Stelling van de dag

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ikzelf haakte in op het feit dat er ontkend werd dat het CF's waren. Het ding is natuurlijk dat er in zekere vorm legale CF's bestaan, als ik 2M ben en er zit in mn rim een 100k stammetje en ik edel een dorp daar middenin, dan is dat in zekere zin een CF maar dan weer gedoogd, omdat die rimstam niet "serieus" genoeg is. Hier werd gezegd "het is geen CF, want het ligt om andere dorpen heen", dat is gewoon de foute beargumentering. Of ze nu daadwerkelijk wel of niet kunnen, dat is iets anders. Het is grijs gebied wanneer een stam tot de klasse valt waarin je niet mag cf'en. Verder is het ook niet zo interessant denk ik persoonlijk.
 
Reactiescore
477
Ikzelf haakte in op het feit dat er ontkend werd dat het CF's waren. Het ding is natuurlijk dat er in zekere vorm legale CF's bestaan, als ik 2M ben en er zit in mn rim een 100k stammetje en ik edel een dorp daar middenin, dan is dat in zekere zin een CF maar dan weer gedoogd, omdat die rimstam niet "serieus" genoeg is. Hier werd gezegd "het is geen CF, want het ligt om andere dorpen heen", dat is gewoon de foute beargumentering. Of ze nu daadwerkelijk wel of niet kunnen, dat is iets anders. Het is grijs gebied wanneer een stam tot de klasse valt waarin je niet mag cf'en. Verder is het ook niet zo interessant denk ik persoonlijk.

Kijk dit onderscheid vind ik wel terecht.
Ik kan me vinden in het feit dat het discutabele dorpen zijn, gezien ze liggen tussen dorpen van een stam.
Maar gezien het feit dat ze gepakt worden naast dorpen die al 2 weken in ons bezit zijn, vallen ze aan te merken als legale cf's.
 
Reactiescore
2.303
Heb het idee dat de speler die het vraagt geen Salt of Tyrant speler is en oprecht naar de mening vd community vraagt.
Die speler is ook de speler die op w68 niet anders wou dan ons stabben? :)
Hypocriet gejank tering houd je eens bezig met TW.

Nooit een pm gehad van Babe waar we overigens goed mee overeen komen ;)
 
Reactiescore
1.016
Haha jongens dit begint echt sneu te worden, niets anders te doen door al dat internen?

Als je even die screenshot bekijkt zie je dat de persoon die hierover een vraag stelt niet tot Salt behoort.
 
Reactiescore
1.278
Doe ff normaal man. In dat geval clusterfucked Qui CK bijvoorbeeld en snow die dorpjes tussen gradje.

Bekijk bijlage 24050

Reol edelt nog dorpjes om hun dorpen heen die al dik 14dagen oud zijn, Qui edelt gewoon vol tussen en in de rim van CK. Ook CFs dan toch? Of komt er nu weer eens pseudo uitleg waarom dat dit wel kan?

Jullie vielen Salt er dan dan ook over aan dat ze dit deden? Vrij logisch dat je het nu te horen krijgt, omdat jullie toen zo uitgesproken waren.

Toch een tip om andere stammen geen dingen te verwijten die je zelf ook wilt gaan toepassen.
 
Reactiescore
5.602
Jullie vielen Salt er dan dan ook over aan dat ze dit deden? Vrij logisch dat je het nu te horen krijgt, omdat jullie toen zo uitgesproken waren.

Toch een tip om andere stammen geen dingen te verwijten die je zelf ook wilt gaan toepassen.
Schrijf je dit naar Salt of mij? Want voor beide toepasselijk. Niet eens voor mij trouwens, probeer echter alleen de beredenering te volgen van sommige. Wat beter te doen dan een voorbeeld uit de praktijk? Leer je het meeste van.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Volgens mij reageert tyrant enkel.

Salt alhoewel ze het niet aankaarten is er bij de kippen bij om tyrant extra te veroordelen, terwijl ze in de tussentijd niet anders doen.
 
Reactiescore
1.278
Schrijf je dit naar Salt of mij? Want voor beide toepasselijk. Niet eens voor mij trouwens, probeer echter alleen de beredenering te volgen van sommige. Wat beter te doen dan een voorbeeld uit de praktijk? Leer je het meeste van.

Lijkt mij niet dat Salt zichzelf aanvalt. Tyrant was vrij uitgesproken tegen het pakken van barbs in een andermans cluster toen Salt dit deed. Vrij logisch dat een neutrale partij dan verhaal komt halen op het AF al blijken deze regels niet voor Tyrant zelf te gelden.
 
Reactiescore
2.039
Als je even die screenshot bekijkt zie je dat de persoon die hierover een vraag stelt niet tot Salt behoort.

Ik doelde hoe Salt er meteen weer opduikt, wijsneus.

Jullie vielen Salt er dan dan ook over aan dat ze dit deden? Vrij logisch dat je het nu te horen krijgt, omdat jullie toen zo uitgesproken waren.

Toch een tip om andere stammen geen dingen te verwijten die je zelf ook wilt gaan toepassen.

