Praathoek

Reactiescore
389
Was er nou echt een ritesh, of heeft iemand alleen de dorpsnamen veranderd en dan niet meer gelogd?
 
Reactiescore
193
Heeft het nog nut te beginnen op casual 10? Zou wellicht mijn dorpje van 78 willen kopiëren zodra het kan edelen maar weet niet of het nog beetje leuk kan zijn om in de rim te starten op dit punt
 
Reactiescore
193
Kan net nog, maar je moet wel geluk met je ligging hebben en snel een clustertje kunnen vormen. Anders gaat het niks aan worden aangezien iedereen nu al massaal aan het jumpen is naar de rim.

Ah boring wel... Nou proberen kan geen kwaad denk ik en wachten op casual 11 heeft ook geen zin :biggrin: Thanks. Ik heb even de kaart bekeken en er zijn nog wel barbaren precies maar valt inderdaad al tegen. Jammer dat er niet gewoon veel meer bbs spawnen, dat zou het minder snel druk maken.
 
Reactiescore
157
Ah boring wel... Nou proberen kan geen kwaad denk ik en wachten op casual 11 heeft ook geen zin :biggrin: Thanks. Ik heb even de kaart bekeken en er zijn nog wel barbaren precies maar valt inderdaad al tegen. Jammer dat er niet gewoon veel meer bbs spawnen, dat zou het minder snel druk maken.

Je kan ook je inbox lezen :p
 
Reactiescore
142
Casual 13 zal beginnen wanneer de volgende wereld wordt gelanceerd lijkt mij
 
Bovenaan