Het grote complimententopic

Reactiescore
2.878
Het gore lef dat je gradje afdoet als niet relevant omdat dat maar niet in je straatje valt. Amateur.

Volgens mij begon jij over Gradje nadat Kyuka werdt beschuldigd van cf'en. Viel zeker goed in het straatje? Wat maakt jou dat dan? Hypocriet?
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
2.062
Ik ben helaas tijdelijk uit huis, maar zal een post laten maken/later zelf maken waarom dit totaal anders is.

Denk bijvoorbeeld aan een 1/20 regel, waardoor het onmogelijk is om gebied op te schuiven. + Perijn doet noord het zelfde als wij doen met snow.
Kyuka gaat echter een stap verder dan dit.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Heb mijn bericht waar je op doelt nog even doorgelezen, en ik snap dat het onduidelijk over komt mijn excuses!

Wat ik probeer te zeggen is dat de twee situaties volledig los van elkaar staan, een RIM stam als Gratje is totaal niet te vergelijken met Alones.
Gratje en Snow liggen hier al langer door elkaar, en er word aan beide kanten bij geedeld de afgelopen week. Dit is ook terug te zien in de volgende tabel (overnames van dorpen afgelopen week)

Bekijk bijlage 239844

Hierbij heeft de stam Gratje nog geen volwaardig stamclsuter, maar meer spelers vlakbij elkaar in de buurt die nog niet zijn aangesloten. Hierbij probeerde ik te schetsen dat dit totaal niet vergeleken kan worden met de stam Alones die al erg compact ligt.

De situatie omtrent Gratje en snow, gebeurd bij jullie namelijk exact hetzelfde met Perijn en een aantal RIM stammen noord. Ik snap dat dit ook situaties zijn waar een blik op geworpen kan worden, maar dit is totaal onzin om het als CF's te bestempelen.

Rene zn onzin.png

Ik heb op alle cf's van Yellow Snow even een Grijs stipje gezet, zodat we kunnen zien of het echt geen stamcluster is.
Hoezo is dit geen stamcluster?

Nu hier het dorpje van mij, tussen ALONES en Mystery of Ambiguity in. Volgens mij ligt dit aanzienlijk minder in een stamcluster dan jullie cf's toch?

grensdorp.png
 
Reactiescore
1.148
Volgens mij begon jij over Gradje nadat Kyuka werdt beschuldigd van cf'en. Wat maakt jou dat dan? Hypocriet?

Stop eens met jezelf voor schut zetten, please. Absurd & Yellow jumpen ver weg van hun main cluster en pakken bb dorpen in andermans cluster. Dan begin je te zeiken op Kyuka, wie is er dan hypocriet!?

Ik keur beide acties af. Maar vind het onterecht om met z’n allen op Melvin te duiken als jullie het nog op een grotere schaal uitvoeren én dat goedpraten. Precies met de woorden van @Dutchgangster.
 
Reactiescore
2.039
Volgens mij begon jij over Gradje nadat Kyuka werdt beschuldigd van cf'en. Viel zeker goed in het straatje? Wat maakt jou dat dan? Hypocriet?
Probeer ik gradje weg te zetten als niet relevant dan? Wie begint hier nou überhaupt de discussie dan? Schrijnend dit.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Mijn complimenten aan Salt die eigenhandig bewijzen dat newgens niet aan p&p kunnen doen
 
Reactiescore
1.918
katas op deceiver
 
Reactiescore
2.878
Stop eens met jezelf voor schut zetten, please. Absurd & Yellow jumpen ver weg van hun main cluster en pakken bb dorpen in andermans cluster. Dan begin je te zeiken op Kyuka, wie is er dan hypocriet!?

Zoals Rene heeft uitgelegd is de situatie net iets anders in de rim. Hij zal hier later nog op terug komen. Zou je sieren als je dat aandachtig zou lezen en de persoonlijke aanval achterwegen zou laten.

Probeer ik gradje weg te zetten als niet relevant dan? Wie begint hier nou überhaupt de discussie dan? Schrijnend dit.
Gaat er om dat de situatie bij Snow al enkele dagen aan de hand is en ik niemand hoor. Vervolgens pakt Kyuka een smerige cf en is de verdediging maar Gradje.. Omdat het jullie toen niet uit kwam en het niet erg (genoeg) vonden werdt er niets over gezegd.
 
Reactiescore
1.148
Zoals Rene heeft uitgelegd is de situatie net iets anders in de rim. Hij zal hier later nog op terug komen. Zou je sieren als je dat aandachtig zou leden en de persoonlijke aanval achterwegen laten.


Gaat er om dat de situatie bij Snow al enkele dagen aan de hand is en ik niemand hoor. Vervolgens pakt Kyuka een smerige cf en is de verdediging maar Gradje.. Omdat het jullie toen niet uit kwam en het niet erg (genoeg) vonden werdt er niets over gezegd.

