Stelling van de dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Oh dan was je schrik reactie van 13 dagen geleden ook niet nodig :tongue:








Ik vind 15k al extreem abusen, laat staan 50k. Maargoed het is een kentering van het huidige TW wat je steeds meer ziet. Door de kleine werelden, en kleiner wordende community is er naar mijn mening te veel "angst" om niet meer een wereld met de top mee te kunnen, omdat je misschien een ongunstige start hebt of wat dan ook. Kun je deze start dan niet rechttrekken dmv activiteit of skills, dan is er gelukkig altijd nog PP. Het enige argument wat je hoort van mensen die "pro" PP gebruik zijn is: "iedereen doet het". Met die gedachtegang houd je het ook in stand.

Daarnaast is het natuurlijk ook maar net hoe je zelf in wedstrijd zit, je kunt zeggen het valt best mee in vergelijking met abusers die er 50k in zouden knikkeren. Je zou ook kunnen denken: 15k is best veel vergeleken met de spelers die er geen tot weinig (1k totaal) PP in stoppen.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen PP. Echter loopt het gemiddelde gebruik de spuigaten uit imo.

Oh, dat event is niet de reden waarom het zo hard richting een endgame gaat in dit geval hoor. Er was al geen fatsoenlijke driestrijd meer mogelijk al voordat het eerste event uitkwam, PP speelde nog echt een bijzaak.

Denk eerlijk gezegd (en hoop het misschien ook wel) dat Joachim met die 15k vrij hoog zit. Gemiddelde dat de top 10 account gebruikt zat eerst echt niet op 15k per event. Eerder rond de 5k.

Ik zei ook dat de mensen in de top van de ranglijst vaak 1k max uitgeven p/d, dan is dat ook gericht naar de grootste abusers. Velen zullen zeker onder die 15k blijven, no doubt. En niet iedereen houdt het elke dag vol.
 
Reactiescore
1.226
Jah maar als je hoog staat heb je altijd nog nauwelijks 1k gespend, dus dat valt in de praktijk reuze mee volgens mij. :tongue:
Als je maximaal 15k pp in totaal met het event spendeert, valt dat hartstikke mee ja.

Je geeft eerst 2 keer aan dat je het "hartstikke en reuze" mee vindt vallen. Maar nu zijn het de "grootste abusers"?

Ik zei ook dat de mensen in de top van de ranglijst vaak 1k max uitgeven p/d, dan is dat ook gericht naar de grootste abusers.
 
Reactiescore
1.918
Nou Kyuka had op 1 dag 1000+ levels toch?

Als je gemiddeld 40 niveautjes doet(is aan de hoge kant?) dan hebben ze die dag alleen al 1.6K pp gebruikt
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tsja als jij 15k voor een event mee vindt vallen gaan wij het niet eens worden.

In de context waarmee ik vergelijk met andere events he. Iemand kan van mening zijn dat 1k PP voor een event al teveel is. Maar waar ik op doel is dat er bij soortgelijke events waar je veel harder kon PP'en en items ongeveer dezelfde pp prijs hadden (neem paarden juich event), dat daar een aantal uitschieters zaten die echt een stuk meer dan 15k PP neerlegden. Het allereerste event op een wereld hebben mensen ook altijd nog wat meer PP over voor abuse overigens, als mensen een saldo van 50k pp hebben en die gerust op wilden maken, maar door dit event dat veel tijd kost het gelimititeerd is tot 15k pp bv, dan noem ik dat positief. Ook al kan je met 15k pp al een enorme inventaris spekken, het is altijd minder schade dan die 50k.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
In de context waarmee ik vergelijk met andere events he. Iemand kan van mening zijn dat 1k PP voor een event al teveel is. Maar waar ik op doel is dat er bij soortgelijke events waar je veel harder kon PP'en en items ongeveer dezelfde pp prijs hadden (neem paarden juich event), dat daar een aantal uitschieters zaten die echt een stuk meer dan 15k PP neerlegden. Het allereerste event op een wereld hebben mensen ook altijd nog wat meer PP over voor abuse overigens, als mensen een saldo van 50k pp hebben en die gerust op wilden maken, maar door dit event dat veel tijd kost het gelimititeerd is tot 15k pp bv, dan noem ik dat positief. Ook al kan je met 15k pp al een enorme inventaris spekken, het is altijd minder schade dan die 50k.

Ik kan beamen dat 50k pp erdoorheen doen bijna onmogelijk is zo saai is dat.
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
5.686
Was leuk jullie gekend te hebben.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als iedereen het er over eens is dat 15k op dit event wegpoffen niet zo veel is dan kan ik maar beter direct op delete, denk dat wij er net 3k in hebben zitten en dat was me al 3k te veel jongen wat een klote event

Je hebt je delete-excuus voor deze wereld alvast gevonden merk ik.
 
Bovenaan