Het grote complimententopic

Reactiescore
983
Wel even erbij formuleren dat ik, Sikko en Jorn enkel early speelden vanaf w70 op TAD. Dus idk wat jij typisch vindt aan het acc TAD, maar als ik voor mezelf spreek deed ik daarvoor alles wat ik kon tijdens het deffen en was ik wel gewoon actief.
Van de mid/lategame spelers van TAD speelt nu met uitzondering van Jordi niemand en hij is atm eigenlijk de enige actieve.
Oke mijn fout dan, natuurlijk ga jij enkel in op het minst belangrijke zinnetje in mijn post :p
 
Reactiescore
489
Oke mijn fout dan, natuurlijk ga jij enkel in op het minst belangrijke zinnetje in mijn post :p

Nee snap jullie standpunten ook allemaal, maar maak dan gewoon wereldafspraken. Als buitenstaander van Salt/Tyrant gebeuren er nu langs beide kanten die niet zo netjes zijn. Maar dat het VV’n in andermans rim opeens viezer is dan CF’s is overdreven. Nu is het hetzelfde spelletje als w73 tussen Imago/Spread over wie het best de achterpoortjes kan gebruiken.

Dus zet gewoon die wereldafspraken op papier en dan heb je minder ruimte voor dat moddergooien :)
 
Reactiescore
983
Nee snap jullie standpunten ook allemaal, maar maak dan gewoon wereldafspraken. Als buitenstaander van Salt/Tyrant gebeuren er nu langs beide kanten die niet zo netjes zijn. Maar dat het VV’n in andermans rim opeens viezer is dan CF’s is overdreven. Nu is het hetzelfde spelletje als w73 tussen Imago/Spread over wie het best de achterpoortjes kan gebruiken.

Dus zet gewoon die wereldafspraken op papier en dan heb je minder ruimte voor dat moddergooien :)

Uiteraard is vv'en in anderen hun rim niet viezer dan cf's, weet niet wie dat zegt maar dat zal je mij nooit horen zeggen. Wat ik wel zal zeggen is dat ik ook niet vind dat het een super groot verschil is tussen beiden hoor. Beiden zijn gewoon onnodig en laf spel in mijn ogen.

Tsja wereldafspraken, laat me niet lachen. Alsof Tyrant daar ooit voor open zou staan haha
Ik durf te wedden dat 95% van Salt voor dat idee zou zijn, maar ik durf ook wedden dat minder dan 50% van Tyrant daar voor open staat. Dus dan kan je wel de leidingen gaan laten samenzitten, dat heeft in mijn ogen geen enkel nut als het vervolgens bij een stemming in elke stam aan Tyrant zijde zal afgewezen worden.
 
Reactiescore
32
Ik wil graag me eigen compliment geven dat ik geen uren waste op AF aan nodeloos gebash op iedereen.

Dus hiermee ..
Respect @.Deadpool
 
Reactiescore
7.918
Uiteraard is vv'en in anderen hun rim niet viezer dan cf's, weet niet wie dat zegt maar dat zal je mij nooit horen zeggen. Wat ik wel zal zeggen is dat ik ook niet vind dat het een super groot verschil is tussen beiden hoor. Beiden zijn gewoon onnodig en laf spel in mijn ogen.

Tsja wereldafspraken, laat me niet lachen. Alsof Tyrant daar ooit voor open zou staan haha
Ik durf te wedden dat 95% van Salt voor dat idee zou zijn, maar ik durf ook wedden dat minder dan 50% van Tyrant daar voor open staat. Dus dan kan je wel de leidingen gaan laten samenzitten, dat heeft in mijn ogen geen enkel nut als het vervolgens bij een stemming in elke stam aan Tyrant zijde zal afgewezen worden.

Aannames zijn dodelijk, denk dat Tyrant daar best voor open staat. Maar omdat er nu al zo'n haat richting elkaar is (imago / spread) wordt die kans op slagen steeds minder ja. Dat zie je wel op 73, men kan 76 gewoon niet loslaten en begint elkaar daar ook steeds aan te vallen. Echt zo debiel.
 
Reactiescore
983
Aannames zijn dodelijk, denk dat Tyrant daar best voor open staat. Maar omdat er nu al zo'n haat richting elkaar is (imago / spread) wordt die kans op slagen steeds minder ja. Dat zie je wel op 73, men kan 76 gewoon niet loslaten en begint elkaar daar ook steeds aan te vallen. Echt zo debiel.
Eerst zien dan geloven.
Haat mag hier helemaal niks mee te maken hebben hoor. Ik spreek nu natuurlijk voor mezelf maar zal vast wel mensen hebben die het met me eens zijn als ik zeg dat ik gewoon een leuke pot tribalwars wil spelen zonder grenzen opzoeken en zonder twijfelachtige acties. Had gehoopt dat deze wereld wat leuks ging geven, het stelt alleen maar enorm teleur.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Aannames zijn dodelijk, denk dat Tyrant daar best voor open staat. Maar omdat er nu al zo'n haat richting elkaar is (imago / spread) wordt die kans op slagen steeds minder ja. Dat zie je wel op 73, men kan 76 gewoon niet loslaten en begint elkaar daar ook steeds aan te vallen. Echt zo debiel.
De recente aanvallen op 73 vanuit Spread op Imago hebben weinig te maken met 76 hoor. Die wereld is nog open en dominantie nog niet behaald. Roald daagde ons beetje uit om wat te doen. Zit Anarchist al een tijdje te porren om een blitz te doen op TLDR. Wesley en ik hebben samen met QQ deze gisteren uitgevoerd zonder de intentie om spelers van 76 daarmee te triggeren. Al begreep ik dat er wel spelers van 76 Wesley getriggered hebben om wat extra’s te sturen.
 
