Top/Flopstammen

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Mocht er daadwerkelijk een geplaatste mol zitten in Rose moet dat opgelost worden.

Als Rose gewoon lek is omdat leden niet tevreden zijn en dingen lekken is dat een ander verhaal.
 
Reactiescore
76
Ik las dat van een mol net voor t eerst, was best aangenaam verrast, wist niet dat we toegang zouden hebben tot dat soort info :0
 
Reactiescore
244
Ja mooi he lekker de tijd nemen. Sommige mensen hebben een druk prive leven ondanks corona.

Maar ik kan er vrij kort over zijn.
Wij wouden solo aanvallen op BMU maar dat is vrij kansloos tegen een def stam die 70% def speelt (misschien meer) dus vroeg ik mijn maat Bjorn hoe hun aanvallen liepen en of ze nog aan het beuken waren. Dat waren ze. Ik zei dat het wel lekker voor ons was geweest als ze ook donderdag aanvallen. En bjorn vond dat idee ook slim. Dat is het ook zeker als je een def stam moet verslaan waar ook goede spelers spelen. Maar dit wou Rose niet dus dikke prima. En die wie wel gooide hadden dat sowieso wel gedaan.

Er zou nooit een samenwerking komen met Rose. Het was puur dit keer omdat wij in eerste instantie alleen moesten gooien en dat is gewoon kansloos.
Kijk namelijk onze kijk hoe ze spelen massa. BMU heeft best wat clears gehad maar heeft zoveel def niet normaal.

Prima gedeft hoor (niet moeilijk block ok hahah).

Dus je kan er van maken wat je wil dit was gewoon eenmalig kijken of ze toevallig tegelijk aanvallen. Maar weet je wat het mooiste is dat er zoveel spionnen in Rose zitten dat is niet normaal, want een maat in 24/7 kon mij al vertellen hoe en wat er gezegd is en dat hij screens had.

Dit is serieus al de zoveelste keer dat 24/7 dingen weet wat bij andere had moeten blijven. Dus alleen daarom nooit samen werken met Rose. Als ze iets simpels al niet voor hun zelf kunnen houden.

En voor de rest gaan wij weer lekker opbouwen hahah. Lekker gespeeld @Blow Me Up was toch een leuk dagje he.

Ik heb alle begrip voor je leven na tw hoor, was gewoon echt benieuwd naar wat je te vertellen had. Ik vind het btw een heel zwakke uitleg. Je zit op het AF te sneren naar Rosé maar als het je dan wel goed uitkomt dan ga je er wel mee samenwerken, uberhaupt zelfs zonder dat aan je stamgenoten te laten weten? Je zit zelf op het forum een leuke midgame te promoten maar je gaat dan wel direct bij de eerste de beste massa op 1 van de drie grote stammen toch een samenwerking aan zodat je een 1vs2 krijgt. Het kan goed zijn dat Rosé zo lek is als een mandje (waar ik geen enkel idee van heb) maar het blijft een feit dat je gewoon wel de samenwerking wou aangaan. Rosé nu weer zwart maken omdat je massa is mislukt is ook een beetje cheap naar mijn mening. Beetje jammer dat je Rosé zo gebruikt en natuurlijk ook wel een beetje naïef van Rosé dat ze er in eerste instantie mee in wilde gaan.
 
Reactiescore
363
Rosé nu weer zwart maken omdat je massa is mislukt is ook een beetje cheap naar mijn mening. Beetje jammer dat je Rosé zo gebruikt en natuurlijk ook wel een beetje naïef van Rosé dat ze er in eerste instantie mee in wilde gaan.
Rose heeft deze massa amper meegedragen. Zo achterlijk zijn we nog net niet.
 
Reactiescore
363
Jullie gingen toch meedoen tot op de moment jullie wisten dat STS ging meedoen? :p
Nee, onze eerste massa op wurm was samen met wolves een aardig opzet. Waar ik zelf ook met een handjevol clears liep. En bijna heel Rose liep. Dit keer was hier totaal geen sprake van. Wij wisten niet dat STS meeliep, dit is oprecht (m’n complimenten) slim gespeeld van AAO. Als wij van te voren op de hoogte waren hiervan hadden wij niets met deze massa te maken willen hebben.
 