Wat is er anders aan? Dat daar wat kleinere spelers liggen? Kom op zeg.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Hou gewoon je mond als je zelf alle middelen aanpakt om te winnen. Inters aan de honderdduizenden, onmogelijk grote jumps en 30 barbarendorpen pakken in 1 dag om het kan door dit event, honderden mbs en boosts, net zo goed cfs hebben in kleinere stammen

Wat een klote wereld zeg
 
Reactiescore
2.039
Zoals Rene heeft uitgelegd is de situatie net iets anders in de rim. Hij zal hier later nog op terug komen. Zou je sieren als je dat aandachtig zou leden en de persoonlijke aanval achterwegen laten.


Gaat er om dat de situatie bij Snow al enkele dagen aan de hand is en ik niemand hoor. Vervolgens pakt Kyuka een smerige cf en is de verdediging maar Gradje.. Omdat het jullie toen niet uit kwam en het niet erg (genoeg) vonden werdt er niets over gezegd.
Misschien omdat we ons liever bezig houden met ons eigen spel dan dat eeuwige gejank van jullie? Als je dan door blijft gaan, ja, dan kan je het krijgen idd.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zoals Rene heeft uitgelegd is de situatie net iets anders in de rim. Hij zal hier later nog op terug komen. Zou je sieren als je dat aandachtig zou leden en de persoonlijke aanval achterwegen laten.

Gaat er om dat de situatie bij Snow al enkele dagen aan de hand is en ik niemand hoor. Vervolgens pakt Kyuka een smerige cf en is de verdediging maar Gradje.. Omdat het jullie toen niet uit kwam en het niet erg (genoeg) vonden werdt er niets over gezegd.

Ik denk dat er vanuit jullie kant, en dan met name jullie leider René, meer dan genoeg persoonlijke aanvallen zijn geweest?

Uiteraard krijg je dit om je oren heen als je dusdanig hypocriet jezelf op het AF profileert.
 
Reactiescore
1.853
Gaat er om dat de situatie bij Snow al enkele dagen aan de hand is en ik niemand hoor. Vervolgens pakt Kyuka een smerige cf en is de verdediging maar Gradje.. Omdat het jullie toen niet uit kwam en het niet erg (genoeg) vonden werdt er niets over gezegd.
Dus omdat het destijds niet is aangehaald mag er nu niet meer over worden begonnen? Frappante gedachtengang.
 
Reactiescore
2.878
Dus omdat het destijds niet is aangehaald mag er nu niet meer over worden begonnen? Frappante gedachtengang.

Mag prima hoor. Maar niet iemand vertellen dat hij enkel iets zegt omdat het hem goed uit komt terwijl je precies hetzelfde doet.
 
Reactiescore
5.598
Ben benieuwd met de uitleg waarom dat dit anders is. CF = CF, de rest doet er niet per se toe. Snow fucked hierbij het cluster van gradje = CF.

Feit verder blijft dat wij een stukje minder bezig zijn met jullie spel. Maar zoals ik al zei, wij gaan ook een rijdende rechter aanstellen die de hele dag op al jullie acties gaat letten. Normaal zou Melvin dit doen, maar die is niet zo geloofwaardig.
 
Reactiescore
1.918
Ben benieuwd met de uitleg waarom dat dit anders is. CF = CF, de rest doet er niet per se toe. Snow fucked hierbij het cluster van gradje = CF.

Feit verder blijft dat wij een stukje minder bezig zijn met jullie spel. Maar zoals ik al zei, wij gaan ook een rijdende rechter aanstellen die de hele dag op al jullie acties gaat letten. Normaal zou Melvin dit doen, maar die is niet zo geloofwaardig.


Tuurlijk hebben wij een paar dorpen gepakt om voor Mien uit te bouwen, net zoals Absurd gedaan heeft voor Yellow Snow. Vrij logisch met een kleiner account?

Yellow Snow heeft een zelfde gebied afgezet met zijn jump en er gisteren 30+ dorpen tussen geedeld (Nice gedaan, geen jaloezie). Mien zal dit in iets lager tempo ook doen, omdat ze minder voorbereid waren aangezien Yellow Snow uit het niets jumpte.

Goede strategische zet van Salt hoor, maar dan mogen wij toch gewoon reageren?


hmmm... :oops:
 
Reactiescore
271
Melvin je zegt dat hun nachtchecken he
Waarom zet je dan niet het hele gesprek online
Terwijl ze je gewoon wat willen vragen?

Beetje zielig gedoe niet?

- De titel vd pm is 'Nacht'
- de pm bevat enkel ' Iemand aanwezig? -Steve'

Dit is de definitie van een online check, checken of iemand aanwezig (en dus online) is xD


Dat je daarna zegt dat je het over het spelverloop wilt hebben doet niets af aan het feit dat je checkt of iemand online is.
Daarbij, als je het over spelverloop wilt hebben met Kyuka, dan wil je wrs praten met Melvin zelf. Waarom dan snachts gaan pmen als hij bijna uitsluitend overdag op t AF actief is?

Ook het argument dat Steve overdag slaapt... ik nacht en slaap overdag maar ik slaap niet sochtends, smiddags EN savonds om dan alleen op een zaterdag-zondagnacht in staat te zijn om een pm te sturen om 5.23 om dan een inhoudsvolle discussie te starten nadat ik eerst check of er iemand aanwezig is.
Make that the cat wise!

Dirk,
 
Bovenaan