Reactiescore
1.150
Dat lag iets anders, Wesley was namelijk boos dat mensen aan het deffen waren op 73 ipv 76. (Terwijl dat niet het geval was) Daarmee ging hij dreigen met nog meer incs op 73 te gooien; wat dus ook gebeurde.
 
Reactiescore
1.868
Tsja wereldafspraken, laat me niet lachen. Alsof Tyrant daar ooit voor open zou staan haha
Ik durf te wedden dat 95% van Salt voor dat idee zou zijn, maar ik durf ook wedden dat minder dan 50% van Tyrant daar voor open staat. Dus dan kan je wel de leidingen gaan laten samenzitten, dat heeft in mijn ogen geen enkel nut als het vervolgens bij een stemming in elke stam aan Tyrant zijde zal afgewezen worden.
Hoezo denk je dit? Volgens mij hebben we dit op W73 ook prima kunnen regelen?
 
Reactiescore
7.918
De recente aanvallen op 73 vanuit Spread op Imago hebben weinig te maken met 76 hoor. Die wereld is nog open en dominantie nog niet behaald. Roald daagde ons beetje uit om wat te doen. Zit Anarchist al een tijdje te porren om een blitz te doen op TLDR. Wesley en ik hebben samen met QQ deze gisteren uitgevoerd zonder de intentie om spelers van 76 daarmee te triggeren. Al begreep ik dat er wel spelers van 76 Wesley getriggered hebben om wat extra’s te sturen.

Daar ging het niet om :p, maar dat klopt wat je zegt ja.
 
Reactiescore
983
Hoezo denk je dit? Volgens mij hebben we dit op W73 ook prima kunnen regelen?
Omdat ik al een paar mensen ken uit Tyrant die wereldafspraken haten of die graag zelf de grenzen opzoeken.

Kan perfect verkeerd zijn hier in hoor, wie weet haalt het de 50% wel en ik hoop oprecht dat de leidingen kunnen samenzitten hiervoor zodat we er voor de resterende tijd van de wereld nog een leuke pot van kunnen maken.
 
Reactiescore
967
Omdat ik al een paar mensen ken uit Tyrant die wereldafspraken haten of die graag zelf de grenzen opzoeken.

Kan perfect verkeerd zijn hier in hoor, wie weet haalt het de 50% wel en ik hoop oprecht dat de leidingen kunnen samenzitten hiervoor zodat we er voor de resterende tijd van de wereld nog een leuke pot van kunnen maken.
Ik gebruik ook altijd random verzonnen percentages om mijn punt sterk te laten lijken. Wist je dat @Rob. 100% racistisch is? Oh kut dat percentage klopt wel, slecht voorbeeld. :confused:
 
Reactiescore
1.868
Omdat ik al een paar mensen ken uit Tyrant die wereldafspraken haten of die graag zelf de grenzen opzoeken.

Kan perfect verkeerd zijn hier in hoor, wie weet haalt het de 50% wel en ik hoop oprecht dat de leidingen kunnen samenzitten hiervoor zodat we er voor de resterende tijd van de wereld nog een leuke pot van kunnen maken.
Bespreek dit dan gewoon met een persoon uit de Tyrant leiding waarvan je zeker weet dat hij er voor openstaat. Durf wel met 99% zekerheid te zeggen dat hij het dan weet te fixen. We weten beide wel op wie ik doel.
 
Reactiescore
2.039
Uiteraard is vv'en in anderen hun rim niet viezer dan cf's, weet niet wie dat zegt maar dat zal je mij nooit horen zeggen. Wat ik wel zal zeggen is dat ik ook niet vind dat het een super groot verschil is tussen beiden hoor. Beiden zijn gewoon onnodig en laf spel in mijn ogen.

Tsja wereldafspraken, laat me niet lachen. Alsof Tyrant daar ooit voor open zou staan haha
Ik durf te wedden dat 95% van Salt voor dat idee zou zijn, maar ik durf ook wedden dat minder dan 50% van Tyrant daar voor open staat. Dus dan kan je wel de leidingen gaan laten samenzitten, dat heeft in mijn ogen geen enkel nut als het vervolgens bij een stemming in elke stam aan Tyrant zijde zal afgewezen worden.
Ik vind dit wel een vrije sneue en bittere post om eerlijk te zijn. Waar haal je in godsnaam zulke cijfers vandaan? Vgm zijn er ook gewoon gesprekken bezig?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Ik vind dit wel een vrije sneue en bittere post om eerlijk te zijn. Waar haal je in godsnaam zulke cijfers vandaan? Vgm zijn er ook gewoon gesprekken bezig?

Het is misschien een beetje te voorbarig van Mathieu om dat te zeggen, maar het valt natuurlijk wel op dat er ineens een VV in de rim wordt gedaan tijdens gesprekken. Daarnaast zien we ook vooralsnog niemand uit Tyrant dit afkeuren, dus dat wekt wel het gevoel op dat Tyrant dit allemaal toestaat. Heb er uiteraard vertrouwen in dat er mooie afspraken kunnen komen, maar het feit dat de grenzen op voorhand opgezocht worden baart me wel zorgen :).
 
Bovenaan