Reactiescore
15
Nee, onze eerste massa op wurm was samen met wolves een aardig opzet. Waar ik zelf ook met een handjevol clears liep. En bijna heel Rose liep. Dit keer was hier totaal geen sprake van. Wij wisten niet dat STS meeliep, dit is oprecht (m’n complimenten) slim gespeeld van AAO. Als wij van te voren op de hoogte waren hiervan hadden wij niets met deze massa te maken willen hebben.
Woww wist niet dat je anti STS was
 
Reactiescore
5.687
Ik heb alle begrip voor je leven na tw hoor, was gewoon echt benieuwd naar wat je te vertellen had. Ik vind het btw een heel zwakke uitleg. Je zit op het AF te sneren naar Rosé maar als het je dan wel goed uitkomt dan ga je er wel mee samenwerken, uberhaupt zelfs zonder dat aan je stamgenoten te laten weten? Je zit zelf op het forum een leuke midgame te promoten maar je gaat dan wel direct bij de eerste de beste massa op 1 van de drie grote stammen toch een samenwerking aan zodat je een 1vs2 krijgt. Het kan goed zijn dat Rosé zo lek is als een mandje (waar ik geen enkel idee van heb) maar het blijft een feit dat je gewoon wel de samenwerking wou aangaan. Rosé nu weer zwart maken omdat je massa is mislukt is ook een beetje cheap naar mijn mening. Beetje jammer dat je Rosé zo gebruikt en natuurlijk ook wel een beetje naïef van Rosé dat ze er in eerste instantie mee in wilde gaan.

Martijn heeft rosé niet denderend veel proberen neer te halen. Je kunt ook een beetje overdrijven allemaal, naar schijnt zouden ze op het zelfde moment aanvallen. Dat gebeurd zovaak in een 3strijd, maar dit was voor aao en rosé momenteel eenmalig. Martijn had nooit de intentie dermate overwicht te creëren hierdoor, herhaaldelijk. Je zult nog wel vaker aangevallen worden vlak na elkaar of op dezelfde dag (afspraken met andere stam moeten we niet willen en dat beseft Martijn zich ook volgens mij).
Rosé zal het zelfde tegen komen, dat is nou eenmaal hoe het werkt.

Was eenmalig, foutje en weer door.
 
Reactiescore
290
Het word gewoon allemaal een beetje opgeblazen hier....
Martijn sprak mij *als ik me niet vergis* maandag aan of we donderdag op 24/7 wouden gooien... Aangezien The B1acklist toch al bijna dagelijks aanvallen heeft lopen op wurm en daar toch wel verschillende *mooie* stacks staan leek het mij (phone) verstandig om dat donderdag ook te gooien met bijvoorbeeld een Beware The Stare en puntzak erbij en van andere wat fakes... Ik zei dit ook tegen Martijn. Toen ik het bij ons in de groep gooide was er hier geen behoefte aan en zoude ze liever gewoon de dag erop dan bijv op wurm gooien. Maar blacklist melden zelf al dat ze toch bijna dagelijks erop gooide dus dat gewoon doorzetten. Ikzelf heb toen wat zitten faken om het iets spannender te maken. Maar tussen Fly en Rose zijn er verder helemaal geen plannen gemaakt, er is niet gesproken over hoelaat aanvallen aan zoude komen of wat targets etc waren en ook niet wie er allemaal mee zouden doen. Dat bijvoorbeeld een STS ook mee gooide waren wij(ik) niet van op de hoogte maar dat moet ook niet uitmaken.
Mijn intentie was gewoon het is altijd mooi meegenomen om een Groter target toevallig nu 24/7 gezamenlijk aan te vallen als solo, dit gezien het def aantal dat 24/7 beschikbaar heeft.
Maar toch vind ik het fijn dat hier zoveel aandacht aan word besteed en hoop dat ik het van uit mijn kant nu zo goed mogelijk heb uitgelegd.

Er zijn dus geen enkele samenwerkings verbanden tussen Fly en Rose.... Tussen Fly en STS geen idee.

Ik wil verder nog even melden dat ik @hunt you down (Joey)super lief vind ondanks dat hij mij een AF verbod wil geven!
 
Bovenaan