooiste stam naam:
Tyrant

Het tofste topic:
Spotprentjes & GA

Het domste topic:
Sorry Rob, ik vind je felicitatie topics niet zo leuk, ik trap er hele tijd in.

Favoriete forum poster:
CbC

Minst favoriete forum poster:
Dat zijn er wel een aantal, Kevin negeer ik persoonlijk gewoon, dus heb ik geen last van. Too hot for this planet, dommer dan een stoeptegel.
Ik vind die kontknal maatjes van Rene ook zo vervelend, maar zal denk ik hetzelfde doen met Tyrant spelers, dus kan mezelf hier ook tussen zetten.

Dikste wannabe op het forum:
Too hot for this planet

Dikste wannabe in het spel:
Kyuka

Mooiste profiel foto van spelers:
Screen Shot 2020-10-26 at 11.52.25 PM.png

By far.

Mooiste profiel foto van stammen:
Allemaal wel ok.

Mooiste actie van de wereld:
Laurens heeft mij met een zekere actie toch wel flink aan het lachen gemaakt.
Voor de rest was het wegspelen van interdictum een sterk begin. Verder is ook het deffwerk op TAS meermaals van hoog niveau geweest.

Meest belovende speler voor de toekomst:
The American Sniper
Deze mannen moeten altijd even op gang komen maar hebben weer een spetterend team tevoorschijn getoverd. Een vaste basis met enkele aanvullingen, erg interessant team. Aanvallend sterk, defensief sterk. Al met al verwacht ik veel van dit team.

Calamity
Het account wordt regelmatig afgeschilderd als een rim-noob account, maar dat is het imo niet. Rim ja, noob niet. Joachim heeft zich volgens mij aanvallend veelal bewezen met planningen en dergelijke op 69 en 73. Verder hebben ze best leuke spelers erop zitten en zullen zij het ons flink lastig gaan maken met hun tactische positie.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Dit moet ik nog zien, ik vind het lastig en te vroeg om nu al te zeggen. Qua kwaliteit misschien Tyrant, maar qua activiteit en ligging Salt.

Voor wie heb je nu echt respect:
CbC
Heeft een moeilijke taak om ons als stam te leiden. Zet zich ondanks een druk prive leven altijd in voor de stam en zorgt voor een goede orde.
Vitalise
Mijn vriendelijke lord Jeremy, zet zich altijd in voor ons als account. Een ontzettend leuke teammaat en geeft altijd duimpjes onder mijn skype berichten, echte topper.
Drakenschild3 aka. Smokey Eyes, aka. Ugly dwarf
Ondanks dat hij me homo noemt, vind ik hem toch tof! Zonder gekkigheid, Laurens bewijst continu dat hij op defensief vlak moeilijk te kloppen is. Verder zorgt hij voor onze nachten en draagt hij dus ook offensief zeer zeker zijn steentje bij.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bespelers van Noire
In het algemeen heb ik een team die zeer gemotiveerd is, waarbij enkele spelers als Lukas en Jeremy veel werk verzetten. De rest mag niet achter blijven, we hebben een goede sfeer en dit motiveert alleen maar om (na mijn tentamens) weer actief bij te dragen. Ik kijk er naar uit om samen met dit team verder te spelen en nog harder te kontknallen dan ik nu al doe?

Ik wil graag nog meedelen dat:
Smakelijk voor morgen alvast Robbert <3



Achteraf misschien iets teveel oog alsnog op Tyrant, wellicht in een later lijstje dat ik meer inhoudelijk kan zeggen over Salt.
 
Reactiescore
1.242
waar we beetje de dag dagelijkse roddels over de locale parochie vertelden aan elkaar (godverdomme echt sappige verhalen niet gewoon!) na de koffie snel verder gewerkt tot een uur of 20
Nu dient het AF vaak om P&P te voeren maar om nu te roddelen over de locale parochie vind ik nu wel laag. Zijn de roddels bewezen? Hebben ze screens kunnen aantonen?

Verder vind ik het fijn om jou kant van het verhaal te horen en vind het dan ook zeker ongepast dat die mevrouw het lef heeft om gewoon geslacht konijntje te bestellen.

Hopelijk je les geleerd, studjes met kaas en een kommetje soep is geen voer om de NIGHT TRAIN te stoppen.
 
Reactiescore
241
@lord-toms gewoon hopen dat die ingehuurde man jou door je examens heeft gekregen! 10/20 is voldoende zeg ik altijd :D

Mooi lijstje gemaakt! Daarvoor: een kus van de juf en een bank vooruit! Slaapwel lord tomszzzzzz
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.162
Beste speler:

Noire


Kreeg in het bericht wat hoon over zich heen, mbt vanquisher en zijn lage ODA. Maar is ondertussen de hele wereld blijven doorknallen, laat inmiddels zien dat hij ook dorpjes leegkrijgt waarvan de troepen niet op rooftocht waren en heeft wat mooie successen geboekt. Heeft daarnaast gewoon prima spelers op het account.

Qui Intus Diaboli

Eigenlijk hetzelfde wat betreft Noire. Maar ook dit account bestaat uit goede spelers, die als het nodig is al prima aanvallen hebben laten zien deze wereld en een mooie progressie. Ook hier en daar wat smetjes, maar dat neemt niet weg dat het een topaccount is.

Beste stam:

Salt heeft de zaakjes deze wereld meer dan prima op orde. Al enkele gevaarlijke spelers goed weggewerkt en qua ligging een zeer kansrijke positie. Daarnaast denk ik dat het verschil tussen kwaliteit in tyrant en salt elkaar niet veel ontloopt, maar denk dat door de gebeurtenissen deze wereld de accoutns van salt werkelijk barsten van de activiteit.

