Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik wil @Absurd. bedanken voor het compliment. Graag geef ik Yellow Snow een compliment voor het zetten van 14 cf’s bij de stam Gradje.

Misschien niet handig om hierover te beginnen als je zelf zojuist 14 cf’s gezet hebt:

331CF7B2-A27A-45B0-91E4-AA5B4E8C5B29.jpeg

*een bb is omcirkelt, want Snow cf’ed erg snel.
 
Reactiescore
5.687
Ik wil Innogames bedanken voor het leuke event, erg goed gebalanceerd!!
 
Reactiescore
319
Ik wil graag de wereld bedanken door nog geen wereldafspraken te maken!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wereldafspraken zijn sowieso kut
 
Reactiescore
2.064
Melvin, vraag me oprecht af of jou IQ hoger is dan 50. Dit kaartje is de domste post die ik ooit van je hebt gezien. Hoop snel dat je je AF niveau van w71 aanhaalt, want dit is niks.
 
Reactiescore
2.039
Melvin, vraag me oprecht af of jou IQ hoger is dan 50. Dit kaartje is de domste post die ik ooit van je hebt gezien. Hoop snel dat je je AF niveau van w71 aanhaalt, want dit is niks.
Wat is hier dom aan dan? Ik zie het je niet ontkrachten?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Melvin, vraag me oprecht af of jou IQ hoger is dan 50. Dit kaartje is de domste post die ik ooit van je hebt gezien. Hoop snel dat je je AF niveau van w71 aanhaalt, want dit is niks.

Laat me raden: je gaat zeker net als bij deze vraag ons niet uitleggen hoe het dan wel zit?


Wie heb je dan achtergelaten naast Yoda?

Verder wel grappig dat je zegt “jou IQ hoger is dan 50”, want er staat een spelfout in de zin waarmee je mijn IQ in twijfel wilt trekken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.931
Doet niks af van het feit dat als je iemand dom wilt noemen, je er absoluut zeker van moet zijn dat er geen fouten in je zin staan. Anders sta je best wel voor lul namelijk.
 
Reactiescore
3.457
Doet niks af van het feit dat als je iemand dom wilt noemen, je er absoluut zeker van moet zijn dat er geen fouten in je zin staan. Anders sta je best wel voor lul namelijk.
Het gaat over een kaartje waarin Melvin wil laten zien dat er bij de tegenpartij ook cf’s worden gelegd-> daarbij wordt zijn inzicht/opsomming/logica aan de kaak gesteld,dat er vervolgens een taalfout aan de kaak wordt gesteld ipv inhoudelijk reageren is ietwat goedkoop en een perfecte manier om de discussie een andere wending te geven.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Het gaat over een kaartje waarin Melvin wil laten zien dat er bij de tegenpartij ook cf’s worden gelegd-> daarbij wordt zijn inzicht/opsomming/logica aan de kaak gesteld,dat er vervolgens een taalfout aan de kaak wordt gesteld ipv inhoudelijk reageren is ietwat goedkoop en een perfecte manier om de discussie een andere wending te geven.

Ik zou gewoon vermijden in zo een post over iemands IQ te beginnen, wetende dat je mogelijk je daarmee enorm voor lul zet. Je kan ook perfect iets aankaarten namelijk zonder dat te zeggen.
 
Reactiescore
3.457
Ik reageer op een antwoord waarin wordt gesuggereerd dat iq wellicht iets te maken heeft met grammaticale fouten.
 
Reactiescore
148
je bent pas echt hoogbegaafd als je dit doet:

aMj53WR_700b.jpg
 
Reactiescore
604
Volgens mij moeten beide kanten zich eigen even goed in de ogen kijken en nadenken wat voor wereld ze willen spelen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Volgens mij moeten beide kanten zich eigen even goed in de ogen kijken en nadenken wat voor wereld ze willen spelen.

Een wereld waarop we vijanden online checks sturen:

F2A6A81E-3176-4BBA-848E-5E464C85D2DC.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
604
Een wereld waarop we vijanden online checks sturen:

Bekijk bijlage 23971


Het is puur wijzen na elkaar. Beide partijen zoeken de kleinste dingen om aanleiding te hebben. Imo zouden hier gewoon duidelijke afspraken over gemaakt moeten worden zodat het een leuke wereld blijft voor iedereen, niet alleen voor de twee grote premades maar ook de mini stammetjes die hier niks mee te maken hebben
 
Bovenaan