Praathoek

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Larske wat bedoel je daar mee??? :boer:
 
Reactiescore
1.018
Idk dacht doe een keer een zwartgallig persoon na. Snap er de lol niet zo van @.Howlin

Also, add me weer eens terug In de stamchat van de beste accountcombi ooit?
 
Reactiescore
973
De één ziet het wat positiever, de ander negatiever. Imo we gaan allemaal dood.
 
Reactiescore
973
En je hoeft als je dood bent tenminste geen belasting meer te betalen.

Kan wel 100 dingen opnoemen die je niet meer hoeft als je dood bent, beetje open deur intrappen.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
973
Reactiescore
768
Nujah, in een totaal irrelevant gesprek belastingen erbij te halen, moet je wel een grotere hekel aan belastingen hebben dan de gemiddelde persoon.
Alsof een woordgrapje waar het woord belasting in voor komt meteen serieus zou zijn.

Gewoon een troll aangezien Max Rob trollt en Lars daarin meegaat. Dat mijn woordgrapje toevallig past bij jouw reacte op Lars ;). Ik wist niet dat jij de serieuze Sander ging uithangen haha
 
Reactiescore
972
Alsof een woordgrapje waar het woord belasting in voor komt meteen serieus zou zijn.

Gewoon een troll aangezien MaKS Rob trollt en Lars daarin meegaat. Dat mijn woordgrapje toevallig past bij jouw reacte op Lars ;). Ik wist niet dat jij de serieuze Sander ging uithangen haha

Godverdomme, eikel.
 
Reactiescore
973
Alsof een woordgrapje waar het woord belasting in voor komt meteen serieus zou zijn.

Gewoon een troll aangezien Max Rob trollt en Lars daarin meegaat. Dat mijn woordgrapje toevallig past bij jouw reacte op Lars ;). Ik wist niet dat jij de serieuze Sander ging uithangen haha

Tis Maks.. Niet Max
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ja sorry man. Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat je een naamgenoot bent maar het anders typt/schrijft. Net zoals ik Jordi ook al Jordy noemde :p
Dezelfde redenering gebruiken kan niet omdat Jordi onmogelijk een naamgenoot kan zijn?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Smakelijk eten
 
Reactiescore
2.303
Smakelijk!
 
Bovenaan