De beste stam speler:

Dan ga ik voor @REOL en @United Masters . Hebben deze wereld echt enorm veel VVs opgepakt. Ook wil ik de nog spelende mensen op perijn hier noemen. Helaas het eea misgegaan, maar de huidige jongens vind ik qua instelling echt top en doen nog alles om de stam te helpen.

Het grootste ego:

Melvin. Waar dit niet per se een negatieve connotatie hoeft te hebben hoor.

Beste leider:

Moet nog blijken vind ik, ik heb niet het idee dat er op dit moment een betere leiding is bij enkele stammen. Daarnaast krijg ik deze wereld ook niet echt veel mee wat er binnen de leiding afspeelt en dat is prima, ik heb namelijk het volste vertrouwen in ze.

Slechtste leider:

Dan ga ik voor de leiding van Waste. Maar in de situatie waarin Waste zat was het denk ik ook amper mogelijk om echt een goede leiding te kunnen geven.

Meest onderschatte stam:

Maar dan wil ik hier toch ook wel Waste zetten, op sommige momenten hebben zowel Salt als Tyrant ze onderschat. Enkele spelers daar zijn zeker goed bezig geweest deze wereld.

Ook STAMP heeft als kleinere stam wat leuke dingen laten zien.

Meest overschatte stam:

Is er niet echt, ik denk dat er 2 'geschatte' stammen zijn op dit moment en beide zou ik niet over of onderschat noemen. Of we moeten oude koeien uit de sloot halen over Baken, maar dat voelt alweer als een eeuwigheid geleden en is er zo kort geweest dat ik niet weet of deze hier thuis zou horen.

Meest overschatte speler:


Meest onderschatte speler:


Gek genoeg komt bij zowel onderschat of overschat deze wereld SHelby naar boven. Want aan de enige kant heb ik nog niets op deze wereld van ze gezien waar ik van onder de indruk ben en wel wat dingen juist waar ik mijn bedenkingen over heb en dat is op dit moment ook terug te zien op de ranglijst. Aderzijds weet ik ook wie er spelen en hoe ze ondanks een vachterstand in eht begin van zeer veel waarde kunnen zijn als account en voor de stam.


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ondanks dat we nu lekker P&P voeren zijn er genoeg spelers binnen bijv. Salt waar ik graag eens in de stam mee zou willen spelen. Ik noem @POOHBEER1 , @Goth Angel @Divine Legion wat me allemaal heel gezellige kerels leken. En de korte tijd dat ik voor begin vd wereld in hun discord zat is me ook niet slecht bevallen. Verder is het altijd een enorm genot om met @Rob. in een stam te zitten en ik vind alle spelers van Noire echt heel chille gasten.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

UT

Mooiste spelers naam:

Deceiver of the nine

Mooiste stam naam:

Tyrant (vooral de tag)

Het tofste topic:

Complimenten topic is weer eens wat nieuws en soms best grappig
Het domste topic:

Zullen we maar geen roast topic maken ?

Favoriete forum poster:

@potje en @Young Grafito voor het opkrikken van mijn reactiescore


Mooiste actie van de wereld:

Wegspelen van Interdictum vroeg was natuurlijk een mooie actie en alhoewel moreel niet juist, was het deffwerk van laurens en tegelijkertijd Stolz ook een geslaagde nacht wat dat betreft.

Meest belovende speler voor de toekomst:

Calamity heeft een prima team om wat te gaan laten zien deze wereld, het zal oa aan mijzelf zijn om te zorgen dat mijn eigen voorspelling niet uitkomt. Succes :)

Meest belovende stam voor de toekomst:

Zie niet een onderscheid atm waarom Salt of Tyrant het beter gaat doen, beiden veel potentie vooralsnog.

Grootste blunder:

Al die keren dat ik gs aanvraag en dit 1 seconde later alweer vergeet.

Voor wie heb je nu echt respect:
Uiteraard voor mijn team, waarmee ik op w73 al een tijd heb gespeeld. Maar nieuwkomer @xKarKiinos is een leuke leergierige en zeer actieve speler die ik hier even apart wil noemen.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

De speler die me overtuigd te stoppen weer met TW spelen. Dat zou namelijk het beste zijn voor mij (en iedereen)
 
Reactiescore
216
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Bespelers van Noire
In het algemeen heb ik een team die zeer gemotiveerd is, waarbij enkele spelers als Lukas en Jeremy veel werk verzetten. De rest mag niet achter blijven, we hebben een goede sfeer en dit motiveert alleen maar om (na mijn tentamens) weer actief bij te dragen. Ik kijk er naar uit om samen met dit team verder te spelen en nog harder te kontknallen dan ik nu al doe?

Even me ? :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Goede lijstjes jongens mijn ochtend is gemaakt
 
Reactiescore
216
Beste speler:

Noire


Kreeg in het bericht wat hoon over zich heen, mbt vanquisher en zijn lage ODA. Maar is ondertussen de hele wereld blijven doorknallen, laat inmiddels zien dat hij ook dorpjes leegkrijgt waarvan de troepen niet op rooftocht waren en heeft wat mooie successen geboekt. Heeft daarnaast gewoon prima spelers op het account.



Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Ondanks dat we nu lekker P&P voeren zijn er genoeg spelers binnen bijv. Salt waar ik graag eens in de stam mee zou willen spelen. Ik noem @POOHBEER1 , @Goth Angel @Divine Legion wat me allemaal heel gezellige kerels leken. En de korte tijd dat ik voor begin vd wereld in hun discord zat is me ook niet slecht bevallen. Verder is het altijd een enorm genot om met @Rob. in een stam te zitten en ik vind alle spelers van Noire echt heel chille gasten.


danke en ben ik een chille dude ? damn :redface:
 
Bovenaan