Stelling van de dag

Reactiescore
1.148
Beeeeetje vertekent beeld van DoTN omdat we op 14okt nog aanvaller hadden. :cool2:
 

Deleted User - 487948403

Guest
De ranglijst terugkijken gaat niet, je kunt wel zien wat er absoluut bijgekomen is aan ODA, per dag. En dat is best wel wat in de laatste 2/3 dagen. Aangezien ik vaak wel geïnteresseerd raak in statistiek, en hoe je statistiek voor en tegen je kunt laten spreken had ik het even opgezocht.

Bekijk bijlage 23958

Als @Dream Team. deze stelling voor de aanvallen had opgebracht was de ranglijst waarschijnlijk wat minder sprekend geweest. Zeker als je beseft dat voor de aanvallen 5/7 Tyrant leden onder de 3 Salt leden gestaan zouden hebben in de ODA ranglijst. Aangezien nr3 van Salt 519k ODA had.

Mee eens, Blijf bij mijn standpunt dat het vrij evenwichtig zou zijn voor beide premade stammen.
 
Reactiescore
864
Waar blijft die stelling!
 
Reactiescore
215
Stelling. cq. vraag

je adelt 2 dorpen in een stamcluster van de vijand, dit zijn eerlijk verkregen cf's. vervolgens adel je de bb dorpen eromheen.
Zijn dit legaal verkregen CF's op w76???
689a9268dffcbb6d1d01de3f5cee73a1.png


de mening van de dader.

REOL vandaag om 14:14 uur
Een groep dorpen edelen baast 2 dorpen die je al langer bezit is per definitie geen CF. Dat is op elke wereld de norm.

Een CF is een zwak of onbeheerd dorp achter de linies/in cluster van de vijand dat ingenomen wordt.
Daar is hier geen sprake van.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
lol
 
Reactiescore
476
568|504
566|503

Er worden barbs gepakt naast bovenstaande 2 dorpen, die al 2 weken in bezit zijn.
De barbs die gepakt worden liggen naast deze dorpen, zonder dat daar andere dorpen van jullie tussen zitten.

Geen CF dus.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Volgens mij is dat wel een heel kromme visie hoor. Als je dus bij een speler die maar genoeg BBs heeft en daar een legale CF pakt, edel je alle bb's eromheen ook maar op? Dat is wel een lachwekkend idee :redface:
@De Sukke je zegt dat er geen dorpen "tussen" liggen, maar een CF wordt volgens mij bepaald door clusters, niet losse dorpen :tongue:
 
Reactiescore
476
Volgens mij is dat wel een heel kromme visie hoor. Als je dus bij een speler die maar genoeg BBs heeft en daar een legale CF pakt, edel je alle bb's eromheen ook maar op? Dat is wel een lachwekkend idee :redface:
@De Sukke je zegt dat er geen dorpen "tussen" liggen, maar een CF wordt volgens mij bepaald door clusters, niet losse dorpen :tongue:

Je edelt in de startfase behoorlijk uit elkaar om je farmruimte/cluster te vergroten. Als je vervolgens je zwakkere dorpsgebieden sterker maakt door daar dorpen te edelen, worden het cf's? Hou toch op, dat zou betekenen dat je continu enkel dorpen kan pakken die direct tegen je aan liggen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Je edelt in de startfase behoorlijk uit elkaar om je farmruimte/cluster te vergroten. Als je vervolgens je zwakkere dorpsgebieden sterker maakt door daar dorpen te edelen, worden het cf's? Hou toch op, dat zou betekenen dat je continu enkel dorpen kan pakken die direct tegen je aan liggen.

Als er sprake is van een stamcluster waar je CF's in liggen, kun je toch al die mooie rode dorpjes in het kaartje hierboven proberen te pakken?
 
Reactiescore
1.918
de treurigheden stapelen zich op
 
Reactiescore
2.303
Sorry lag in onze politieke kaart dus het is ons cluster, einde debat.
 
Reactiescore
5.598
Doe ff normaal man. In dat geval clusterfucked Qui CK bijvoorbeeld en snow die dorpjes tussen gradje.

Screen Shot 2020-10-20 at 3.22.07 PM.png

Reol edelt nog dorpjes om hun dorpen heen die al dik 14dagen oud zijn, Qui edelt gewoon vol tussen en in de rim van CK. Ook CFs dan toch? Of komt er nu weer eens pseudo uitleg waarom dat dit wel kan?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
476
Bovenstaande vind ik ook geen cf's. Maar het is makkelijk om te gaan haten als er iets van de concurrent uitvergroot wordt.
Ik ga ook echt niet dagen lang een wel/niet discussie voeren, waar Salt graag wat propaganda wil voeren tegen de concurrent.
 
Reactiescore
1.016
Mooi hoe er gelijk weer met de vingertjes naar een ander gewezen moet worden, lekker man!
 
Bovenaan