Had je helemaal gelijk in gehad, mits Salt niet degenen waren die de cf discussie zijn begonnen. :redface:
 
Reactiescore
5.602
Lijkt mij niet dat Salt zichzelf aanvalt. Tyrant was vrij uitgesproken tegen het pakken van barbs in een andermans cluster toen Salt dit deed. Vrij logisch dat een neutrale partij dan verhaal komt halen op het AF al blijken deze regels niet voor Tyrant zelf te gelden.
Precies wat Elko zegt. Het begon met Salt die weer voor rijdende rechter aan het spelen was betreffende CFs. Vervolgens heb ik (als ik voor mezelf spreek) alleen aangegeven dat dat van snow destijds ook CFs waren imo. Het is juist lachwekkend dat Salt als rijdende rechter ons op de vingers tikt en vervolgens hetzelfde doet. Vandaar mijn opmerking, jouw opmerking over ingaan tegen dat principe kan dus gelden voor beide partijen.
 
Reactiescore
2.444
Het is wel een beetje triest he, er komt een neutrale speler vragen aan de community of het een cf is. Vervolgens reageert er een Salt speler inhoudelijk (en De Sukke) en is het enige dat er vervolgens gebeurd een Tyrant v Salt bash. Je schuift het gezeik ook wel enigszins in je eigen schoenen zo, voel je niet zo aangevallen omdat een vijandige speler zijn mening geeft aan een neutrale speler zeg. Net een middelbare school hier zo.
 
Reactiescore
2.039
Het is wel een beetje triest he, er komt een neutrale speler vragen aan de community of het een cf is. Vervolgens reageert er een Salt speler inhoudelijk (en De Sukke) en is het enige dat er vervolgens gebeurd een Tyrant v Salt bash. Je schuift het gezeik ook wel enigszins in je eigen schoenen zo, voel je niet zo aangevallen omdat een vijandige speler zijn mening geeft aan een neutrale speler zeg. Net een middelbare school hier zo.
Kan ik mij in vinden, maar in dat geval misschien dan zulke posts in het vervolg achterwege laten:

Wat een belachelijke actie
de treurigheden stapelen zich op
 
Reactiescore
477
Het is wel een beetje triest he, er komt een neutrale speler vragen aan de community of het een cf is. Vervolgens reageert er een Salt speler inhoudelijk (en De Sukke) en is het enige dat er vervolgens gebeurd een Tyrant v Salt bash. Je schuift het gezeik ook wel enigszins in je eigen schoenen zo, voel je niet zo aangevallen omdat een vijandige speler zijn mening geeft aan een neutrale speler zeg. Net een middelbare school hier zo.

Wat een belachelijke actie
de treurigheden stapelen zich op

Elko was me net voor. Maar inderdaad, laten we dan niet zomaar wat gaan roepen, maar met een onderbouwde post komen waarom.
Nu is het een goedkope poging tot scoren. Dat daar vervolgens op ingehaakt wordt, lijkt me meer dan terecht.
 
Reactiescore
2
Het is in mijn ogen geen CF, niet omdat het een speler betreft die ik ken. Maar om het feit dat er gewoon aan zijn dorpen wordt ge-edeld. Ja, het ligt in een gebied van een vijand. Maar het is direct om zijn eigen dorp heen. Hierdoor vormt het gewoon een uitbouw van zijn bestaande clustertje daar.
Hadden de dorpen op ruimere afstand in het vijandig cluster worden overgenomen, dan zou het een CF zijn.

Dit is mijn uitspraak, hier moet u het mee doen.
 
Reactiescore
2.062
Het is in mijn ogen geen CF, niet omdat het een speler betreft die ik ken. Maar om het feit dat er gewoon aan zijn dorpen wordt ge-edeld. Ja, het ligt in een gebied van een vijand. Maar het is direct om zijn eigen dorp heen.
Hadden de dorpen op ruimere afstand in het vijandig cluster worden overgenomen, dan zou het een CF zijn.

Dit is mijn uitspraak, hier moet u het mee doen.

Hier ben ik het niet mee eens, dus indien wij straks fronten en ik via jou MB een CF pak, zou jij het niet erg vinden als ik al die BBs rondom heen daar pak, en zo een cluster in jou cluster maak?
 
Reactiescore
1.016
Het is in mijn ogen geen CF, niet omdat het een speler betreft die ik ken. Maar om het feit dat er gewoon aan zijn dorpen wordt ge-edeld. Ja, het ligt in een gebied van een vijand. Maar het is direct om zijn eigen dorp heen. Hierdoor vormt het gewoon een uitbouw van zijn bestaande clustertje daar.
Hadden de dorpen op ruimere afstand in het vijandig cluster worden overgenomen, dan zou het een CF zijn.

Dit is mijn uitspraak, hier moet u het mee doen.

Gevaarlijke uitspraak dit. Dat je in deze fase, vooral in de rim, veel grijs gebied hebt over het wel/niet leggen van een CF is gewoon een feit. Maar ik ben het er zeker niet mee eens dat je (barbaren)dorpen aansluitend aan een legale CF ook mag pakken. Dat is normaal gesproken gewoon not-done.
 
Bovenaan