Top/Flopstammen

Reactiescore
54
Niet heel moeilijk als elk dorp def is hahah. Wel mooi had het niet verwacht dat er serieus spelers zijn die zo defensief zijn.
Nog nooit meegemaakt dus moet hier ff een andere aanpak voor vinden.

@Finis Amarum. je weet wat ik zal doen in het verleden! haahah
 
Reactiescore
54
Hahaha nee dan word ik denk ik van account gekickt door bjorn:( gelukkig liggen wij verlopig ook nog niet tegen zo een deff bunker :p
 
Reactiescore
54
Als die groter als ons is mag die ons zelfs intern! And Smartphone word het denk ik....... :p
 
Reactiescore
5.686
Is IAA niet degene die chili de moeder in heeft gekata'd op 71? Heel topic over en nu spelen ze samen, cute.
 
Reactiescore
54
jaja je hebt vast wel vaker meegemaakt ook in RL dat je eerst elkaars vijand bent en daarna beste vriendjes!

Leuk dat jullie het word hypocriet al gebruiken terwijl dat in de afgelopen 24 uur tegen jullie gebruikt is ;) (no offence verder he!
 
Reactiescore
54
jij komt weer terug naar tw en 2 weken later begint er een discussie over kata's :eek:

Misschien het Grote kata discussie topic nog eens openen? heb het idee dat bepaalde accounts hun mening hebben verandert omtrent de kata!

Nogmaals ik zou mij deze wereld aan de wereld en stam regels moeten houden naast al bjorn ze regels!
 
Reactiescore
1.380
zolang @InactiveAsAlways zich gewoon netjes gedraagt moet het goed gaan. Hij heeft in het verleden veel fouten gemaakt maar misschien heeft ie eindelijk het licht gezien dus geef hem een kans ;)

Bjorn en ik hadden in het begin op W71 ook bonje met elkaar tot we eens een pm naar elkaar stuurde
 
Reactiescore
1.478
200lc voor recaps? Dat heeft enkel nut als een trein niet gesplitst wordt of er geen edelclears gestuurd worden.
Juist als een trein gesplit is op een dorp met 0 pop (wat niet optimaal is maar dat gebeurt soms.) vooredelen. Dan is 200 lc vaak wel genoeg. Zeker als je er gemakkelijk nog een extra 200 lc tussen gooit.
Man dan ga je er toch een potje van maken als zo doet
Vandaar ook mijn naam. ;)
 
Reactiescore
1.226
Vind van de zotte en gs verspilling. Enkel nuttig met oude ridder wapens anders zonde van gs

200 kata is 164k GS (wat neer komt op 19u GS mijnen op snelheid 1 +20%PP bonus) en heeft een defensieve waarde van ongeveer 1k speer/100ZC/400ZW/, zonder boosters. Kun je mij uitleggen wat je hier precies een verspilling aan vindt? En waar jij dan liever die GS in zou stoppen terwijl je onder vuur ligt?
 
Bovenaan