Praathoek

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik haal 0 van Facebook, alles van YouTube en internet :p. Wat tbh ook wetenschappelijk ondersteund is.

Ik voel opeens iets voor een politieke partij wat verplichte sterilisatie mogelijk maakt.
 
Reactiescore
1.363
Volgens mij hebben we dan een andere definitie over wat wetenschappelijk is.
Achjoh, jij snapt mij wel. Zou zeggen, wacht maar n tijdje en jij zegt: die gris heeft gelijk!

En Steven ga nog meer zout eten noob.

Ik voel opeens iets voor een politieke partij wat verplichte sterilisatie mogelijk maakt.
Deze snap ik niet man, sorry:p. Zoveel weet ik ook niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Achjoh, jij snapt mij wel. Zou zeggen, wacht maar n tijdje en jij zegt: die gris heeft gelijk!

En Steven ga nog meer zout eten noob.


Deze snap ik niet man, sorry:p. Zoveel weet ik ook niet.
Jordi bedoelt dat jij je niet moet voortplanten. Vanwege al die onzin. :biggrin: ;)
 
Reactiescore
1.363

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Oo zo, ach wat mot zo'n jochie weer dom lullen dan. Schijnbaar mag je geen andere mening hebben ofzo.

Had je geen YouTube video nodig om te zien of het woord jochie wel toepasbaar is op deze situatie? Ik zou het wel baseren op een groot wetenschappelijk medium als bijvoorbeeld Instagram!
 
Reactiescore
1.918
allemaal the social dilemma en the great hack zien op netflix, daar zijn we niet allemaal maar vooral Chris overduidelijk een groot slachtoffer van


groetjes
 
Reactiescore
1.363
Had je geen YouTube video nodig om te zien of het woord jochie wel toepasbaar is op deze situatie? Ik zou het wel baseren op een groot wetenschappelijk medium als bijvoorbeeld Instagram!
Nah, als jij mij zo negatief benadrukt over niet voortplanten, kun je van mij oprotten knul. Heb niet eens insta om eerlijk te zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.146
Ik ben ook wel Trump fan maar dan meer om zijn persoonlijkheid dan om zijn presidentschap. Het is natuurlijk beter dat een Democraat president is die iets aan het racisme kan gaan doen, ook in het Parijs akkoord blijft (klimaat akkoord) ipv eruit stapt. Op alle mogelijke manieren is een democraat beter voor de gezondheid van de mensen in en uit Amerika.

Daarbuiten is Biden wel een slappe vod zonder charisma, in ieder geval iets wat Amerikanen niet willen als hun leider. Trump daarin tegen is dan weer heel erg vermakelijk om nog eens 4 jaar te volgen al zouden we dat niet moeten willen. Dat geheel terzijde aan dit topic. Mods mogen deze post verwijderen.
:redface: :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.918


 
Reactiescore
1.363
Iedereen mag een mening hebben, alleen die van jou is gewoon gebaseerd op onzin. Het is jammer om te zien dat je dat niet zelf realiseert.
Tbh vind ik het andersom ook. Ben benieuwd wat de wereld gaat doen, nu de moraliteit 0,13 is ipv 3,2 (zegt WHO) en in 1x wel dat middeltje van die Limburgse dokter geaccepteerd wordt als middel. Maarja, respect vind ik belangrijk, ben ik ook slecht in hoor.. En laten we er aub over ophouden thanks.
 
Reactiescore
2.039
Tbh vind ik het andersom ook. Ben benieuwd wat de wereld gaat doen, nu de moraliteit 0,13 is ipv 3,2 (zegt WHO) en in 1x wel dat middeltje van die Limburgse dokter geaccepteerd wordt als middel. Maarja, respect vind ik belangrijk, ben ik ook slecht in hoor.. En laten we er aub over ophouden thanks.
Ik denk niet dat jij snapt wat het woord moraliteit betekent.
 
Reactiescore
1.918
moraliteit lol


het is mortaliteit

en 0,13 haha welke bakkersvrouw heeft je dat weer verteld
 
Reactiescore
451
De kans dat je doodgaat aan corona is gewoon harstikke klein
Plus hadde de meeste mensen die doodgingen al onderliggende problemen

Daardoor denk ik ook dat we geen lockdown gaan ingooien
Maar er nog gewacht word omdat anders de economie een nog grotere klap krijgt
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.278
De kans dat je doodgaat aan corona is gewoon harstikke klein
Plus hadde de meeste mensen die doodgingen al onderliggende problemen

Daardoor denk ik ook dat we geen lockdown gaan ingooien
Maar er nog gewacht word omdat anders de economie een nog grotere klap krijgt

Denk dat dinsdag alleen alle scholen, op misschien basisschool na, weer over moeten op online lessen. Is nu ook wel een beetje krom: men mag wel in volgeladen OV of scholen komen, maar s'avonds niet met enkele samen komen. Snap dat de urgentie van het naleven van de regels dan niet helemaal overkomt.

Laten we maar niet hopen dat er gewacht wordt om een lockdown te geven, maar dat er helemaal geen lockdown komt. De meeste horeca houdt dit niet lang meer vol, althans diegene die nog niet noodgedwongen gesloten zijn.
 
Reactiescore
1.363
Ik denk niet dat jij snapt wat het woord moraliteit betekent.
Ik moet geen posts meer typen vanaf mn mobiel xd. kut autocorrectie, moest mortaliteit zijn. En kijk de who tweets maar na woutertje:). Heb geen Netflix jammergenoeg.
 
Bovenaan